فایل ورد کامل پژوهش پیشینه و مبانی نظری تأثیر سرمایه اجتماعی بر راهاندازی کسبوکارهای خانگی؛ تحلیل علمی ظرفیتهای اجتماعی و اقتصادی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پژوهش پیشینه و مبانی نظری تأثیر سرمایه اجتماعی بر راهاندازی کسبوکارهای خانگی؛ تحلیل علمی ظرفیتهای اجتماعی و اقتصادی دارای ۵۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پژوهش پیشینه و مبانی نظری تأثیر سرمایه اجتماعی بر راهاندازی کسبوکارهای خانگی؛ تحلیل علمی ظرفیتهای اجتماعی و اقتصادی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل پژوهش پیشینه و مبانی نظری تأثیر سرمایه اجتماعی بر راهاندازی کسبوکارهای خانگی؛ تحلیل علمی ظرفیتهای اجتماعی و اقتصادی۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل پژوهش پیشینه و مبانی نظری تأثیر سرمایه اجتماعی بر راهاندازی کسبوکارهای خانگی؛ تحلیل علمی ظرفیتهای اجتماعی و اقتصادی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل پژوهش پیشینه و مبانی نظری تأثیر سرمایه اجتماعی بر راهاندازی کسبوکارهای خانگی؛ تحلیل علمی ظرفیتهای اجتماعی و اقتصادی :
پیشینه و مبانی نظری تأثیر سرمایه ی اجتماعی بر راه اندازی کسب و کار خانگی
جزئیات:
توضیحات: فصل دوم پژوهش کارشناسی ارشد و دکترا (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همرا با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی و فارسی دارد (به شیوه APA)
فایل ورد کامل پژوهش پیشینه و مبانی نظری تأثیر سرمایه اجتماعی بر راهاندازی کسبوکارهای خانگی؛ تحلیل علمی ظرفیتهای اجتماعی و اقتصادی
فهرست
۲-۱- مقدمه……………………………….. 10
۲-۲- تعاریف و نظریه های سرمایه اجتماعی………. 11
۲-۲-۱- بوردیو…………………………… 12
۲-۲- ۲- لین…………………………….. 13
۲-۲-۳- کلمن…………………………….. 14
۲-۲-۴- پاتنام…………………………… 14
۲-۲-۵- فرانسیس فوکویاما………………….. 15
۲-۳- تعاریف و مفاهیم کسبوکار خانگی………….. 20
۲-۳-۱- انواع مدلهای کسبوکار خانگی…………. 22
۲-۳-۲- چالشها و موانع توسعه مشاغل خانگی……. 24
۲-۳-۳- کسبوکار خانگی در ایران…………….. 24
۲-۴- تحقیقات خارجی……………………….. 25
۲-۵- تحقیقات داخلی……………………….. 29
۲-۶- جمع بندی……………………………. 34
۲-۷- چارچوب نظری و مدل مفهومی پژوهش………… 35
۲-۷-۱- اعتماد…………………………… 36
۲-۷-۲- شبکه…………………………….. 37
۲-۷-۳- هنجار……………………………. 38
۲-۸- مدل زیر بنایی پژوهش………………….. 39
۲-۹- خلاصه فصل……………………………. 40
۲-۱-مقدمه
از زمان سقوط دیوار برلین توجه فوقالعاده ای به چند موضوع مرتبط با یکدیگر از قبیل سرمایهی اجتماعی، جامعهی مدنی، هنجارهای اجتماعی و اعتماد، به عنوان مسائل عمدهی دموکراسی معاصر معطوف گردید (فوکویاما، ۱۳۷۹: ۹). سرمایهی اجتماعی در جوامع و سازمانهای نوین از اهمیت ویژهای برخوردار میباشد و برنامهریزان با شناخت میزان سرمایهی اجتماعی خود در ذهنیت مخاطبان میتوانند، برنامههای آتی خود را ساماندهی نمایند (کامران و دیگران، ۱۳۸۹: ۲۱). سرمایهی اجتماعی همچون مفاهیم سرمایهی فیزیکی و سرمایهی انسانی (یعنی ابزار و آموزشهایی که بهرهوری فردی را افزایش میدهند) به ویژگیهای سازمان اجتماعی از قبیل شبکهها، هنجارها و اعتماد اشاره دارند که هماهنگی و همکاری برای کسب سود متقابل را تسهیل مینمایند (پاتنام، : ). سرمایهی اجتماعی سود سرمایهگذاری در زمینهی سرمایهی فیزیکی و انسانی را افزایش میدهد. در جامعه ای که از نعمت سرمایهی اجتماعی چشمگیری برخوردار است، همکاری آسانتر است (ناطق پور و فیروزآبادی،۱۳۸۴ : ۶۱-۶۰). با توجه به تقاضای فزاینده برای کسبوکارهای ارائه دهنده خدمات و نیز با توجه به پیشرفتهای تکنولوژیکی اخیر، فرصتهای کسبوکار خانگی نامحدود و پایان ناپذیر به نظر میرسند. این نوع کسبوکارها از انعطاف پذیری بالایی برخوردارند، به گونهای که فرد میتواند در کنار خانوادهی خود اقدام به فعالیت شغلی نماید و نیز فرد از استقلال برخوردار گردیده و در واقع رئیس خود به حساب میآید (غلامی و احمدپور داریانی،۱۳۸۶ :۳). از آنجایی که سرمایهی اجتماعی دارای توان تأثیر بر فعالیتهای کارآفرینی و راهاندازی کسبوکار میباشد، لذا در این پژوهش به بررسی تأثیر سرمایهی اجتماعی بر راهاندازی کسبوکار خانگی میپردازیم.
در این فصل ضمن بیان نظریهها و مفاهیم سرمایهی اجتماعی و مشاغل خانگی، به بررسی مطالعات پیشین در این زمینه میپردازیم. در آخر نیز به بیان چارچوب نظری و مدل مفهومی و زیر بنایی پژوهش پرداخته میشود.
۲-۲-تعاریف و نظریه های سرمایه اجتماعی
مفهوم سرمایه را میتوان از آرای مارکس دنبال نمود. در مفهوم پردازی مارکس، سرمایه بخشی از ارزش اضافی است که سرمایهداران و کسانی که ابزار تولید را در اختیار دارند، از گردش کالاها و پول در فرایندهای تولید و مصرف، آن را به دست میآورند (توسلی و موسوی، ۱۳۸۴: ۲). در واقع سرمایه را هم به عنوان یک مفهوم و هم به عنوان یک تئوری میتوان در نظر گرفت. سرمایه به عنوان یک مفهوم، سرمایه گذاری در انواع خاصی از منابع ارزشمند جامعه میباشد و به عنوان تئوری فرایندی است که توسط آن سرمایه حاصل میشود و برای بازگشت مجدد به کار گرفته میشود (لین، ۲۰۰۱: ۳).
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 