فایل ورد کامل حقوق کودکان و روانشناسی مدرسه؛ بررسی جایگاه مشارکت کودکان در نظام آموزشی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل حقوق کودکان و روانشناسی مدرسه؛ بررسی جایگاه مشارکت کودکان در نظام آموزشی دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل حقوق کودکان و روانشناسی مدرسه؛ بررسی جایگاه مشارکت کودکان در نظام آموزشی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل حقوق کودکان و روانشناسی مدرسه؛ بررسی جایگاه مشارکت کودکان در نظام آموزشی۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل حقوق کودکان و روانشناسی مدرسه؛ بررسی جایگاه مشارکت کودکان در نظام آموزشی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل حقوق کودکان و روانشناسی مدرسه؛ بررسی جایگاه مشارکت کودکان در نظام آموزشی :
فایل ورد کامل حقوق کودکان و روانشناسی مدرسه؛ بررسی جایگاه مشارکت کودکان در نظام آموزشی
فایل ورد کامل حقوق کودکان و روانشناسی مدرسه؛ بررسی جایگاه مشارکت کودکان در نظام آموزشی
دانلود فایل ورد کامل حقوق کودکان و روانشناسی مدرسه؛ بررسی جایگاه مشارکت کودکان در نظام آموزشی ؛ ای برای رشته روان شناسی است در ۲۱ صفحه
چکیده:
کنوانسیون حقوق کودکان جزئیات ضروری رابه صورت بین المللی انجام داده و احترام به حقوق کودکان خواسته است. به طور خاص این مجموعه ای روشن از دستورات را برای تضمین مراقبت هایی برای کودکان در رابطه با تمام مسائل را برای آنها ارائه نموده است. دستیابی به این اهداف شامل احترام وارزش نهادن به کودکان به عنوان شرکت کنندگان در اموزش است. اگر این به طور کامل اجرا شود. حق کودکان برای بیان نظرات، جدی گرفته شده که در سراسر محیط مدرسه بوده و میتوان بیان کرد که یکی از اصلی ترین دگرگونی ها در حرکت به کار فرهنگ احترام به حقوق کودکان و کرامت و حقوق شهروندی آنها بوده وکمک قابل توجهی می کند. این ارزش ها واصول ساز گار با حرفه ی روانشناسی مدرسه است. در نتیجه روانشناسان مدرسه تشویق میشوند تا درروند حمایت و تحقق کنواسیون در مدارس جهان اقدام کنند.
فراتر از اموزش کلاس درس مهم است که کودکان به عنوان افراد دموکراتیک در سراسر مدرسه ظاهر می شوند. بسیاری از دولت ها پیشنهاد کرده اند یک چهارچوب قانونی در یک مدرسه به تسهیل ایجاد روش های دموکراتیکاز طریق نظارت کودکان به وجود بیاید.
در این حال مدارس میتواند محیط هارا که در ان کودکان به عنوان شرکت کنندگان فعال در تمام سطوح را به وجود اورند. این فرصت هارا می توان برای کودکان در فرایند تصمیم گیری در مدرسه از طریق شورا ها وکمیته ها به وجود اورد که در ان فرصتی برای بیان نظرات خود در راستای توسعه وبرای سیاست های مدرسه داشته باشند .
علاوه براین کودکان میتوانند در اموزش های گروهی شرکت کرده و با ارائه اموزش هایی برای کودکان کم سن ترمشغول شوند. مشاوره در مورد مسائلی مانند طراحی مدارس وزمین های بازی باید انجام شود. این با توسعه وارائه باز خورد و ارزیابی درروش های تدریس و برنامه ی درسی به عنوان واسطه ای برای حل و فصل درگیری است . ارائه راهنمایی در راستای استرا تژی از بین بردن تبعیض و تنبیه بدنی در مدارس لازم است. مشارکت دانش اموز میتواند هم چنین منجر به ساخت برنامه درسی بیش تر مرتبط به واقعیت شود. این فرایند دربرخی از مدارس که در ان در پایان هر روز کودکان به شکل یک دایره ی گرد هم می ایند . در مورد مسائل مربوط ومشکلات و راه حل ها بحث می کند. ایجاد شناخت برای نظارت بر میزان احترام به حقوق اعضا را در پی دارند و ارزیابی منظمی مطابق با ان شناخت انجام میشود و کودکان پس از ان می توانند مسئولیت های خود را برای بهبود استراتژی به اشتراک بگذارند .
کلمات کلیدی : حقوق کودکان-بین الملل- روانشناسی مدرسه – مشارکت- آموزش وپرورش
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 