فایل ورد کامل یادگیری ذهنی-حرکتی؛ تحلیل نقش شدت وظیفه در فرآیندهای شناختی و عملکرد جسمانی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل یادگیری ذهنی-حرکتی؛ تحلیل نقش شدت وظیفه در فرآیندهای شناختی و عملکرد جسمانی دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل یادگیری ذهنی-حرکتی؛ تحلیل نقش شدت وظیفه در فرآیندهای شناختی و عملکرد جسمانی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل یادگیری ذهنی-حرکتی؛ تحلیل نقش شدت وظیفه در فرآیندهای شناختی و عملکرد جسمانی۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل یادگیری ذهنی-حرکتی؛ تحلیل نقش شدت وظیفه در فرآیندهای شناختی و عملکرد جسمانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل یادگیری ذهنی-حرکتی؛ تحلیل نقش شدت وظیفه در فرآیندهای شناختی و عملکرد جسمانی :
یادگیری ذهنی – حر کتی؛ نقش رابطه شدت وظیفه
بخشهایی از متن:
خلاصه- اهداف مدل تنبام (۲۰۰۱)]مدل یک بعد اجتماعی- شناختنی اعمال قوه مشاهده شده و حد تحمل اعمال قوه ، کتابچه روانشناسی ورزش ( صفحات ۸۲۰-۸۱۰ نیویورک )[ مدل ار تباط شدت تمرین – ذهن استفاده شده تا دو بررسی را طراحی وصورت دهد تا استراتژی های ذهنی افراد را در طی در گیری در دو وظیفه پرمتقاضی حرکتی وتاثیر رابطه به شدت وظیفه برکانون ذهنی ( یادگیری ذهنی – حر کتی)را بررسی نماید .
طراحی : یک طر ح آزمایشی به کار گر فته شده ، در صور تیکه طبقه بندیهای فکر ( مر تبط در مقابل غیر مرتبط) در طی سه مر حله یک وظیفه دست گیر( مطالعه ۱) و در طی۵۰% ،۷۰%،۹۰% حداکثر اکسیژن به کار گرفته در یک وظیفه دوچرخه سواری ( مطالعه ۲ ) مرتبط با بررسی مربع – چی غیر پارامتری شدند .
…
به کارگیری استراتژیهای مرتبط و غیر مرتبط بوسیله تمرین کنندگان، مرتبط با عملکرد وظیفه یا REP ، می تواند مبین مدل (۲۰۰۱) تنبام یادگیری ذهنی به عنوان یک عملکرد فشار تمرین باشد. این مدل از اطلاعات شیوه پردازش ذهن، به ویژه مدل پردازش معادل (۱۹۸۴) رجسکی ریشه می گیرد. رجسکی (۱۹۸۵) یک مدل پردازش معادل را برای درد تطبیق داد که اولاً بوسیله لونتال و اورهارت (۱۹۷۹) ، پیشنهاد شد. مدل پردازش معادل پیشنهاد می کند، اطلاعات حسی و عاطفی، خودآگاهانه به صورت معادل پردازش می شوند، اما در طی پردازش آگاهانه که مشکل است بر منابع مختلف اطلاعات، تکیه نمود، فقط میزانی از اطلاعات در یک مدت زمانی پردازش می شد. در مدل اولیه، لونتال و اورهارت بین احساس و آگاهی مرکزی تمایز قائل شدند. در حالیکه احساس مرتبط به همه ماده پردازش یافته می شود که فردی می تواند در نظر گیرد. آگاهی مرکزی (وجدان بیدار) معرف آن بخش از تحریکهای بالقوه ای است که فردی می تواند در نظر گیرد. از بعد پردازش معادل، فرضیه ای بیان می شد که استراتژیهای غرمرتبط، رفع خستگی را به وسیله در برگیری ظرفیت کانال محدودی به هم می آورند که برای آوردن احساس خستگی در آگاهی مرکزی حیاتی است. …
…
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 