فایل ورد کامل بازاریابی برای اقلیتهای قومی؛ تحلیل راهبردها و چالشهای دسترسی به مصرفکنندگان خاص
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل بازاریابی برای اقلیتهای قومی؛ تحلیل راهبردها و چالشهای دسترسی به مصرفکنندگان خاص دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل بازاریابی برای اقلیتهای قومی؛ تحلیل راهبردها و چالشهای دسترسی به مصرفکنندگان خاص کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل بازاریابی برای اقلیتهای قومی؛ تحلیل راهبردها و چالشهای دسترسی به مصرفکنندگان خاص۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل بازاریابی برای اقلیتهای قومی؛ تحلیل راهبردها و چالشهای دسترسی به مصرفکنندگان خاص،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل بازاریابی برای اقلیتهای قومی؛ تحلیل راهبردها و چالشهای دسترسی به مصرفکنندگان خاص :
فایل ورد کامل بازاریابی برای اقلیتهای قومی؛ تحلیل راهبردها و چالشهای دسترسی به مصرفکنندگان خاص
فایل ورد کامل بازاریابی برای اقلیتهای قومی؛ تحلیل راهبردها و چالشهای دسترسی به مصرفکنندگان خاص:
یک مرور تاریخی (۱۹۳۲-۱۹۹۷)
چکیده:
این مطالعه فراهم کننده ی یک بررسی تاریخی از فایل برروی مصرف کنندگان از اقلیت های قومی بوده و مسائل مرتبط با بازار یابی را از بیش از ۲۰۰ و کتاب تاریخی از ساال ۱۹۳۲ تا سال ۱۹۹۷ را در بر میگیرد . تحلیل کمی از داده ها در چند گروه تاریخی نشان می دهد که فعالیت های فایل در زمینه های مختلف وجود داشته ودر نتیجه نمای کلی از تاریخ و توسعه های اخیر در این منطقه را دارد . محتوای تجزیه و تحلیل شامل شناسایی موضوعات فایلاتی کلیدی وگزاره های نظری ویافته های تجربی است. این بررسی جهت فایلات آینده بوده وپیش نهادهای خود را برای بازاریابان ومحققان فراهم میکند.
مقدمه:
با توجه به اهمیت روز افزون مصرف کنندگان اقلیت های قومی در ایالت متحده ،علاقه ای روبه رشد در بازاریابان قومی در سالهای اخیر دیده می شود . اقلیت های مصرف کننده،از جمله آمریکایی های آفریقایی تبار وامریکایی های آسیایی و اسپانیایی تبارها هستند که ۲۵%از جمعیت آمریکا را تشکیل می دهند و انتظار می رود که تا سال ۲۰۵۰به ۲۰% برسد.(مک برموت ۱۹۹۴) قدرت خرید در سه گروه از ترتیب ارائه شده است که یک رشد بالای تریلیون دلاری را نشان می دهد (استوارت ۱۹۹۸). افزایش خود آگاهی قومی به وجود امده برای فرصت های بازار جذاب است . حد اقل نیمی از شرکتها براساس برنامه بازاریابی قومی بنا شده اند (بریل ۱۹۹۴) در همین حال ،تعداد فزاینده ای از فایل گران عوامل موثر برمصرف را مورد بررسی قرار دادند که مرتبط با رفتارهای قومی بوده است.بااین حال آشکار است که عدم وجود بررسی های فایلاتی در مصرف کنندگان قومی در نشریات مرتبطبا بازاریابی وجود دارد.
با این حال آشکار است که عدم وجود بررسیهای فایلاتی در مصرف کنندگان قومی در نشریات مرتبط با بازار یابی عمده است که در طول یک مدت زمان دوسال بر اساس جست وجو از یک پایگاه داده ی کامپیوتری بوده است ی اسمیت بر اساس ۱۲ از مجلات ،کنفرانس ها و رساله دکتری از سال ۱۹۷۰ بوده است آنها یک دوره ی بسیار کوتاه از زمان تحت پوشش قرار داده و تعداد محدودی از آنها را که در کنفرانس ها ارائه شده، بررسی نموده است به دنبال اقلیت های عمومی که بخشی از اقتصاد ما درآن رشد می کند ،بازاریابان به دنبال راهی موثر برای رسیدن به این مصرف کنندگان هستند. بنابراین ،یک مطالعه ی جامع تر ،فراهم کننده ی این فایلات است که تا به امروز از این فایل از مصرف کنندگان قومی بدست آمده است وکمک به درک این موضوع می کند و توسعه در این منطقه را به دنبال دارد که نیاز به مطالعات بیشتری می باشد . علاقه ای فوق العاده در مصرف کنندگان قومی اخیرا به عنوان یک پدیده بوده است. فقدان بررسی متناوب برای درک منسجم پیشرفت در این زمینه می باشد ،بااین حال بررسی های فایلات گزینه های مهم در جهت درک بهتر از مصرف کنندگان قومی بود ویک کاتالیزور لازم برای توسعه ی بیشتر در این قسمت از بازاریابی می باشد بنابراین ،این مطالعه تلاش میکند که این موضوع را توسعه دهد که از جمله انتقال تاریخی وفعالیت های اخیر را به دنبال دارد و تحلیل محتوا، شناسایی مفاهیم ،مسائل و نظریه ها مد نظر است . این مطالعه مورد بحث ،به صورت عمده در رابطه با موضوعات و گزاره ها و نتیجه گیری از مطالعات در زمینه های مختلف موضوعی را دارد تاریخ و زمان ،بررسی پیامد های بازاریابان ،محققان لازم بوده و جهت فایلات آینده پیشنهاد می شود .
روش فایل
این مطالعه متمرکز بر تجزیه و تحلیل فایلات در مطالعات دانشگاهی اقلیت های قومی بود که در نشریات بازاریابی ارائه شده است.جستجو محدود به مطالعاتی است که گروه های قومی از نظر نژاد،ملیت ،زبان و مذهب در مصرف کنندگان با فرهنگ های دیگر متفاوت بوده و چگونگی این ویژگیهای قومی بررفتار مصرف کنندگان بررسی می شود و توابع تعامل بازاریابی ارائه می شود .بازاریابی قومی به طور عمده، اشاره به تلاش بازاریابان برای رسیدن به یک گروه از مصرف کنندگان دارد، که احتمالا با توجه به ویژگی های قومی منحصر به فرد می باشد این فایل تمرکز برمطالعات گروه های بزرگ اقلیت های نژادی را در ایالات آمریکا مانند آمریکایی های آفریقایی تبار ،اسپانیایی های،آسیایی ها و بومیان آمریکا را دارند که از جمله ی این مطالعات در گروه های دیگر قومی نیز مقایسه شده است. جستجو برای این متون مرتبط ، شامل چند پایگاه داده ی عمده از انتشارات بازاریابی است . پایگاه های بزرگ استفاده شده در این مطالعه شامل سایت اطلاع رسانی جهانیویلسون میباشد .خط مشی برای گنجاندن مجلات دیگر از یک پایگاه دیگر متفاوت تا حد زیادی بستگی به دامنه و تاکید پایگاه دارد.سایت اطلاع رسانی جهانی شامل ۱۵۳۱ مجله علمی در علوم اجتماعی و انسانی است. در حالیکه سایت ابزکوست بیش از ۱۲۰۰ مجله ی دانشگاهی را دارد . در هر پایگاه گنجاندن یک مجله، بسته به سال انتشار داشته و فرمت دیجیتال آن در دسترس می باشد . برخی از مجلات مانند مجله ی بازاریابی و مجله ی خرده فروش ،تاریخ اولین چاپ در سال ۱۹۷۱ در ABI می باشد . آنها ۲۰۰ مجله را تحت پوشش قرار می دهند، که به معنای واقعی کلمه ده ها هزار ی چاپ شده را شامل می شود، کلمات کلیدی برای جست و جو در پایگاه داده شده عبارتند از فرهنگ ،خرده فرهنگ،چند فرهنگی ،نژاد ،اقلیت ،قومیتو مصرف نگرش و در امد. در قسمت دوم کلمات کلیدی آفریقایی های آمریکایی تبار ،سیاه پوستان ،اسپانیایی ها ،کوبایی ها ،مکزیکی ها ،پورتوروگویی ها ،آسیایی ها می باشد.و قسمت سوم کلمات کلیدی برای جستجو شامل بازاریابی ،تبلیغات ،قیمت گزاری و توزیع و خرده فروشی است . جست وجو همچنین در منابع کتاب خانه ای از نسخه ی سخت افزار افزایش یافته است که شامل میکرو فیلم ها ،شاخص سالانه ی مجلات در بخش مرجع این نشریات می باشد . کتاب ها ،نویسندگان و یا ویرایش ها نیز شامل این فایل می باشد. مقالات چاپ شده در کنفرانس های بازاریابی در هر زمان در دسترس می باشدکه برای این جست وجو مورد نظر این است و این را ثابت می کند که هیچ مشکلی در کتابخانه با مجموعه ای از همه ی کنفرانس ها وجود ندارد
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 