فایل ورد کامل گزارش کارآموزی شبکه بهداری ابهر و تحلیل ساختار، عملکرد و خدمات ارائه‌شده


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
2 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل گزارش کارآموزی شبکه بهداری ابهر و تحلیل ساختار، عملکرد و خدمات ارائه‌شده دارای ۳۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل گزارش کارآموزی شبکه بهداری ابهر و تحلیل ساختار، عملکرد و خدمات ارائه‌شده  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل گزارش کارآموزی شبکه بهداری ابهر و تحلیل ساختار، عملکرد و خدمات ارائه‌شده۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل گزارش کارآموزی شبکه بهداری ابهر و تحلیل ساختار، عملکرد و خدمات ارائه‌شده،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل گزارش کارآموزی شبکه بهداری ابهر و تحلیل ساختار، عملکرد و خدمات ارائه‌شده :

فایل ورد کامل گزارش کارآموزی شبکه بهداری ابهر و تحلیل ساختار، عملکرد و خدمات ارائه‌شده

بخشهایی از متن:

قسمت امور اداری و مالی را انتخاب کرده و جهت فراگیری امور مالی و اداری فعالیت خود را آغاز کردم و یافته هایی که از این امور بدست آوردم به قرار ذیل می باشد :

۱- هزینه ها : گرفتن فیشهای مربوطه واریز به حسابهای شبکه از بانک ها وتفکیک نمودن آنها به حسابهای مربوطه به طور روزانه و ثبت آنها در دفتر معین حسابهای بانکی و در آخر هر ماه گرفتن صورت حسابهای بانکی از بانک مربوطه و بررسی کردن مبالغ صورتحساب با دفتر معینبانکها و در آوردن صورت مغایرت بانکی و گزارش آن به پیوست تراز نامه به مسئولین .

۲- اخذ فاکتورهای خرید از قسمت کارپردازی و چک کردن آنها از حیث مبالغ ریز فاکتورها و جمع فاکتور. سپس تفکیک فاکتورهای هزینه به سرفصلهای هزینه ها و ثبت آنها در دفتر معین در سر فصلهای مربوطه بطور روزانه و همچنین به تایید رساندن آنها توسط مسئول حسابداری . البته این قسمت که هزینه یابی و تفکیک هزینه ها می باشد با اطلاعات گرفتن از مسئولین پس از مدتی توانستم خودم هزینه ها را تشخیص داده و در سر فصلهای خود ثبت نمایم و تراز آنها را بطور ماهیانه به صورت حسابداری دوبل تنظیم و پس از جمع و موازنه تراز آنرا به مسئولین تقدیم نمایم .

۳- تنظیم اسناد هزینه ها : پس از گرفتن مدارک مربوطه یعنی برگ درخواست خرید که پس از تصویب و تایید مسئول قسمت و امور مالی جهت انجام خرید اقلام می گردد . دوم برگ رسید انبار که توسط انبار دار که پس از دریافت جنس صادر و امضاء می گردد و این خریدها توسط تنخواه مامور خرید و با چک شبکه مبالغ آنها پرداخت می گردد .

۴- تنخواه گردان : تنخواه وجهی است که مامورین خرید آنرا از شسبکه گرفته و از آن محل خریدها راانجام می دهند . در صدور اسناد حسابداری قسمت بدهکاری مربوطه به هزینه ها ودر مقابل آن تنخواه گردان و یا بانک بستانکار می گردد و در آخر تیرماه که تنخواه اخذ شده توسط مامور خرید در طی همان ماه به حساب بدهکاری تنخواه دار دار گذاشته شده و در مقابل خریدهایی که توسط تنخواه انجام گرفته به بستانکاری تنخواه گذاشته می شود(یعنی بدین طریق اسناد مربوطه تنظیم و پس از تایید در دفتر معین سر فصل تنخواه گردان ثبت می گردد . )

تشریح قسمت امور مالی

امور مالی یکی از ارکان مهم هر سازمان و موسسه می باشد که هر چه عمل نماید باعث ترقی و پیشرفت می گردد امور مالی که در صدر آن مدیر مالی قرار دارد وظایف بسیار سنگین و در نهایت بسیار ارزشمند است در صورت محفل شدن این امور سازمان و موسسه مربوطه ممکناست دچار ورشکستگی شود که قابل جبران نیست و بهمین جهت در انتخابات مدیر مالی بایستی از هر لحاظ دقت فراوان شود تا در آینده دچار معضل نگردد .

چارت سازمانی و وظایف شغلها

مسئولیت کلیه ابوالجمعی امور مالی در نهایت به عهده مدیر مالی بوده و جوابگوی هر گونه مشکلات خواهد بود .

رئیس حسابداری :

که زیر نظر مدیر مالی انجام وظیفه می نماید مسئولیت کلیه قسمت های زیر نظر خود را دارد و در موقع ایجاد مشکلات احتمالی و یا تصمیم های مهم باید با هماهنگی مدیر مالی که مسئول مستقیم آن می باشد اتخاذ شود .

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.