فایل ورد کامل بررسی رابطه انگیزش پیشرفت تحصیلی با ویژگیهای اجتماعی و آموزشگاهی دانشآموزان مقطع راهنمایی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل بررسی رابطه انگیزش پیشرفت تحصیلی با ویژگیهای اجتماعی و آموزشگاهی دانشآموزان مقطع راهنمایی دارای ۹۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل بررسی رابطه انگیزش پیشرفت تحصیلی با ویژگیهای اجتماعی و آموزشگاهی دانشآموزان مقطع راهنمایی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل بررسی رابطه انگیزش پیشرفت تحصیلی با ویژگیهای اجتماعی و آموزشگاهی دانشآموزان مقطع راهنمایی۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل بررسی رابطه انگیزش پیشرفت تحصیلی با ویژگیهای اجتماعی و آموزشگاهی دانشآموزان مقطع راهنمایی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل بررسی رابطه انگیزش پیشرفت تحصیلی با ویژگیهای اجتماعی و آموزشگاهی دانشآموزان مقطع راهنمایی :
فایل ورد کامل بررسی رابطه انگیزش پیشرفت تحصیلی با ویژگیهای اجتماعی و آموزشگاهی دانشآموزان مقطع راهنمایی
چکیده
در فایل حاضر رابطه عوامل اجتماعی و آموزشگاهی با انگیزش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان راهنمایی بررسی شد. از میان عوامل آموزشگاهی جو کلاس و از میان عوامل اجتماعی، طبقه اجتماعی، ارزشها (چهار بعد علمی، خانوادگی، مالی و حرفهای) و دیگری مهم دانشآموزان انتخاب و رابطه آن با انگیزش پیشرفت تحصیلی بررسی شد.
این فایل توصیفی از نوع همبستگی است و با روش نمونهگیری طبقهای متناسب با حجم انتخاب شده است. نتایج نشان میدهد که بین جو کلاس و انگیزش پیشرفت تحصیلی نیز رابطه معنیدار وجود داشته است (۰.۰۰۰ = سطح معنی داری، R=0.316).
بین طبقه اجتماعی دانشآموزان و انگیزش پیشرفت تحصیلی رابطه وجود دارد ( ۰.۰۴۱= سطح معنیدار، R= 0.131 ).
بین ابعاد مختلف ارزشهای دانش آموزان (علمی، خانوادگی، مالی، حرفهای ) نیز به طور جداگانه با انگیزش پیشرفت تحصیلی رابطه وجود داشته و این رابطه در هر چهار بعد معنیدار بوده است.
بین دیگری مهم دانشآموزان با انگیزش پیشرفت تحصیلی رابطه معنیدار وجود نداشته است. با توجه به عدم ارتباط دیگری مهم با انگیزش پیشرفت تحصیلی میتوان گفت احتمالأ در شرایط اجتماعی لازم شخصیت های خاصی برای همه دانشآموزان ( چه آنهایی که انگیزش پیشرفت تحصیلی بالایی دارند و چه آنهایی که ندارند ) به عنوان مهم معرفی کردند و از این جهت بین دانش آموزان تفاوت مهمی وجود ندارد. با توجه به رابطه جو کلاس و انگیزش پیشرفت تحصیلی پیشنهاد میشود در دورههای ضمن خدمت فرهنگیان راهکارهای ایجاد جو مطلوب کلاس آموزش داده شود.
واژگان کلیدی : انگیزش پیشرفت تحصیلی، جو کلاس، دیگری مهم، طبقه اجتماعی
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 