فایل ورد کامل ترمز ضدقفل خودرو؛ طراحی مبتنی بر کنترلر حالت اسلایدی تطبیقی مرتبه دوم برای افزایش ایمنی


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل ترمز ضدقفل خودرو؛ طراحی مبتنی بر کنترلر حالت اسلایدی تطبیقی مرتبه دوم برای افزایش ایمنی دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل ترمز ضدقفل خودرو؛ طراحی مبتنی بر کنترلر حالت اسلایدی تطبیقی مرتبه دوم برای افزایش ایمنی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل ترمز ضدقفل خودرو؛ طراحی مبتنی بر کنترلر حالت اسلایدی تطبیقی مرتبه دوم برای افزایش ایمنی۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل ترمز ضدقفل خودرو؛ طراحی مبتنی بر کنترلر حالت اسلایدی تطبیقی مرتبه دوم برای افزایش ایمنی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل ترمز ضدقفل خودرو؛ طراحی مبتنی بر کنترلر حالت اسلایدی تطبیقی مرتبه دوم برای افزایش ایمنی :

فایل ورد کامل ترمز ضدقفل خودرو؛ طراحی مبتنی بر کنترلر حالت اسلایدی تطبیقی مرتبه دوم برای افزایش ایمنی

فایل ورد کامل ترمز ضدقفل خودرو؛ طراحی مبتنی بر کنترلر حالت اسلایدی تطبیقی مرتبه دوم برای افزایش ایمنی

( ۱۴ صفحه متن شده به همراه متن اصلی و انگلیسی )

چکیده:

هدف از این پیشنهاد کنترلر حالت دوم اسلاید و برای یک سیستم ترمز است. هدف اصلی کنترلر وادار کردن ویژگی ضد قفل با استفاده از ردیابی نرخ لغزش چرخ و حصول اطمینان از مسافت های کوتاه تر در فرایند ترمز و بهبود ایمنی خودرو می باشد. سیستم حلقه بسته در حضور اختلالات خارجی قوی بوده و تغییرات پارامتر انجام می شود. برای نشان دادن عملکرد ارائه شده در طراحی مطالعه شبیه سازی شده که در آن نتایج خوبی در عملکرد سیستم ضد قفل ترمز دیده می شود.

۱ – مقدمه:

شکل کنترل ABS شامل تحمیل حرکت وسیله نقلیه مورد مظر می باشد و به عنوان یک نتیجه ثبات خودرو را فراهم می کند. مشکلات اصلی ناشی از ترمز و طراحی کنترل سیستم تعلیق فعال بوده و عدم قطعیت ناشی از آشفتگی خارجی و تغییرات پارامتر آن است. بنابراین ABS در حال تبدیل شدن به یک حوزه فایلی جذاب در سیستم های کنترل غیر خطی می باشد. از سوی دیگر روش اسلایدی به طور گسترده ای برای مشکلات کنترل های سیستم های پویا استفاده شده و مشاهده با توجه به ویژگی های آن در زمان محدود، همگرایی و عدم قطعیت و عدم حساسیت به اختلالات محدود خارجی را دارد. سپس کنترل حالت اسلایدی به عنوان یک جایگزین بسیار جالب برای طراحی ABS می باشد. محققان در برخورد با طراحی کنترل کننده های اسلایدی برای استفاده در ABS هستند و مشکلات حداکثری را دارند. در این فایل هدف ما این است که بحث در مورد ABS بر اساس حالت اسلایدی با استفاده از یک مدل ساده بوده و در مورد اختلالات خارجی و تغییر پارامتر می باشند. روش های مشابهی بیش از این در فایلات گذشته ارائه شده است و برای القا حالت دینامیکی اسلایدی بوده و استفاده از تنوع اخیر در الگوریتم چرخشی شامل طراحی لیاپانوف در این الگوریتم پیشنهاد شده است که با سازگاری بر اساس روش لیاپانوف ارائه شده است. این قانون کنترل محدودیتی را برای همگرایی زمان در سیستم اسلایدی با کاهش اثر تصادم را فراهم می کند.

Anti-lock Brake System Design Based on an Adaptive Second Order Sliding Mode Controller

Abstract—The aim of this paper is to propose a second order

sliding mode controller for a brake system. The main objective of

the controller is to induce anti-lock feature by means of tracking

the slip rate of the wheel, ensuring a shorter distance in the

braking process and improving the vehicle safety. The closedloop

system is robust in presence of external disturbances and

parameter variations. To show the performance of the proposed

design, a simulation study is carried on, where results show good

performance of the antilock-brake system.

Abstract—The aim of this paper is to propose a second ordersliding mode controller for a brake system. The main objective ofthe controller is to induce anti-lock feature by means of trackingthe slip rate of the wheel, ensuring a shorter distance in thebraking process and improving the vehicle safety. The closedloopsystem is robust in presence of external disturbances andparameter variations. To show the performance of the proposeddesign, a simulation study is carried on, where results show goodperformance of the antilock-brake system.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.