فایل پی دی اف کامل مقاله ترجمهشده درباره مدل ترکیبی مؤثر بر رفتار مصرفکننده آنلاین؛ تحلیل علمی الگوهای خرید دیجیتال PDF
توجه : این فایل به صورت فایل PDF (پی دی اف) ارائه میگردد
فایل پی دی اف کامل مقاله ترجمهشده درباره مدل ترکیبی مؤثر بر رفتار مصرفکننده آنلاین؛ تحلیل علمی الگوهای خرید دیجیتال PDF دارای ۳۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در PDF می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل پی دی اف فایل پی دی اف کامل مقاله ترجمهشده درباره مدل ترکیبی مؤثر بر رفتار مصرفکننده آنلاین؛ تحلیل علمی الگوهای خرید دیجیتال PDF کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل پی دی اف کامل مقاله ترجمهشده درباره مدل ترکیبی مؤثر بر رفتار مصرفکننده آنلاین؛ تحلیل علمی الگوهای خرید دیجیتال PDF2 ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل پی دی اف کامل مقاله ترجمهشده درباره مدل ترکیبی مؤثر بر رفتار مصرفکننده آنلاین؛ تحلیل علمی الگوهای خرید دیجیتال PDF،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل پی دی اف کامل مقاله ترجمهشده درباره مدل ترکیبی مؤثر بر رفتار مصرفکننده آنلاین؛ تحلیل علمی الگوهای خرید دیجیتال PDF :
توضیحات:
فایل پی دی اف کامل مقاله ترجمهشده درباره مدل ترکیبی مؤثر بر رفتار مصرفکننده آنلاین؛ تحلیل علمی الگوهای خرید دیجیتال PDF، در قالب فایل pdf و در ۳۱ صفحه، همراه با فایل pdf مقاله انگلیسی مربوط به سال ۲۰۱۰.
عنوان انگلیسی مقاله:
The combined model of influencing on-line consumer behavior
سال چاپ: ۲۰۱۰
Expert Systems with Applications 37 (2010) 3236–۳۲۴۷
بخشی از متن ترجمه:
تئوری تجزیه شده، رفتار برنامه ریزی شده و پذیرش فن آوری از مدلهای ترکیبی هستند. این مطالعه پیشنهادی، براساس رفتار الگوهای مصرف حرکت می کند. مدل غیر خطی شبکه فازی برای آزمایش و بررسی داده ها ی نمونه تبدیل شده است . این روش انتخاب نمونه به راحتی به کار گرفته شد و پرسشنامه ها هم ازطریق ایمیل ارسال شد، یا توسط مصرف کنندگان انتخاب شده برگردانده شده بودند . و یا اینکه به صورت آنلاین با دسترسی به وب سایت طراحی شده پرشده اند در مجموع از ۵۵۰ پرسشنامه ای که بازگردانده شدند به میزان۳۵.۶ از آنها پاسخ داده بودند . نتیجه ای که از سه متغیر جداگانه در این تحقیق به دست آمد این بود که بازاریابی محصول، بیشترین جذب مشتریان را نسبت به سایر بازاریابی ها داشته است . امکان عدم درک اطلاعات، بالاتر از احترام به “ریسک درک شده” از طرف گزارشهای مشتری است . ارتباطات نزدیک خانوادگی تلاش می کند تا در احترام به هنجارهای ذهنی به طور موثر تصمیم گیری شود . سه عامل پنهان ارزشمند شامل” ترکیب بازاریابی” “ریسک پذیری” و “هنجارهای ذهنی” سه عامل کلیدی هستند که به طور مستقیم یا غیر مستقیم بر “نگرش” و “رفتار ذهنی” تاثیر گذارند.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 