فایل ورد کامل سازمانهای مجازی؛ الگوی نوین ساختار سازمانی در عصر اطلاعات و ارتباطات دیجیتال
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل سازمانهای مجازی؛ الگوی نوین ساختار سازمانی در عصر اطلاعات و ارتباطات دیجیتال دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل سازمانهای مجازی؛ الگوی نوین ساختار سازمانی در عصر اطلاعات و ارتباطات دیجیتال کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل سازمانهای مجازی؛ الگوی نوین ساختار سازمانی در عصر اطلاعات و ارتباطات دیجیتال۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل سازمانهای مجازی؛ الگوی نوین ساختار سازمانی در عصر اطلاعات و ارتباطات دیجیتال،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل سازمانهای مجازی؛ الگوی نوین ساختار سازمانی در عصر اطلاعات و ارتباطات دیجیتال :
فایل ورد کامل سازمانهای مجازی؛ الگوی نوین ساختار سازمانی در عصر اطلاعات و ارتباطات دیجیتال
بخشهایی از متن:
چکیده
سازمانهای مجازی مصداق عینی پیشرفت در فناوری اطلاعات آند و بدین وسیله از آنها پشتیبانی میکنند. این سازمانها یا واگذاری فعالیتها به سازمانهای مستقل دیگر و تأمین خدمات و کالاها با همکاری واحدهای خارجی از رهگذر اتحاد آنها به وجود آمدهاند. در این قرن پیشرفتهای فناوری اطلاعات و حرکت به سوی مجازی سازی سازمانها آن چنان جدی است که لحظهای غفلت از آن خسارات جبران ناپذیری را به جامعه سازمانی وارد خواهد کرد.
حاضر با هدف شناخت و بررسی سازمانهای مجازی نوشته شده است. همچنین به ارائه مبانی و مفاهیم مرتبط با این سازمانها همچون روند مجازی سازی در سازمانها، به تعاریف و ویژگیهای برجسته سازمانهای مجازی پرداخته شده است. مقایسه این سازمانها با سازمانهای سنتی در ادامه بررسی میشود. سپس انواع سازمانهای مجازی، طیف اداره مجازی و مهمترین مدلهای ساختاری این سازمانها تشریح میگردد. عمدهترین محاسن و معایب سازمانهای مجازی از دیگر مباحت مطرح شده در این است.
…
افزایش سرویس دهی به مشتریان: به طور نمونه، شرکت مشاورهای اندرسون[۱] با فایلات خود به این نتیجه رسیده است که مشاورانش از زمانی که دفاتر کاری خود را رها کرده و به طور مجازی مشغول به کار شدهاند، با مشتریان خود ۲۵% مذاکره رو در روی بیشتری داشتهاند.
افزایش سوددهی: برای مثال، شرکت هیولت و پاکارد[۲] با تغییر محیط کاری به سمت سازمان مجازی، درآمد خود را به ازای هر فروشنده تا دو برابر افزایش داده است.
افزایش کارایی: برای نمونه، مطالعات در شرکت آی. بی. ام نشان میدهد که این شرکت بین ۱۵ تا ۴۰% افزایش تولید داشته است. همچنین شرکت یو. اس.وست[۳] گزارش میدهد که میزان تولید این شرکت بیش از ۴۰% دچار افزایش شده است. (اصیلی ، ۱۳۸۰: ۴۸).
[۱] Anderson
[۲] Hewlet- Packard
[۳] U.S.West
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 