فایل ورد کامل تنبیه و تشویق؛ تحلیل رویکردهای تربیتی و پیامدهای روانی و اجتماعی آن‌ها


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل تنبیه و تشویق؛ تحلیل رویکردهای تربیتی و پیامدهای روانی و اجتماعی آن‌ها دارای ۲۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل تنبیه و تشویق؛ تحلیل رویکردهای تربیتی و پیامدهای روانی و اجتماعی آن‌ها  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل تنبیه و تشویق؛ تحلیل رویکردهای تربیتی و پیامدهای روانی و اجتماعی آن‌ها۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل تنبیه و تشویق؛ تحلیل رویکردهای تربیتی و پیامدهای روانی و اجتماعی آن‌ها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل تنبیه و تشویق؛ تحلیل رویکردهای تربیتی و پیامدهای روانی و اجتماعی آن‌ها :

قسمتهایی از متن:

منظور از تشویق این است که افراد چگونه باید تشویق شوند و همچنین تنبیه در مورد آنها چگونه باید باشد؟

و آیا افراط و تفریط در این امرو ضروری است؟

آیا تنبیه بدنی لازم است؟

و آیا لازم است که در ابتدای کار تنبیه انجام شود؟

و همچنین تشویق و تنبیه در کدامیک از مراحل زندگی بر روی فرد تاثیر میگذارد؟

و نیز تشویق و تنبیه به چه معناست ؟ و ما از آن چه تصوری داریم؟

فصل اول

برای تربیت بدنی معنای مختلفی در نظر گرفته اند که در کتب و تربیت به چشم میخورد بعضی میگویند: تربیت علمی است که از طریق نسل بالغ درباره ی آنها که رشد کافی نیافته اند به منظور پرورش جسمی، فکری و اخلاقی شان انجام میشود تا آنها را برای عضویت در زندگی انسانی آماده کند.

عده ای گویند: تربیت عبارت است از یک عمل عمدی و آگاهانه ودارای هدف که به منظور رشد دادن یا ساختن و دگرگون کردن ونیز شکفتگی استعدادهای مادر زادی او انجام شود . آنچه در تعریف تربیت لازم و ضروری است که توجه شود و از خصوصیات و ویژگی هایی است که تربیت باید داشته باشد عبارت است از: آگاهانه بودن ، دائمی بودن، دارای هدف و جهت بودن، شکوفا نمودن نیروهای فطری و استعداد غرائز ( در غیر انسان) و کلا پرورش قوای جسمی و روحی و روانی انسان. …

تشویق در مورد چه کسانی اعمال میشود؟

در بیشتر موارد می بینیم که در مدارس و خانواده ها، عده ی معین و مشخصی از افراد تمجید و تشویق میشوند، در حالی که همه افراد دارای استعدادهایی هستند که با تشویق مربی با افراد دیگر جامعه میتواند به صورت قابل توجهی شکوفا شود و به شایستگی ها و پیشرفتها ی قابل ملاحظه یا نایل شود.

اصولا در جوامع مختلف دو گروه مورد توجه بیشتری قرار میگیرند، افراد بسیار خوب ویا افراد بسیار بد و افراد متوسط که کارهای مورد توجهی چه خوب و چه بدـ انجام نمی دهد، از تشویق و تمجید محروم می مانند و مورد تحسین و توجه اولیای امور قرار نمی گیرند مثلا در مدارس رایج است که شاگردهای ممتاز در زمینه های اعم از درس ، ورزش، اخلاق مورد لطلف اولیای تعلیم و تربیت قرار گرفته و جوایزی نیز دریافت میکنند که این قبیل تشویقها به جا و معقول میباشد. ولی گاه دیده میشود که مربیان مواردی دانش آموزان نامتعادل و کم استعداد و یا شلوغ و … را با دیدن کوچکترین کارنیک تشویق می کنند و جوایزی به آنها اعطا میکنند . اما کمتر دیده میشود که افراد متوسط که داری تواناییهاو استعداد متوسط هستند مورد تشویق و توجه قرار بگیرند. البته باید توجه داشت که این امر بر این افراد عده ایشان به مراتب از در گروه یاد شده بیشتر است اثرات نامطلوبی خواهد گذاشت. ….

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.