فایل کامل مدیریت نوآوری و خلاقیت؛ راهبردهای توسعه ایدههای نو در سازمانها و کسبوکارها
توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
فایل کامل مدیریت نوآوری و خلاقیت؛ راهبردهای توسعه ایدههای نو در سازمانها و کسبوکارها دارای ۳۰ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل پاور پوینت فایل کامل مدیریت نوآوری و خلاقیت؛ راهبردهای توسعه ایدههای نو در سازمانها و کسبوکارها کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل کامل مدیریت نوآوری و خلاقیت؛ راهبردهای توسعه ایدههای نو در سازمانها و کسبوکارها۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل کامل مدیریت نوآوری و خلاقیت؛ راهبردهای توسعه ایدههای نو در سازمانها و کسبوکارها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل کامل مدیریت نوآوری و خلاقیت؛ راهبردهای توسعه ایدههای نو در سازمانها و کسبوکارها :
فایل کامل مدیریت نوآوری و خلاقیت؛ راهبردهای توسعه ایدههای نو در سازمانها و کسبوکارها
گزیده ای از مطالب اسلایدها :
•در این شیوه افراد از طریق جستجو و کسب اطلاعات واقعی درباره ی هر وضعیت ، اقدام به تعریف و تعیین مسأله می کنند و پس از تجزیه و تحلیل ، و ارزیابی منطقی واقعیت ها ، روابط معنی دار میان آنها را کشف می کنند و سرانجام درباره ی مسأله تصمیم می گیرند .
خلاقیت (Creativity) : توانایی تلفیق ایده ها به شیوه ای منحصر به فرد برای برقراری ارتباط غیر معمول بین ایده های مختلف است. نوآوری(Innovation) : فرآیند بکارگیری یک ایده خلاق و تبدیل آن به محصول ، خدمت یا شیوه ای مفید است. کارآفرینی(Entrepreneurship): فرآیندی است که در محیط ها و مجموعه های مختلفی اتفاق می افتد و طی آن تغییراتی در سیستم از طریق نوآوری های افرادی که به فرصت ها واکنش نشان می دهند ، رخ می دهد که این باعث ایجاد ارزش فردی و اجتماعی خواهد شد.
vکایرز (۱۹۶۸) : خلاقیت عبارت است از به کارگیری توانایی های ذهنی ، برای ایجاد یک فکر یا مفهوم جدید . vهربرت فوکس : هرنوع فراگرد تفکری که مسأله ای را به طور مفید و بدیع حل کند . vجرج سیدل : توانایی ربط دادن و وصل کردن موضوع ها ، صرف نظر از اینکه در چه حوزه یا زمینه ای انجام گیرد ، از مبانی بهره گیری خلاق از ذهن است . vاریک فروم : خلاقیت توانایی دیدن (آگاه شدن) و پاسخ دادن است.
vورت هایمر : توانائی نگاه جدیدومتفاوت به یک موضوع. vواین من: توانائی خترج شدن از جهان مرسوم و رد شدن از تله تکرارودوباره مرتب کردن طبقه ها. vگیلفورد: تفکر واگرا در برابر تفکر همگرا. vآبراهام مزلو : از یک تاجر چنین آموختم که ایجاد یک مؤسسه تجاری نیز ممکن است فعالیتی خلاق باشد .
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 