فایل ورد کامل کاربرد پارامترهای مارکوف در شناسایی سیستم، شبیهسازی و مدلسازی عملکرد توربینهای گازی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل کاربرد پارامترهای مارکوف در شناسایی سیستم، شبیهسازی و مدلسازی عملکرد توربینهای گازی دارای ۱۳۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل کاربرد پارامترهای مارکوف در شناسایی سیستم، شبیهسازی و مدلسازی عملکرد توربینهای گازی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل کاربرد پارامترهای مارکوف در شناسایی سیستم، شبیهسازی و مدلسازی عملکرد توربینهای گازی۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل کاربرد پارامترهای مارکوف در شناسایی سیستم، شبیهسازی و مدلسازی عملکرد توربینهای گازی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل کاربرد پارامترهای مارکوف در شناسایی سیستم، شبیهسازی و مدلسازی عملکرد توربینهای گازی :
فایل ورد کامل کاربرد پارامترهای مارکوف در شناسایی سیستم، شبیهسازی و مدلسازی عملکرد توربینهای گازی
مقدمه :
شرح مکتوب مختصری از تشریح و شبیه سازی و مدل سازی یک توربین احتراق گازی می باشد .
در بخش اول ملزم دانستیم که یکی از انواع این توربین ها از دیدگاه فنی و مهندسی مورد بررسی و تفصیل قرار دهیم .
که به عنوان نمونه یکی از توربین های احتراق گازی به کار گرفته شده در صنعت نفت مورد انتخاب واقع شده است .گزارش مذکور در خصوص ساختمان – طرز کار و دستگاه های برقی و کنترلی توربین های رستون (RUSTON ) اتوماتیک مدل ۱۷۵۰ و با راهنمایی کارشناسان محترم شرکت ملی نفت ایران صورت گرفته است .
بخش دوم که مبحث اصلی این جانب می باشد در خصوص تحلیل سیستماتیک توربین احتراق گازی به روش مارکوف می باشد .
و در نهایت امر مدلسازی و شبیه سازی این توربین در محیط برنامه MATLAB )) با استفاده از پارامترهای مارکوف صورت پذیرفته است .
کنترل گاورنر (شکل۱۳-۱)
برای کنترل اتوماتیک سرعت توربین دستگاههای زیر بکار برده شده اند و پس از تشریح ساده این دستگاهها مدار کنترل اتوماتیک مشروحاً شرح داده خواهد شد طبق شکل شماره۱۳ مولد برق مربوط به سرعت سنج محور بازده که روی جعبه دنده قرار گرفته بازاء هر ۱۰۰ دور در دقیقه یک ولت برق متناوب تولید می کند که برق مولد برق به نشان دهنده های سرعت، رله سرعت شماره ۲ وصل است سپس این برق متناوب از یک سو کننده Rectifier عبور کرده و قسمت خرجی یکسوکننده به نسبت سرعت توربین برق مستقیم بین ۳۰ الی ۶۰ میلی ولت (هزارم ولت) است. بعد این برق مستقیم به یک دستگاه مبدل نیروی محرکه به جریان Emf/ Current Converter وارد شده و به نسبت برق ورودی، قسمت خروجی آن جریان برق بین ۱۰ الی ۵۰ میلی آمپر می باشد و سپس جریان برق به دستگاه پولز دیوریشن کنترلر (کنترل کننده ضربه ای زماندار Pluse Duration Controller وارد می شود و علاوه بر این یک جریان برق دیگر باز بین ۱۰ الی ۵۰ میلی آمپر از طریق تبدیل کننده فشار هوا به جریان برق Pneumatic/ Current Converter که از دستگاه کنترل جریان نفت تلمه نفت گرفته شده به کنترل کننده ضربه ای زماندار وارد می شود.
فایل ورد کامل کاربرد پارامترهای مارکوف در شناسایی سیستم، شبیهسازی و مدلسازی عملکرد توربینهای گازی
فهرست مطالب
|
پیشگفتار |
۱ |
|
فصل اول :معرفی ساختمان و نحوه عملکرد بخش های مکانیکی یک توربین گازی |
|
|
۱-۱ مقدمه |
۲ |
|
۲-۱قسمتهای مهم توربین |
۸ |
|
۱-۲-۱ دستگاه مولدگازداغ |
۸ |
|
۲-۲-۱ توربین نیرو |
۱۰ |
|
۳-۱ ساتمان توربین |
۱۲ |
|
۱-۳-۱ دستگاه مولدگازداغ |
۱۲ |
|
۲-۳-۱ استارتر گازی |
۱۳ |
|
۳-۳-۱دستگاه برق |
۱۴ |
|
۴-۳-۱ کنتاکتهای مربوط به رله وقت گیر |
۱۷ |
|
۵-۳-۱مدارهای کمکی |
۱۸ |
|
۶-۳-۱ کنترل گاورنر |
۱۹ |
|
۴-۱ شرح کامل کنترل اتوماتیک سرعت |
۲۰ |
|
۵-۱محافظت توربین در برابر اشکالات |
۲۳ |
|
۶-۱کار کردن توربین |
۲۴ |
|
۷-۱خاموش کردن توربین |
۲۵ |
|
۱-۷-۱ خاموش کردن توربین در حالت اضطراری |
۲۶ |
|
۸-۱ محافظت در برابر اشکالات |
۲۶ |
|
۹-۱ نکات قبل از استارت |
۲۷ |
|
۱-۹-۱بکار انداختن توربین |
۳۲ |
|
۲-۹-۱ خاموش کردن توربین |
۳۳ |
|
۱۰-۱باطریها |
۳۴ |
|
۱-۱۰-۱ ولتاژ باطری نایف |
۳۴ |
|
۲-۱۰-۱نصب باطری |
۳۵ |
|
۳-۱۰-۱شارژ اول |
۳۵ |
|
۱۱-۱نکات ایمنی |
۳۶ |
|
۱۲-۱ سیگنال سرعت محور بازده |
۳۷ |
|
۱۳-۱یکسو کننده |
۳۷ |
|
۱۴-۱ دستگاههای نشان دهنده |
۴۱ |
|
۱-۱۴-۱ شرح کلی |
۴۳ |
|
۵۱-۱ بازرسی نیمه هادی ها |
۴۵ |
|
۱۶-۱ کار کردن رله |
۴۷ |
|
۱-۱۶-۱ میزان کردن رله سرعت |
۴۷ |
|
۲-۱۶-۱ سیگنال سرعت کمپرسور |
۴۷ |
|
۳-۱۶-۱ مراحل میزان کردن رله سرعت |
۴۸ |
|
۱۷-۱ کلی |
۵۴ |
|
۱-۱۷-۱ شرح |
۵۷ |
|
۲-۱۷-۱طرز کار |
۵۸ |
|
۱۸-۱ مدار کنترل حرارت گاز داغ MAX / T |
۵۸ |
|
۱-۱۸-۱ مدار نشان دهنده حرارت حد اکثر گاز داغ |
۵۹ |
|
۱۹-۱ دستگاه ایمنی نشان دهنده لرزش |
۵۹ |
|
۱-۱۹-۱طرز کار |
۵۹ |
|
فصل دوم: بررسی پارامترهای مارکوف در شناسایی سیستم |
|
|
۱-۲ مقدمه |
۶۱ |
|
۲-۲ پارامترهای مارکوف سیستم |
۶۲ |
|
۳-۲ تحقق سیستم بر اساس پارامترهای مارکوف |
۶۳ |
|
۱-۳-۲ مفاهیم اساسی در تحقق |
۶۳ |
|
۲-۳-۲ الگوریتم تحقق سیستم ویژه ERA) ( |
۶۵ |
|
۳-۳-۲ مشخص کردن مدهای صحیح از مدهای نویزی |
۷۲ |
|
۴-۳-۲ گامهای محاسباتی در ERA |
۷۹ |
|
۴-۲ توصیف سیستم و معادلات اساسی رویتگر |
۸۴ |
|
۵-۲ محاسبه پارامترهای مارکوف سیستم از پارامترهای مارکوف رویتگر ۱-۵-۲ محاسبه پارامترهای مارکوف سیستم |
۹۱ ۹۱ |
|
۲-۵-۲محاسبه پارامترهای مارکوف بهره رویتگر |
۹۶ |
|
۶-۲رابطه بین رویتگر شناسایی شده و فیلتر کالمن |
۱۰۱ |
|
۷-۲ بهبود شناسایی فیلتر کالمن /رویتگر به وسیله سفید کردن مانده ها |
۱۱۴ |
|
۱-۷-۲ تحلیل پاسخ حداقل مربعات برای شناسایی پارامترهای مدل ARMAX |
۱۱۶ |
|
۲-۷-۲ خاصیتهای دنباله مانده |
۱۱۹ |
|
۳-۲-۷ شناسایی پارامترهای مارکوف رویتگر/ فیلتر کالمن با سفید کردن مانده ها |
۱۲۱ |
|
۴-۷-۲ ۴-۷-۲ محاسبه پارامترهای مارکوف بهره Deadbeat و پارامترهای مارکوف سیستم |
۱۲۲ |
|
۸-۲ جمع بندی |
۱۲۷ |
| مراجع | |
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 