فایل ورد کامل بازاریابی داخلی و بازارگرایی؛ تحلیل اثرات در بانک ملت استان اردبیل


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل بازاریابی داخلی و بازارگرایی؛ تحلیل اثرات در بانک ملت استان اردبیل دارای ۱۵۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل بازاریابی داخلی و بازارگرایی؛ تحلیل اثرات در بانک ملت استان اردبیل  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل بازاریابی داخلی و بازارگرایی؛ تحلیل اثرات در بانک ملت استان اردبیل۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل بازاریابی داخلی و بازارگرایی؛ تحلیل اثرات در بانک ملت استان اردبیل،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل بازاریابی داخلی و بازارگرایی؛ تحلیل اثرات در بانک ملت استان اردبیل :

فایل ورد کامل بازاریابی داخلی و بازارگرایی؛ تحلیل اثرات در بانک ملت استان اردبیل

این در ۱۴۵ صفحه تهیه و تنظیم شده است .

چکیده

هدف از این فایل فایل ورد کامل بازاریابی داخلی و بازارگرایی؛ تحلیل اثرات در بانک ملت استان اردبیل می باشد. روش فایل از نوع فایلات کاربردی، توصیفی بوده و سعی بر آن دارد تا تاثیر بازاریابی داخلی را بر بازارگرایی در بانک ملت استان اردبیل مورد بررسی قرار دهد. دوره زمانی فایل ۷ ماهه بوده و از اول دی ماه سال ۱۳۹۱ تا انتهای تیر ماه سال ۱۳۹۲ بوده و زمان جمع آوری داده های پرسشنامه سه ماهه و از اول فروردین تا آخر خرداد ماه می باشد و جامعه آماری آن را کارکنان بانک ملت استان اردبیل تشکیل می دهند. روش نمونه گیری در این فایل بر اساس پرسشنامه استانداردی می باشد که توسط آواد و آگتی در سال ۲۰۱۰ طراحی شده است. در این فایل با توجه به اندازه جامعه آماری که تعداد۳۲۵نفر می باشد تعداد نمونه لازم از طریق این جدول، ۱۸۰ نفر انتخاب شده است. برای تعیین پایایی پرسشنامه از الفای کرونباخ یک بار برای ۳۰ پرسشنامه و یک بارنیز برای ۱۸۰پرسشنامه استفاده شده که پایایی برای ۳۰ پرسشنامه ۷۵۱/۰ و برای ۱۸۰ پرسشنامه ۸۳۰/۰ بدست آمد و برای تعیین روایی پرسشنامه، پرسشنامه طراحی شده همراه با فرضیات فایل در اختیار اساتید و خبرگان رشته مدیریت و بازاریابی قرار داده شده و بعد از کسب نظرات آنها و انجام اصلاحات لازم، روایی ابزار فایل تائید گردید همچنین فرضیات فایل بر اساس مدل های ارائه شده، از طریق آمار توصیفی و استنباطی مورد تجزیه و تحلیل گرفته اند،از آمار توصیفی برای توصیف ویژگی های متغیرها و از آمار استنباطی برای آزمون فرضیه ها و به طور مشخص از روش SEM برای تعیین رگرسیون، همبستگی و تحلیل مسیر استفاده شده است و نرم افزارهای مورد استفاده در این فایل نیز اس پی اس اس و لیزرل می باشد. و در نهایت نسبت به معنی دار بودن مدل و هر یک ازمتغیرهای مستقل تصمیم گیری شده است.

کلمات کلیدی: بازاریابی داخلی، بازارگرایی، تعهد سازمانی، رفتار شهروندی

فایل ورد کامل بازاریابی داخلی و بازارگرایی؛ تحلیل اثرات در بانک ملت استان اردبیل
فهرست

چکیده د

فصل اول – کلیات فایل

۱-۱مقدمه۲

۱-۲- بیان مساله۲

۱-۳- ضرورت و اهمیت فایل. ۴

۱-۴- اهداف فایل. ۴

۱-۵- فرضیه های فایل فایل. ۴

۱-۶- مدل مفهومی فایل ۵

۱-۷-تعریف مفهومی و عملیاتی ۵

۱-۸-روش فایل۸

۱-۹-ابزار گردآوری اطلاعات۸

۱-۱۰روش تجزیه و تحلیل۸

۱-۱۱- ساختار ۹

فصل دوم – ادبیات نظری فایل و مروری بر پیشینه فایل

۲-۱- مقدمه ۱۱

۲-۲ – بازار یابی داخلی ۱۱

۲-۲- ۲ اصول اساسی بازاریابی ۱۲

۲-۲-۳ عناصر بازاریابی داخلی ۱۳

۲-۲-۴ گام های بازاریابی داخلی ۱۵

۲-۲-۵ تعریف و مفهوم سازی بازاریابی درونی ۱۵

۲-۲-۶ آمیخته بازاریابی درونی ۱۷

۲-۲-۷ بازاریابی درونی استراتژیک.. ۲۰

۲-۲-۸ بازاریابی درونی جمعی ۲۰

۲-۲-۹-مدیریت رابطه ای درونی ۲۲

۲-۳- رفتار شهروندی ۲۲

۲-۳-۱ تعاریف رفتار شهروندی سازمانی ۲۴

۲-۳-۲- ابعاد رفتار شهروندی سازمانی ۲۶

۲-۳-۳- انواع رفتار شهروندی سازمانی ۳۱

۲-۳-۴ رفتار شهروندی مدیریت ۳۳

۲-۳-۵ رفتار شهروندی کارکنان ۳۳

۲-۳-۶ – رفتار ضد شهروندی ۳۳

۲-۳-۷ عوامل موثر بر رفتار شهروندی سازمانی ۳۴

۲-۳-۸ پیامد های رفتار شهروندی سازمانی ۳۷

۲-۴- تعهد سازمانی ۳۷

۲-۴-۱ تعاریف تعهد سازمانی ۳۷

۲-۴-۲ انواع تعهد سازمانی ۳۹

۲-۴ -۳ – عوامل موثر بر تعهد سازمانی ۴۲

۲-۴-۴ پیامد های تعهد سازمانی ۴۴

۲-۵- بازار گرایی ۴۶

۲-۵-۲ دیدگاه های مختلف در مورد بازارگرایی ۴۷

۲-۶-پیشینه فایل۵۲

۲-۶-۱فایلات انجام شده در داخل کشور ۵۲

۲-۶-۲ فایلات انجام شده در خارج کشور ۵۴

۲-۷-مدل و ارتباط متغیر های فایل ۵۵

فصل سوم – روش شناسی فایل

۳-۱مقدمه ۵۸

۳-۲ روش فایل… ۵۸

۳-۳ قلمرو فایل… ۵۹

۳-۴ جامعه آماری. ۶۰

۳-۵ روش نمونه گیری و تعیین اندازه نمونه ۶۰

۳-۶ روش و ابزار گرد آوری اطلاعات ۶۰

۳-۷ ابزار اندازه گیری فایل ۶۱

۳-۸ مقیاس و طیف ابزار اندازه گیری فایل ۶۲

۳-۹ شیوه گرد آوری اطلاعات ۶۳

۳-۱۰ اعتبار و پایایی ابزار اندازه گیری فایل ۶۳

۳-۱۰-۱روایی ابزار فایل ۶۳

۳-۱۰ – 2 پایایی ابزار فایل ۶۵

۳-۱۱ متغیرهای فایل ۶۷

۳-۱۲ روش تجزیه و تحلیل آماری داده ها ۶۸

۳-۱۳ آزمون های برازندگی مدل کلی ۶۸

فصل چهارم – تجزیه تحلیل داده ها و یافته های فایل

۴-۱- مقدمه ۷۲

۴-۲- آمار توصیفی. ۷۲

۴-۳- میانگین نمرات متغیر ها ی فایل ۷۶

۴-۴- مفروضات انجام تحلیل عاملی ۷۶

۴-۵- ماتریس کواریانس بین متغیر های پنهان فایل ۷۷

۴-۶- مدل اندازه گیری یا تحلیل عاملی تائیدی (CFA) 77

۴-۷- تخمین مدل. ۸۲

۴-۸- شاخص های برازش مدل. ۸۳

۴-۹-نتایج حاصل از آزمون فرضیات ۸۴

۴-۱۰- ضریب تعیین متغیرهای درون زای فایل ۸۷

۴-۱۱- خلاصه نتایج آزمون فرضیه ها ۸۸

فصل پنجم – نتیجه گیری و پیشنهاد های فایل

۵-۱- مقدمه ۹۱

۵-۲- نتایج بررسی فرضیات فایل. ۹۱

۵-۳- مقایسه نتایج فایل با پیشینه فایل. ۹۴

۵-۴بررسی همسویی نتایج فایل با پیشینه فایل. ۹۴

۵-۵- پیشنهادات فایل. ۹۵

۵-۵-۱- پیشنهادات براساس نتایج فایل. ۹۵

۵-۵-۲- پیشنهادات برای فایلات آتی. ۹۶

۵-۶- محدودیت های فایل.۹۶

منابع و مآخذ.۹۷

جداول و شکل ها ۱۰۶

فرمول ها .۱۰۷

پیوست ها و ضمائم ۱۰۸

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.