فایل ورد کامل پژوهش اعتماد مصرف‌کنندگان به تجارت الکترونیک در ایالات متحده، سنگاپور و چین؛ تحلیل علمی عوامل فرهنگی و اقتصادی


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
2 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پژوهش اعتماد مصرف‌کنندگان به تجارت الکترونیک در ایالات متحده، سنگاپور و چین؛ تحلیل علمی عوامل فرهنگی و اقتصادی دارای ۴۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پژوهش اعتماد مصرف‌کنندگان به تجارت الکترونیک در ایالات متحده، سنگاپور و چین؛ تحلیل علمی عوامل فرهنگی و اقتصادی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل پژوهش اعتماد مصرف‌کنندگان به تجارت الکترونیک در ایالات متحده، سنگاپور و چین؛ تحلیل علمی عوامل فرهنگی و اقتصادی۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل پژوهش اعتماد مصرف‌کنندگان به تجارت الکترونیک در ایالات متحده، سنگاپور و چین؛ تحلیل علمی عوامل فرهنگی و اقتصادی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل پژوهش اعتماد مصرف‌کنندگان به تجارت الکترونیک در ایالات متحده، سنگاپور و چین؛ تحلیل علمی عوامل فرهنگی و اقتصادی :

فایل ورد کامل پژوهش اعتماد مصرف‌کنندگان به تجارت الکترونیک در ایالات متحده، سنگاپور و چین؛ تحلیل علمی عوامل فرهنگی و اقتصادی

Thompson s.H.Teo , Jingliv

خلاصه

این تحقیق سوابق و پیامدهای اعتماد مصرف کننده را در آمریکا ، سنگاپور و چین بررسی می کند . نتایج نشان می دهد که شهرت و اطمینان سیستم یک فروشنده اینترنتی و گرایشی طبیعی مشتری به اعتماد بطور قطعی مربوط به اعتماد مشتری می باشد . اعتماد مشتری رابطه مثبتی با طرز تلقی و رابطه منفی با ریسک مشاهده شده دارد . مفاهیم مورد بحث قرار گرفتند .

۱- مقدمه

اعتماد نقش مهمی را در بسیاری از تعاملات اقتصادی و اجتماعی درگیر با عدم اطمینان و عدم استقلال ایفا می کند . از عدم اطمینانی که در معاملات اینترنتی وجود دارد ، بسیاری از محققان بیان کرده اند که اعتماد یک عامل مهم مؤثر در افزایش موفقیت تجارت الکترونیک می باشد . مفهوم اعتماد بسیار مهم و حیاتی می باشد زیرا آن روی یک تعداد عوامل ضروری برای معاملات آنلاین اثر می گذارد ، از قبیل امنیت و خصوصی بودن . بعلاوه ، هر چند تجارت الکترونیک مزایایی را برای هر دو خریدار و فروشنده فراهم می کند . ولی آن محدودیتهایی از قبیل جدایی فیزیکی مابین خریداران و فروشندگان و مابین خریداران و کالا ، دارد . به منظور کاهش موانع ، فروشندگان باید یک رابطه قابل اعتمادی را برای پرورش وفاداری مشتری توسعه دهند .

۲- مدل تحقیق و فرضیات

ما تحقیقات قبلی را توسط بررسی کردن تجارب ( سوابق ) اعتما مصرف کننده در زمینه تجارت الکترونیک بر مبنای هر دوی اعتماد کننده – مصرف کننده و مورد اعتماد – فروشندگان معامله اینترنتی بسط داده است . عقاید اعتماد کردن مشتری بر طرز تلقی آنها برای فروشندگان و درک ریسک آنها تأثیر می گذارد . طرز تلقی مشتریان از فروشندگان و ریسک درک شده آنها در عوض بر تمایلشان برای خرید تأثیر می گذارد . مدل تحقیق و فرضیه ها در شکل ۱ نشان داده شده است .

نوع فایل:word

سایز:۳۳.۰ KB

تعداد صفحه:۳۸

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.