فایل ورد کامل درسپژوهی علوم تجربی پایه پنجم ابتدایی؛ تحلیل درس تغییرات مواد و بررسی علمی فرآیندهای فیزیکی و شیمیایی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل درسپژوهی علوم تجربی پایه پنجم ابتدایی؛ تحلیل درس تغییرات مواد و بررسی علمی فرآیندهای فیزیکی و شیمیایی دارای ۳۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل درسپژوهی علوم تجربی پایه پنجم ابتدایی؛ تحلیل درس تغییرات مواد و بررسی علمی فرآیندهای فیزیکی و شیمیایی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل درسپژوهی علوم تجربی پایه پنجم ابتدایی؛ تحلیل درس تغییرات مواد و بررسی علمی فرآیندهای فیزیکی و شیمیایی۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل درسپژوهی علوم تجربی پایه پنجم ابتدایی؛ تحلیل درس تغییرات مواد و بررسی علمی فرآیندهای فیزیکی و شیمیایی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل درسپژوهی علوم تجربی پایه پنجم ابتدایی؛ تحلیل درس تغییرات مواد و بررسی علمی فرآیندهای فیزیکی و شیمیایی :
توضیحات:
تحقیق درس پژوهی علوم تجربی پایه پنجم ابتدایی تغییرات مواد، در قالب فایل Word و در حجم ۲۷ صفحه.
در این درس پژوهی کلیه مستندات و مراحل اجرا به طور کامل رعایت گردیده است.
طرح درس:
نام درس : علوم مقطع : ابتدایی پایه : پنجم
موضوع درس : مواد تغییر می کنند
زمان : یک ساعت تعداد دانش آموزان : ۲۰ نفر
اهداف
هدف کلی :
دانش آموزان با تغییرات مواد آشنا می شوند
هدفهای جزئی :
۱ – تغییرات چند ماده ، عنصر را یاد بگیرند
۲ – تغییرات مواد مخلوط و ترکیب را بیاموزند
۳ – تغییر فیزیکی مواد را از تغییر شیمیایی بشناسند
۴ – نسبت به تغییرات اطراف خود کنجکاو شوند
هدفهای رفتاری :
۱ – چند عنصر را که تغییر کرده اند نام ببرند ( شناختی )
۲ – تغییرات مواد ، عنصر ، ترکیب و مخلوط را از هم جدا کنند ( مهارتی )
۳ – تغییر فیزیکی را توضیح دهند و چند مثال بزنند (مهارتی)
۴ – تغییر شیمیایی را شرح داده و چند مثال بگویید ( مهارتی )
۵ – با رسم یک جدول موادی را که تغییر فیزیکی و شیمیایی کرده اند طبقه بندی کرده و گزارش دهند ( نگرشی )
مواد و وسایل مورد نیاز :
دفترچه یادداشت ، وسایل ایمنی ، وسایل مشاهده ی محیط ( دستکش ، ذره بین ، میکروسکوپ )
فضا و مدل کلاس :
فضای طبیعی مانند حیاط مدرسه ، پارک ، نانوایی سر کوچه
روش ها و راهبردهای انتخابی تدریس :
روش گردش علمی
راهبرد ایجاد انگیزه :
معلم با نشان دادن تصویر عنوان درسی توجه بچه ها را به تغییرات مواد و تغییرات تخم مرغ جلب کرده و از دانش آموزان می پرسد که به نظر شما تغییرات مواد در زندگی مفید است یا مضر ؟ امروز به اتفاق هم مطالب جالبی در مورد این سوال در حیاط و پارک و نانوایی کوچه خواهیم یافت من مطمئنم که این گردش علمی نگرش شما را نسبت به درس علوم عوض می کند
ارزش یابی تشخیصی :
۱ – فرق عنصر و ترکیب را بیان کنید
۲ – چه علمی تغییرات ماده و تاثیرآن را در زندگی مطرح می کند ؟
۳ – تغییر یعنی چه ؟
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 