فایل ورد کامل سیستم‌های انفورماتیک و عملکرد سازمانی؛ تحلیل اثر فناوری اطلاعات در شرکت تعمیرات انتقال اختر برق


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل سیستم‌های انفورماتیک و عملکرد سازمانی؛ تحلیل اثر فناوری اطلاعات در شرکت تعمیرات انتقال اختر برق دارای ۲۴۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل سیستم‌های انفورماتیک و عملکرد سازمانی؛ تحلیل اثر فناوری اطلاعات در شرکت تعمیرات انتقال اختر برق  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل سیستم‌های انفورماتیک و عملکرد سازمانی؛ تحلیل اثر فناوری اطلاعات در شرکت تعمیرات انتقال اختر برق۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل سیستم‌های انفورماتیک و عملکرد سازمانی؛ تحلیل اثر فناوری اطلاعات در شرکت تعمیرات انتقال اختر برق،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل سیستم‌های انفورماتیک و عملکرد سازمانی؛ تحلیل اثر فناوری اطلاعات در شرکت تعمیرات انتقال اختر برق :

فایل ورد کامل سیستم‌های انفورماتیک و عملکرد سازمانی؛ تحلیل اثر فناوری اطلاعات در شرکت تعمیرات انتقال اختر برق

( به همراه پرسشنامه مربوطه («پرسشنامه تاثیر سیستم‌های انفورماتیک در عملکرد شرکت اختر برق اصفهان»))

چکیده

«سیستم‌های انفورماتیک» و «سیستم‌های نگهداری و تعمیرات» هر دو مفاهیمی هستند مهم و اساسی که فایل بر روی هر یک و استفاده از ثمرات آن در پیاده سازی و تحقق کامل ان دو در مراکز صنعتی، سازمان‌ها و شرکت‌ها می‌تواند بسیار راهگشا و مفید باشد.

اگر چه هر یک از سیستم‌های فوق به تنهایی دارای اهمیت بسیار و از سوی دیگر پیچیدگی‌های خاصی نیز می‌باشند ولیکن مهم آن است که بتوان با شناخت و احاطه کامل بر روی هر کدام بصورت جداگانه دست به ترکیب و درآمیختن این دو با هم زد. بکارگیری هماهنگ و توامان سیستمهای فو‌ق‌الذکر افزایش در کارآیی و بهره‌وری فراوانی را برای مجموعه بدنبال خواهد داشت.

در فایل انجام گرفته تمامی تلاش محقق بر آن است تا مفاهیم درست و کاملی از «سیستم‌های انفورماتیک» و «سیستم‌های نگهداری و تعمیرات» ارائه نموده و بدنبال آن تاثیر این دو را بر یکدیگر بیان نماید.

برای دستیابی به این هدف «شرکت تعمیرات انتقال» که وظیفه نگهداری و تعمیرات شبکه انتقال نیروی منطقه مرکزی ایران را عهده‌دار می‌باشد و «سیستم نگهداری و تعمیرات» را بعنوان مبنای اصلی کارکرد خود انتخاب نموده و سالها است که از این سیستم استفاده می‌کند. بعنوان «جامعه مورد مطالعه» این فایل برگزیده شده است. در ضمن با بکارگیری توامان «سیستم‌های انفورماتیک» در این شرکت فضای مناسبی برای رسیدن به هدف فایل بدست آمده است.

در ادامه با استفاده از روش «توصیفی ـ پیمایش» و پرسشنامه بعنوان ابزار فایل به آزمون سئوالات فایل پرداخته و نتایج حاصل از آزمون‌ها را بدست آوردیم.

سپس بررسی تاثیر ایجاد شده بصورت تفصیل بیان شده است و وجوه مختلف این تاثیر نیز در آزمونهای مختلف اندازه‌گیری شده است.

در پایان ملاحظه می‌شود که حاصل این سنجش نشانگر تاثیر مطلوب و بسزای «سیستم‌های انفورماتیک» بر روی عملکرد شرکت می‌باشد.

تاثیرگذاری بیشتر «سیستم‌های انفورماتیک» بر روی عملیات «نگهداری» نسبت به «تعمیرات» و رتبه‌بندی تاثیرات در هر بخش و بالاخره جمع‌بندی نهایی که بیانگر حاصل این فایل می‌باشد، در طول فایل به تفصیل ارائه می‌گردد.

فایل ورد کامل سیستم‌های انفورماتیک و عملکرد سازمانی؛ تحلیل اثر فناوری اطلاعات در شرکت تعمیرات انتقال اختر برق
فهرست

پیشگفتار

چکیده

فصل اول: کلیات فایل ۱

مقدمه ۲

الف ـ تبیین موضوع فایل ۴

ب ـ اهمیت موضوع ۷

ج ـ اهداف ۹

د ـ سئوالات اصلی (اساسی) ۱۰

هـ ـ تاریخچه کوتاه ۱۱

و ـ متدلوژی فایل ۱۴

ز ـ تعریف عملیاتی واژه‌ها ۱۴

ح ـ مباحث فصول آینده ۱۵

فصل دوم: مبانی نظری و سیر تطور موضوع ۱۷

مقدمه ۱۸

بخش اول ۲۰

۱- تکنولوژی ۲۰

۲- سیستم‌های تکنولوژی اطلاعات ۲۳

۳- تعریف تکنولوژی اطلاعات ۲۴

۴- تاریخچه تکنولوژی اطلاعات ۲۸

۵- کاربردهای سیستم تکنولوژی اطلاعات در سازمان ۳۰

الف ـ کاربرد عملیاتی ۳۰

ب ـ کاربرد اطلاعاتی ۳۳

ج ـ کاربرد آموزشی ۳۶

۶- پیاده سازی سیستم تکنولوژی اطلاعات ۳۸

بخش دوم ۴۴

۱- جایگاه سیستم‌های نگهداری و تعمیرات ۴۴

۲- تعریف سیستم‌های نگهداری و تعمیرات ۴۶

۳- لزوم استفاده از سیستم‌های نگهداری و تعمیرات ۴۷

۴- معایب ناشی از نداشتن سیستم‌های نگهداری و تعمیرات ۴۸

۵- انواع روشهای نگهداری و تعمیرات ۵۰

الف ـ نگهداری و تعمیرات به منظور بهبود ۵۰

ب ـ نگهداری و تعمیرات در هنگام بروز اشکال ۵۱

ج ـ نگهداری و تعمیرات پیشگیری ۵۲

د ـ نگهداری و تعمیرات پیشگویی کننده ۵۳

هـ ـ نگهداری و تعمیرات بهره‌ور فراگیر ۵۴

۶- نگهداری و تعمیرات در سازمان‌ها ۵۶

۷- نگهداری و تعمیرات در شبکه انتقال نیرو ۵۷

بخش سوم ۵۹

۱- تئوری های مبتنی بر عامل تاثیر ۵۹

الف ـ جبر تکنولوژی ۵۹

ب ـ جبر سازمانی ۶۱

ج ـ دیدگاه اقتضاء و ضرورت ۶۲

۲- انواع تاثیر تکنولوژی بر سازمان ۶۳

۱-۲- تاثیر سیستم‌های انفورماتیک بر اقتصاد سازمان ۶۳

۲-۲- تاثیر سیستم‌های انفورماتیک بر ساختار سازمان ۶۷

۳-۲- تاثیر سیستم‌های انفورماتیک بر عملکرد سازمان ۷۲

الف ـ تاثیر بر مهندسی مجدد منابع انسانی ۷۲

ب ـ تاثیر بر استراتژی سازمان ۷۴

ج ـ تاثیر بر متمایز ساختن عملکرد سازمان ۷۵

د ـ تاثیر بر کارایی عملیات ۷۶

هـ ـ تاثیر بر طراحی مجدد گردش کار ۷۷

بخش چهارم ۷۹

مهمترین فایلات پیرامون تکنولوژی اطلاعات و عملکرد سازمان ۷۹

برگزیده فایلات انجام گرفته در ایران ۸۴

خلاصه ۸۸

فصل سوم: روش فایل ۸۹

مقدمه ۹۰

۱- روش فایل ۹۱

الف ـ بررسی‌های موردی ۹۲

ب ـ بررسی‌های آزمایشگاهی ۹۳

ج ـ منابع دست دوم ۹۴

د ـ روش فایل از راه بررسی یا پیمایش ۹۴

۲- تحلیل عملی روش ۹۵

۳- مدل تئوری و متغیرهای مورد آزمون ۹۶

۴- متغیرهای سئوالات فرعی ۹۷

۵- معیارهای سئوالات فرعی ۹۸

۶- جامعه آماری و روش جمع‌آوری اطلاعات ۹۹

۷- جامعه نمونه و پایایی و روایی پرسشنامه ۱۰۰

خلاصه ۱۰۴

فصل چهارم: تجزیه و تحلیلی اطلاعات ۱۰۵

مقدمه ۱۰۶

۱- ویژگی‌های جامعه آماری ۱۰۷

الف ـ ترکیب جامعه آماری از نظر مدرک تحصیلی ۱۰۸

ب ـ ترکیب جامعه آماری از نظر موقعیت شغلی ۱۰۹

ج ـ ترکیب جامعه آماری از نظر سابقه کار ۱۱۰

۲- آزمون سئوالات فایل ۱۱۱

الف ـ سئوالات مرتبط ۱۱۲

ب ـ نوع و نحوه انتخاب تکنیک‌های آماری ۱۱۲

۳- سئوال فرعی اول ۱۱۴

۴- سئوال فرعی دوم ۱۱۸

۵- سئوال فرعی سوم ۱۲۱

۶- سئوال فرعی چهارم ۱۲۵

۷- مجموع کلیه سئوالات فرعی (سئوال اصلی فایل) ۱۲۸

۸- تحلیل واریانس ۱۳۲

۹- تحلیل واریانس سئوال فرعی اول ۱۳۳

۱۰- تحلیل واریانس سئوال فرعی دوم ۱۳۷

۱۱- تحلیل واریانس سئوال فرعی سوم ۱۴۳

۱۲- تحلیل واریانس سئوال فرعی چهارم ۱۴۹

خلاصه ۱۵۴

فصل پنجم : نتیجه‌گیری و پیشنهادات ۱۵۶

مقدمه ۱۵۷

۱- نتایج فایل ۱۵۸

۲- نتایج تحلیلی فایل ۱۵۹

۳- محدودیت‌ها ۱۶۲

۴- پیشنهادات ۱۶۳

منابع ۱۶۷

الف ـ منابع فارسی ۱۶۸

ب ـ منابع انگلیسی ۱۷۱

ضمیمه ۱۷۴

فایل ورد کامل سیستم‌های انفورماتیک و عملکرد سازمانی؛ تحلیل اثر فناوری اطلاعات در شرکت تعمیرات انتقال اختر برق
فهرست جداول و نمودارها

جدول شماره ۱-۲ : کاربردهای تکنولوژی اطلاعات در زمینه‌های اطلاعاتی و عملیاتی ۳۹

نمودار شماره ۲-۲ : معیارهای سنجش بکارگیری اطلاعات ۶۴

جدول شماره ۳-۲ : طبقه‌بندی معیارهای تکنولوژی ۸۰

جدول شماره ۱-۳ : محاسبه واریانس سئوال‌ها و واریانس کل ۱۰۲

جدول شماره ۲-۳ : آلفای کرونباخ هر سئوال ۱۰۳

نمودار شماره ۱-۴ : ترکیب جامعه آماری به لحاظ مدرک تحصیلی ۱۰۹

نمودار ۲-۴ : ترکیب جامعه آماری به لحاظ موقعیت شغلی ۱۱۰

نمودار ۳-۴ : ترکیب جامعه آماری به لحاظ سابقه کار ۱۱۱

جدول ۱ : پرسش‌های مرتبط با سئوالات فرعی ۱۱۲

جدول س ۱-۱ : پرسش‌های مرتبط با سئوال فرعی اول ۱۱۴

جدول س ۱-۲ : رتبه‌بندی پرسش‌ها ۱۱۵

جدول س ۱-۳ : آزمون فریدمن سئوال فرعی اول ۱۱۵

نمودار ۴-۴ : رادارچارت سئوال فرعی اول ۱۱۷

جدول س ۲-۱ : پرسشهای مرتبط با سئوال فرعی دوم ۱۱۸

جدول س ۲-۲ : رتبه‌بندی پرسش‌ها ۱۱۹

جدول س ۲-۳ : آزمون فریدمن سئوال فرعی دوم ۱۱۹

نمودار ۵-۴ : رادارچارت سئوال فرعی دوم ۱۲۱

جدول س ۳-۱ : پرسشهای مرتبط با سئوال فرعی سوم ۱۲۲

جدول س ۳-۲ : رتبه‌بندی پرسش‌ها ۱۲۳

جدول س ۳-۳ : آزمون فریدمن سئوال فرعی سوم ۱۲۳

نمودار ۶-۴ : رادارچارت سئوال فرعی سوم ۱۲۴

جدول س ۴-۱ : پرسشهای مرتبط با سئوال فرعی چهارم ۱۲۵

جدول س ۴-۲ : رتبه‌بندی پرسش‌ها ۱۲۶

جدول س ۴-۳ : آزمون فریدمن سئوال فرعی چهارم ۱۲۶

نمودار ۷-۴ : رادارچارت سئوال فرعی چهارم ۱۲۸

جدول س ۵-۱: مجموع سئوالات فایل ۱۲۹

جدول س ۵-۲ : رتبه‌بندی سئوالات ۱۳۰

جدول س ۵-۳ : آزمون فریدمن کلیه سئوالات ۱۳۰

نمودار ۸-۴ : رادارچارت کلیه سئوالات فرعی ۱۳۱

جدول ۶ : تحلیل واریانس سئوال فرعی اول از نظر مدرک تحصیلی ۱۳۳

جدول ۷ : تحلیل واریانس سئوال فرعی اول از نظر موقعیت شغلی ۱۳۵

جدول ۸ : تحلیل واریانس سئوال فرعی اول از نظر سابقه کار ۱۳۶

جدول ۹ : تحلیل واریانس سئوال فرعی دوم از نظر مدرک تحصیلی ۱۳۸

جدول ۱-۹ : آنالیز سئوال فرعی دوم از نظر مدرک تحصیلی ۱۳۹

جدول ۱۰ : جدول LSD سئوال فرعی دوم ۱۳۹

جدول ۱۱ : تحلیلی واریانس سئوال فرعی دوم از نظر موقعیت شغلی ۱۴۰

جدول ۱۲ : تحلیل واریانس سئوال فرعی دوم از نظر سابقه کار ۱۴۲

جدول ۱۳ : تحلیل واریانس سئوال فرعی سوم از نظر مدرک تحصیلی ۱۴۴

جدول ۱۴ : تحلیل واریانس سئوال فرعی سوم از نظر موقعیت شغلی ۱۴۵

جدول ۱-۱۴ : آنالیز سئوال فرعی سوم از نظر موقعیت شغلی ۱۴۶

جدول ۱۵ : جدول LSD سئوال فرعی سوم ۱۴۷

جدول ۱۶ : تحلیل واریانس سئوال فرعی سوم از نظر سابقه کار ۱۴۸

جدول ۱۷ : تحلیل واریانس سئوال فرعی چهارم از نظر مدرک تحصیلی ۱۵۰

جدول ۱۸ : تحلیل واریانس سئوال فرعی چهارم از نظر موقعیت شغلی ۱۵۲

جدول ۱۹ : تحلیل واریانس سئوال فرعی چهارم از نظر سابقه کار ۱۵۳

فایل ورد کامل سیستم‌های انفورماتیک و عملکرد سازمانی؛ تحلیل اثر فناوری اطلاعات در شرکت تعمیرات انتقال اختر برق
فهرست منابع

الف ـ منابع فارسی

  • اخوان صراف، احمدرضا.، (۱۳۷۸)، سرمایه‌گذاری در تکنولوژی اطلاعات و تاثیر آن بر عملکرد تجاری، اصفهان، مجله فایلی دانشگاه اصفهان، جلد دهم ص ۵۹-۷۲
  • آذر، عادل.، مؤمنی، منصور.، (۱۳۷۹): آمار و کاربرد آن در مدیریت، انتشارات سمت.
  • اسدی، ابوالقاسم.، (۱۳۷۰): اطلاعات و نظامهای اطلاعاتی در مدیریت، مجله مدیریت دولتی، دوره جدید شماره دوم، ۱۸-۱.
  • امیراحمدی.، اچ‌والاس، سی.، (۱۳۷۹): تکنولوژی اطلاعات، سازماندهی تولید و توسعه اقتصادی، علیرضا طیب، نشر نصیر.
  • ایران نژاد پاریزی، مهدی.، (۱۳۷۸): روشهای فایل در علوم اجتماعی، نشر مدیران.
  • بابایی، محمود.، (۱۳۷۸): نیازسنجی اطلاعات، انتشارات مرکز اطلاعات و مدارک علمی ایران.
  • برچ، جن. و نیستکی، گری‌گراد.، (۱۳۷۱): سیستم‌های اطلاعاتی در تئوری و عمل، منوچهر غیبی، انتشارات مرکز آموزش مدیریت دولتی.
  • برنیکرهوف، روبرت اُ.، درسلر، دنیس ای.، (۱۳۷۷): اندازه‌گیری بهره‌وری، دکتر محمود عبدالله‌زاده، نشر دفتر فایلهای فرهنگی.
  • برینکرهوف، روبرت.، اً درسلر.، دنیس ای.، (۱۳۷۷): اندازه‌گیری بهره‌وری، محمود عبدالله‌زاده، انتشارات دفتر فایلی فرهنگی.
  • بیطرف، حبیب‌الله.، (۱۳۸۱): ساختار وزارت نیرو، پیک برق، سال هشتم، شماره ۳۳۳. شنبه ۲۱ اردیبهشت، ص ۲.
  • جی. ای. پی. ام (مهندسین نگهداری و تعمیرات ژاپن).، (۱۳۷۷): نگهداری و تولیدات بهره‌ور فراگیر، علی حاج شیر محمدی، انتشارات مدیریت صنعتی.
  • چلنجر، جان.ای.، (۱۳۸۱): ساختار آینده محیط کار، مهری فهیمی، مجله تدبیر شماره ۱۲۸، آذرماه ۱۳۸۱، ص ۲۸.
  • حاج شیرمحمدی، علی.، (۱۳۷۷): برنامه‌ریزی نگهداری و تعمیرات، انتشارات غزل.
  • حسن‌زاده، مریم.، (خرداد ۱۳۸۱): یادگیری الکترونیکی، مجله تدبیر سال سیزدهم، شماره ۱۲۲.
  • دفت، ریچاردال.، (۱۳۷۸): مبانی تئوری و طراحی سازمان، علی پارسائیان و سید محمد اعرابی، انتشارات دفتر فایلهای فرهنگی.
  • رشید کابلی، مجید.، و رنجبریان، بهرام.، (۱۳۷۱): تکنولوژی و مدیریت تاثیر تکنولوژی بر ساختار سازمانی. مجله مدیریت دولتی، دوره جدید، شماره ۱۶ ص ۸۸ – 110.
  • رومی، مهرداد.، (۱۳۷۹): طراحی سیستم اطلاعات مدیریت (M.I.S) نگهداری و تعمیرات در شرکت شیر منطقه‌ای اصفهان، مرکز آموزش مدیریت دولتی.
  • سرمد، زهره.، بازرگان، عباس.، حجازی، الهی.، (۱۳۷۹): روشهای فایل در علوم رفتاری انتشارات آگاه.
  • شائمی برزکی، علی.، (۱۳۷۲): تاثیر تکنولوژی اطلاعات بر ساختار سازمان در موسسات صنعتی و خدماتی اصفهان. دانشگاه اصفهان، دانشکده علوم اداری و اقتصاد.
  • غفرانی، فاطمه.، ملک‌پور، مهشید.، (۱۳۷۵): نقش مدیریت منابع اطلاعاتی در کنترل و توسعه سیستم‌های اطلاعات مدیریت، مجموعه مقالات پنجمین همایش تکنولوژی اطلاعات در صنعت برق ایران، معاونت منابع اطلاعات مدیریت.
  • فاطمی هرندی، حبیب‌الله.، (۱۳۸۰): بررسی موفقیت سیستم‌های اطلاعات مدیریت در سازمان‌های صنعتی و خدماتی استان اصفهان، اصفهان، مجله فایلی دانشگاه اصفهان، جلد دوازدهم ص ۱۲۳ – 140.
  • فضل‌اللهی.، (۱۳۸۱): بار شبکه، اخبار صنعت برق، پیک برق، شنبه ۲۱ اردیبهشت ص ۴.
  • فقیه، نظام‌الدین.، (۱۳۷۵): مهندسی تعمیرات و نگهداری، انتشارات نوید.
  • فقیه، نظام‌الدین.، (۱۳۷۹): علم و فن‌آوری، انتشارات نوید.
  • لاودن، کنث‌سی.، لاودن، جین پریس.، (۱۳۸۰): نظام‌های اطلاعات مدیریت، عبدالرضا رضایی‌نژاد، انتشارات رسا.
  • محمد‌نژاد، فرشید.، (۱۳۷۸): تکنولوژی اطلاعات و مهندسی مجدد، مجله تدبیر، سال دهم، شماره ۹۴، مرداد ۱۳۷۸، ص ۴۰- ۴۳.
  • مومنی، هوشنگ.، (۱۳۷۲): سیستمهای اطلاعات مدیریت، نشر اتحاد.
  • مینتز برگ، هنری.، (۱۳۷۱): سازماندهی: پنج الگوی سازگار، ابوالحسن فقیهی و حسین وزیری سابقی، انتشارات مرکز آموزش دولتی.
  • مک لوید، ریموند.، (۱۳۷۷): سیستمهای اطلاعات مدیریت، مهدی جمشیدیان و اکبر مهدی‌پور عطارابادی انتشارات دانشگاه اصفهان.
  • هاروی، دوناله.، براون، دوناله.، (۱۳۷۷): رویکرد تجربی به توسعه سازمانی، عباس محمدزاده، انتشارات مرکز آموزش دولتی

ب ـ منابع انگلیسی

  • Bedeian, A. G. (1984). Organization: Theory and analysis. Japan: Holt-Saunders.
  • Child, J. (1984). A guide to problems and practiceth Ed.). London: Harper and Row.
  • Child, J. (1988). Information technology and organization. In K. Urabe, J. Child & T. Kagano (Eds.), Innovation and management: International Comparisons (pp. 255-301). Berlin: Walter de Gruyter.
  • Delone, W. H. & E. R. Mclean, E. R. (1992). Information system success: The quest for the dependent variable, Information System Research, ۳, ۱, ۶۰ – 95.
  • Eaton, J. & Smithers, J. (1983). A manager’s guide to information technology. London: Heritage Publishers.
  • Galbraith, J. R. (1973). Designing complex organizations. Reading M A: Addison-Wesley.
  • Garloff, E. A. (1985). Organizational theory and design. New York: Mc Graw-Hill Book Co.
  • Goodhue, D. L. (1998). Development and measurement validity of a task – technology fit instrument for user evaluation of information systems. Decision Sciences. ۲۹ (۱), ۱۰۵ – 138.
  • Hussain, D. & Hussain, K. M. (1985). Information processing systems for managment. (۲nd Ed.). Homewood: Irwin
  • Jamshidian, M. (1992a). The impact of IT on Organizational variables. Unpublished paper Utah State University.
  • Jamshidian, M. (1993). An Observation on the obstacles of computer installation and use in Iran. Proceedings of the first computer conference: Education, Research & application (pp. 16-26). Tehran, Iran: Faculty of Englneering, Tehran University.
  • Kendall, K. E. & Kendall, J. E. (1999). Systems analysis and design. Prentice Hall, NewJersey.
  • Khalil, T. (2000). Management of technology. Mc Graw-Hill companies, In New York.
  • Koontz, H. & Weihrich, H. (1988). Managementth Ed.). New York: Mc Graw-Hill Book Co.
  • Leavit, H. J. & Whisler, T. L. (1958, Nov/Dec). Management in 1980’s. Harvard Business Review, ۴۱-۴۸.
  • Lucas, Jr, H. C. (1988). Utilizing information technology: Guidelines for Managers. Sloan Management Review.
  • Markus, M. L. & Robey, D. (1988). Information technology and organizational change: Casual structure in theory and research. Management Science, ۴۳, ۵۸۳-۵۹۸.
  • Nji Aiaga, (1992). The Dialectics Between Appropriate Technology Public Policy and Rural Development: Implications for Discovery and Innovation in the Third World. Discovery and Innovation, Vol4, No. 1.
  • Pritchett price, (1994), New Habits for a Radically changing word. Pritchett & Associates, Dallas.
  • Scott, W. R. (1981). Organizations: Rational, natural and open systems. Englewood cliffs, N. J. Prentice Hall Inc.
  • Sethi, V. & Hwang, K. T. & Pegels, C. C. (1993). Information technology and organizational performance: A critical evaluation of computer world's index of information systems effectiveness, Information and Management, ۲۵.
  • Zeffane, R. M. (1989). Computer use and structural control. Journal of Management Studies, ۲۶۶, ۶۲۱-۶۴۷.
  • Zeffane, R. M. (1992 a). Structural control in high and low user, user organizations in Australia. Information and Management, ۲۳, ۳۰-۴۵

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.