فایل کامل فصل نوزدهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر (ویراست جدید)؛ بررسی علمی بازاریابی پایدار و مسئولیت اجتماعی شرکتها
توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
فایل کامل فصل نوزدهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر (ویراست جدید)؛ بررسی علمی بازاریابی پایدار و مسئولیت اجتماعی شرکتها دارای ۳۲ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل پاور پوینت فایل کامل فصل نوزدهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر (ویراست جدید)؛ بررسی علمی بازاریابی پایدار و مسئولیت اجتماعی شرکتها کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل کامل فصل نوزدهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر (ویراست جدید)؛ بررسی علمی بازاریابی پایدار و مسئولیت اجتماعی شرکتها۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل کامل فصل نوزدهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر (ویراست جدید)؛ بررسی علمی بازاریابی پایدار و مسئولیت اجتماعی شرکتها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل کامل فصل نوزدهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر (ویراست جدید)؛ بررسی علمی بازاریابی پایدار و مسئولیت اجتماعی شرکتها :
توضیحات:
پاورپوینت فصل ۱۹ کتاب اصول بازاریابی کاتلر (ویراست جدید) تالیف فلیپ کارتر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده، با عنوان بازار جهانی ، در حجم ۳۲ اسلاید.
این فایل شامل ۳۲ اسلاید می باشد و مربوط به فصل ۱۹ با موضوع بازار جهانی از کتاب اصول بازاریابی کاتلر ویراست جدید؛ می باشد و قابل استفاده برای ارائه درسی دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد مدیریت می باشد.
بخشی از متن:
هر شرکتی قبل از تصمیم گیری درباره ی بین المللی کردن فعالیت خود، باید به بررسی و آگاهی از محیط بازاریابی بین المللی بپردازد. این محیط در دو دهه ی گذشته تغییر زیادی کرده و این تغییر فرصت ها و تهدیدهای زیادی به همراه داشته است.
فایل کامل فصل نوزدهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر (ویراست جدید)؛ بررسی علمی بازاریابی پایدار و مسئولیت اجتماعی شرکتها
فهرست مطالب:
۱)بررسی محیط بازاریابی جهانی
۲)نظام تجارت بین المللی
۳)سازمان تجارت جهانی و گات
۴)مناطق آزاد تجاری
۵)محیط اقتصادی
۶)محیط سیاسی و قانونی
۷)محیط فرهنگی
۸)تصمیم درباره ی ورود به بازار جهانی
۹)تصمیم درباره ی انتخاب بازار
۱۰)شاخص های توان بالقوه ی بازار
۱۱)مشخصات جمعیت شناختی
۱۲)عوامل جامعه شناختی
۱۳)مشخصات جغرافیایی
۱۴)عوامل سیاسی و قانونی
۱۵)عوامل اقتصادی
۱۶)صادرات
۱۷)راهبردهای ورود به بازار خارجی
۱۸)سرمایه گذاری مشترک
۱۹)صدور مجوز
۲۰)تولید قراردادی
۲۱)قرارداد مدیریتی
۲۲)مالکیت مشترک
۲۳)قیمت
۲۴)مفهوم شبکه ی توزیع فراگیر در بازار بین المللی
۲۵)روش مختلف فعالیت های بازاریابی بین المللی
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 