فایل ورد کامل ترویج محصولات سبز در کشورهای نوظهور؛ بررسی نگرش مصرفکنندگان برزیلی نسبت به بازاریابی پایدار
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل ترویج محصولات سبز در کشورهای نوظهور؛ بررسی نگرش مصرفکنندگان برزیلی نسبت به بازاریابی پایدار دارای ۴۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل ترویج محصولات سبز در کشورهای نوظهور؛ بررسی نگرش مصرفکنندگان برزیلی نسبت به بازاریابی پایدار کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل ترویج محصولات سبز در کشورهای نوظهور؛ بررسی نگرش مصرفکنندگان برزیلی نسبت به بازاریابی پایدار۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل ترویج محصولات سبز در کشورهای نوظهور؛ بررسی نگرش مصرفکنندگان برزیلی نسبت به بازاریابی پایدار،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل ترویج محصولات سبز در کشورهای نوظهور؛ بررسی نگرش مصرفکنندگان برزیلی نسبت به بازاریابی پایدار :
فایل ورد کامل ترویج محصولات سبز در کشورهای نوظهور؛ بررسی نگرش مصرفکنندگان برزیلی نسبت به بازاریابی پایدار
چکیده:
درکانگیزه که باعث مصرف سبز شود میتواند ترویج تفکرات زیست محیطی را با افزایش همراه کند، به ویژه به دلیل سهم بازار که درحال حاضر کمتر از۴% برای محصولات سبز در سراسر جهان است. در این ،کشورهای در حال ظهور در راستای کمک به افزایش سطح مصرف و اثرات زیست محیطی آن بررسی میشود وضعیت فرهنگی و اقتصاد،اجتماعی نقش مهم اثرات زیست محیطی را بازی کرده ومصرف محصولات سبز را تحت تاثیر قرار میدهد،بدنه فعلی فایلات فاقد مطالعات متمرکز بر نگرش مصرف کننده کشور برزیل در رابطه با این محصولات می باشد. این مطالعات با هدف ایجاد انگیزه در مصرف محصولات سبز است.هدف بررسی افرادی است که این محصولات را در بزرگترین شهرهای برزیل مصرف کرده اند.اطلاعات با استفاده از بررسی و تجزیه و تحلیل عامل ومدل معادلات ساختاری ایجاد شده است که منجر به ترویج مصرف سبز میشود عناصر اطلاعاتی ،علمی نگرش زیست محیطی ،بافت اجتماعی و آگاهی از محیط زیست به شدت با مصرف محصولات سبز در ارتباط است با این حال ،کیفیت و قیمت محصولات سبز نشان میدهد که ارتباط با مصرف کننده در این موضوع ضعیف است این عناصر نشان میدهد که افراد در این نظرسنجی تشخیص داده شده و به دنبال اطلاعات جهت پوشش مسائل زیست محیطی بوده اند که در رابطه با اثرات سلامتی مرتبط با مصرف کالا بوده و در یک نام تجاری و یا شرکت ممکن است ناشی از رفتارهای نامناسب زیست محیطی نشان داده شود. همچنین دیده میشود که قیمت در مقابل کیفیت نقش اصلی را در تصمیمگیری مصرف محصولات سبز بازی میکند.در نهایت،اطلاعات در مورد این محصولات و در دسترس بودن آنها نکته ای برجسته در فروش وافزایش فروش محصولات سبز می باشد.این نتیجه نشان میدهد که ممکن است آموزش منجر به افزایش محصولات سبز شود. این فایل کمک به تصمیم گیری و درک در مورد انتخاب و محصولات جهت حمایت را به وجود می اورد. از نظر مدیریتی ،بهبود در معاملات اخلاقی ،اقدامات ارتقاء اجتماعی مسئولانه ،توزیع اطلاعات مناسب در مورد محصولات سبز و ساختار زنجیره ی تامین محصولات سبز میتواند کسب و کار جدیدی را ایجاد کرده که پایداری متمرکز تولید و مصرف را داشته باشد یافته های این فایل میتواند سیاست های اینده را حمایت کردهو اقدامات در ارائه اطلاعات و دانش در محیط زیست و سلامت را داشته باشد که متمرکز بر محصولات سبز در مصرف کنندگان ، تولید کنندگان ،شرکتها و جامعه است.
کلمات کلیدی: محصولات سبز ،مصرف محصولات سبز، پایداری،بازار محصولات سبز
۱.مقدمه:
مصرف کننده جهانی همچنان به عنوان مردم یک کشور در حال توسعه با افزایش قدرت خرید بر اساس تقلید از الگوهای مصرف کشورهای توسعه یافته از لحاظ اقتصادی را نشان میدهد(مونت و همکاران۲۵۴)اراعه محصولات سبز (g-p) برای بازار روبه رشد جهانی میتواند یک راه برای به حداقل رساندن اثرات محیطی را از این افزایش مصرف به وجود بیاورد(مونت و پلییس ۲۰۰۸)
بحث در مورد انچه کهGPاست در حال انجام میباشد تعریف محققین میتواند جنبه های مختلف این محصولات را برجسته کند که شامل مراحل چرخه ی زندگی است که در طی آن محصول میتواند ویژگی های سازگار با محیط زیست خود را نشان دهد و همچنین مزایای زیست محیطی نسبت به محصولات متعارف بوده و یا استفاده از منابع طبیعی به حداقل میرسد.در این مطالعه ،یک تلاش برای محافظت از محصول یا به منظور افزایش صرفه جویی در انرژی یا کاهش و یا حذف مواد سمی ، آلودگی و زباله در نظر گرفته میشود(دانگلیسو و پوچاری ۲۰۱۰).با وجود سرمایه گذاری شرکتهای مختلف در تولید محصولات سبز در بازاریابی ،مصرف کنندگان نسبت به خرید محصولات سبز به طور منظم اقدام نمیکند(پولونسکی ۲۰۱۱) سهم بازار براورد شده برای GPکمتر از ۴% در سراسر جهان است و ممکن است مقدار آن کاهش یابد (گلیم و همکاران ۲۰۱۳)
درک نگرش مصرف کننده برای تولید کنندگان و بازاریابان و سیاست گذاران بهتر بوده و کمک به ترویج عادات مصرف کننده در رابطه با مصرف محصولات سبز را در پی دارد (لین و هوانگ۲۰۱۲)نگرش مثبت و کیفیت زندگی همواره با شرایط زیست محیطی همراه است. غالبا توسط مصرف کنندگان GP،حمایتی از خرید میشود.(تایدل ۲۰۰۵).مزایای روانی و تمایل به عنوان مصرف کنندهGP به رسمیت شناخته شده است که مناسب تر از جنبه های عملکردی محصولات از قبیل قیمت و کیفیت است (لینگ و هوانگ ۲۰۱۲)
فقدان دانش در مورد GPبه نظر میرسد که بزرگترین مانع برای مصرف این محصولات باشد.(تسنگ و هانگ۲۰۱۳)و تصمیم برای مصرف را میتوان تنها در جنبه های اقتصادی دانست(وانگ و همکاران۲۰۱۴). روشهای مربوط به مصرف پایدار باید مورد بررسی در مقابله با کشورهای صنعتی و در حال توسعه قرار داد.(مونت وپلپی۲۰۰۸). عوامل خارجی مانند فرهنگ،ساختار ، خدمات زیست محیطی در کشورهای مختلف ممکن است نقش بازی در رفتار مشتری هارا نسبت به محیط زیست بازی کند.(ویسنته مولینا و همکاران ۲۰۱۳).
رفتار از نظر انرژی و مصرف آب،عادات غذایی و فرهنگی در کشورهای نوظهور میتواند متفاوت از کشورهای در حال توسعه باشد.سرانه مصرف اب در برزیل بسیار بزرگتر از اروپا می باشد(باربوسا و ولوسو ۲۰۱۴). اما مصرف سرانه انرژی در اروپا حداقل دوبرابر در امریکای لاتین است.(مونت وپلییس۲۰۰۸). همچنین ،از نقطه نظر اجتماعی و اقتصادی ،برزیل در دوره های اخیر از ثبات اقتصادی برخوردار بوده است(ocde-2011) اما ارائه یک درصد نسبتا پایین تحصیلات در افراد به مقدار %۴۶/۷ این فرایند را مشکل کرده است.در این معنا که تحریک نگرش پایدار و همچنین مصرف GPباید تحت تاثیر ساختارهای اجتماعی قرار گیرد.(بیلهارز و سرنی۲۰۱۲). تقویت کننده این مورد فایلات اسپنسر و لایلی در ۲۰۱۲ است که اشاره میکند که مطالعات اندک بر روی این موضوع در رابطه با نفوذ فرهنگی در استفاده از منابع طبیعی انجام شده است و ذکر میکند که فرهنگ نقش مهمی در اثرات زیست محیطی ایفا میکند.این مطالعه به بررسی نحوه مصرف کنندگان برزیل و تصمیم خرید GP میپردازد و جنبه هایی که از طرف مشتریان انتخاب میشود جهت نفوذ در این کشور در حال ظهور است.(آسپینال و همکاران ۲۰۱۱)همانطور که پیش از ارائه گفته شد،
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 