فایل ورد کامل مدیریت سازمانی؛ مطالعه اصول، رویکردها و چالش‌های نوین در اداره و رهبری سازمان‌ها


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل مدیریت سازمانی؛ مطالعه اصول، رویکردها و چالش‌های نوین در اداره و رهبری سازمان‌ها دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل مدیریت سازمانی؛ مطالعه اصول، رویکردها و چالش‌های نوین در اداره و رهبری سازمان‌ها  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل مدیریت سازمانی؛ مطالعه اصول، رویکردها و چالش‌های نوین در اداره و رهبری سازمان‌ها۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل مدیریت سازمانی؛ مطالعه اصول، رویکردها و چالش‌های نوین در اداره و رهبری سازمان‌ها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل مدیریت سازمانی؛ مطالعه اصول، رویکردها و چالش‌های نوین در اداره و رهبری سازمان‌ها :

این در ۱۸ صفحه تهیه و تنظیم شده است .
فایل ورد کامل مدیریت سازمانی؛ مطالعه اصول، رویکردها و چالش‌های نوین در اداره و رهبری سازمان‌ها
فهرست مطالب

عنوان …………………………………………… صفحه
تعریف مدیریت…………………………………………. ۳
انواع مدیریت…………………………………………. ۳
تعریف ………………………………………….. ۳
چرخه حیات ………………………………………. ۳
ویژگی های چرخه حیات ……………………………… ۴
شروع (دوران ابتدایی)……………………………… ۵
دوره اجرای پروژ………………………………………. ۵
خاتمه ………………………………………….. ۶
مراحل شکل گیری یک عمرانی…………………………. ۶
دسته بندی اجام با توجه به عوامل درگیر……………… ۶
کارفرما کیست؟………………………………………… ۷
وظایف و اختیارات کارفرما………………………………. ۷
مشاور کیست؟………………………………………….. ۷
نحوه رتبه بندی مشاور………………………………….. ۸
نحوه ارجای کار به مشاور……………………………….. ۹
پیمانکار کیست ؟……………………………………… ۱۰
خدمات مدیریت طرح…………………………………….. ۱۰
نحوه ارجای کار به مدیریت طرح………………………….. ۱۰
قراردادهای پیچیده زیاد و قراردادهای جذب سرمایه ای……….. ۱۱
روش امانی…………………………………………… ۱۱
روش طرح و ساخت………………………………………. ۱۱
روش مرسوم…………………………………………… ۱۲
قراردادهای تیپ مدیریت………………………………… ۱۲
روش مدیریت ساخت……………………………………… ۱۲
روش پیمانکاری مدیریت…………………………………. ۱۳
روش مدیریت …………………………………….. ۱۳
روش اجاره…………………………………………… ۱۴
قراردادهای امتیازی…………………………………… ۱۴
قراردادهای مشارکت……………………………………. ۱۵
قراردادهای پیمانکاری (EP & EPC)…………………………. 15
قراردادهای پیماکاری (EP & EPC)………………………….. 16
انواع روشهای بازپرداختهزینهدر قراردادهای معمول………….. ۱۶
قراردادهای قیمت مقطع ………………………………… ۱۶
قراردادهای درصد هزینه………………………………… ۱۷
قراردادهای فایل ورد کامل مدیریت سازمانی؛ مطالعه اصول، رویکردها و چالش‌های نوین در اداره و رهبری سازمان‌ها
فهرست بهایی……………………………….. ۱۷
قراردادهای هزینه واحدی (مترمربعی)……………………… ۱۷
انواع مناقصه………………………………………… ۱۸
مراحل انجام مناقصه…………………………………… ۱۸

تعریف مدیریت :

استعداد دستیابی به حداکثر کیفیت در کمترین زمان ممکن و با کمترین هزینه
مجموعه اقداماتی که با بهترین کیفیت و کمترین هزینه و در کمترین زمان اهداف از پیش تعیین شده ای را محقق کنند.

انواع مدیریت :

– مدیریت استبدادی
– مدیریت پدرانه
– مدیریت مشارکتی

تعریف :

، مجموعه‌ای منحصر‌به‌فرد از فعالیتهای هماهنگ‌شده با نقطه شروع و پایان مشخص می‌باشد، که توسط فرد یک سازمانی انجام می‌شود تا اهداف مشخصی را در قالب زمان‌بندی، هزینه و عملکرد از پیش تعریف شده، برآورده سازد.
تلاشی موقتی بوده که برای ارایه خدمات، یا محصول یا نتیجه‌ای منحصر به‌فرد انجام می‌گیرد.
کلیه کارهایی که سازمان‌ها انجام می‌دهند را می‌توان در قالب یا عملیات تقسیم بندی کرد.

خصوصیات مشترک :
– نیاز به نیروی انسانی
– دارای منابع محدود
– برنامه‌ریزی، اجرا و کنترل می‌شوند.
Ø تفاوت اصلی:
عملیات، کارهای مستمر و تکراری هستند در حالکیه ‌ها موقتی و منحصر به فرد هستند.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.