فایل پی دی اف کامل پژوهش تأثیر برند بر فروش محصولات؛ تحلیل علمی نقش هویت برند، اعتماد مصرف‌کننده و راهبردهای بازاریابی PDF


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل پی دی اف
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل PDF (پی دی اف) ارائه میگردد

 فایل پی دی اف کامل پژوهش تأثیر برند بر فروش محصولات؛ تحلیل علمی نقش هویت برند، اعتماد مصرف‌کننده و راهبردهای بازاریابی PDF دارای ۴۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در PDF می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پی دی اف فایل پی دی اف کامل پژوهش تأثیر برند بر فروش محصولات؛ تحلیل علمی نقش هویت برند، اعتماد مصرف‌کننده و راهبردهای بازاریابی PDF  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل پی دی اف کامل پژوهش تأثیر برند بر فروش محصولات؛ تحلیل علمی نقش هویت برند، اعتماد مصرف‌کننده و راهبردهای بازاریابی PDF2 ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل پی دی اف کامل پژوهش تأثیر برند بر فروش محصولات؛ تحلیل علمی نقش هویت برند، اعتماد مصرف‌کننده و راهبردهای بازاریابی PDF،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل پی دی اف کامل پژوهش تأثیر برند بر فروش محصولات؛ تحلیل علمی نقش هویت برند، اعتماد مصرف‌کننده و راهبردهای بازاریابی PDF :

توضیحات:
فایل پی دی اف کامل پژوهش تأثیر برند بر فروش محصولات؛ تحلیل علمی نقش هویت برند، اعتماد مصرف‌کننده و راهبردهای بازاریابی PDF، در قالب فایل pdf و در حجم ۴۲ صفحه.

بخشی از متن:
تاثیر برند بر فروش محصولات یکی از موضوعاتی است که ذهن شرکتهای بزرگ وکسب وکارهای کوچک وکارافرینان را در فروش محصولات خود مشغول ساخته و در سطح جهان از اهمیت زیادی برخودار میباشد و آگاهی از شخصیت برند وابعاد آن به سبب تاثیر گذاری بر رضایت و ارزش ادراکی و وفاداری مشتریان بر شرکت ها دارای اهمیت می باشد.برند یک ارزش و دارایی برای سازمانهااست .نام تجاری قوی باعث درک بهتر مشتری از تصویر برند وارتقای وجه تمایز برند ودر نتیجه فروش بیشتر را به دنبال دارد.برند و دیکر نشانه های کیفیت دو هدف مشترک را دنبال می کنند.حمایت از محصول وارتقای محصول.دنیای آینده ما دنیای نامهای تجاریست وهدف نام های تجاری بخش بندی بازار است.
امروزه هویت (برند)همانند سرمایه برای سازمان ومحصولات آن ارزش می‌آفریند از این رو ارتقای نام تجاری در بسیاری از موارد به فرایند سازمان تبدیل می‌شود.نام تجاری تصویری از محصولات در بازار است.

فایل پی دی اف کامل پژوهش تأثیر برند بر فروش محصولات؛ تحلیل علمی نقش هویت برند، اعتماد مصرف‌کننده و راهبردهای بازاریابی PDF
فهرست مطالب:
فصل اول: کلیات تحقیق
مقدمه
۱-۱- تاثیر برند و علائم تجاری بر فروش محصولات؟
۱-۲- فرضیه فرعی
۱-۳- فرضیه فرعی
فصل دوم: مبانی نظری پژوهش و مروری بر تحقیقات پیشین
۲-۱- تاریخچه برند
۲-۲- تعاریف برند
۲-۳- تاریخچه فروش محصولات (بازاریابی)
۲-۴- عصر تولید
۲-۵- عصر فروش
۲-۶- عصر مصرف کننده
۲-۷- عصر جدید
۲-۸- تعاریف بازاریابی
۲-۹- تعریف کیفیت
۲-۱۰- تبلیغات
۲-۱۱- جوایز
۲-۱۲- تعریف مشتری
۲-۱۳- فاوت لوگو و برند
۲-۱۴- امتیاز مصرف کننده
۲-۱۵- مفهوم برند
۲-۱۶- آیا برند یک تلقین است؟
۲-۱۷- برند سازی
۲-۱۸- فرآیند برند سازی
۲-۱۹- مراحل ساختن یک برند
۲-۲۰- سطوح برندینگ
۲-۲۱- برند (علامت تجاری) چیست؟
۲-۲۲- هدف از ثبت علامت (ثبت برند، ثبت لوگو، ثبت آرم تجاری، ثبت اسم) چیست؟
۲-۲۳- چه علائمی قابلیت ثبت شدن دارند؟
۲-۲۴- علامت تجاری چگونه ثبت می‌شود؟
۲-۲۵- دامنه محافظت علامت تجاری چقدر است؟
۲-۲۶- علائم تجاری ممنوع کدامند؟
۲-۲۷- ویژگی های یک برند خوب
۲-۲۸- برند انفرادی
۲-۲۹- برند فامیلی
۲-۳۰- برند شرکتی Company Brand
۲-۳۱- ترکیبی از همه Combination Divice
۲-۳۲- خصوصیات یک برند خوب
۲-۳۳- نام تجاری
۲-۳۴- داستان پهن اسب
۲-۳۵- داستان داغ گاو
۲-۳۶- نام تجاری چیست؟
۲-۳۷- ارزش مارک گذاری محصولات
۲-۳۸- استراتژی های نامگذاری
۲-۳۹- نامگذاری تولیدکننده
۲-۴۰- نامگذاری مختلط
۲-۴۱- نامگذاری ژنریک (بدون مارک)
۲-۴۲- نام تجاری مناسب
۲-۴۳- هر تفاوتی، تمایز نیست
۲-۴۴- «نام تجاری» همانند «نام فامیلی»
۲-۴۵- تفاوت شرکت و برند چیست؟
۲-۴۶- گزارش جامع محبوبیت برند
فصل سوم: بحث و نتیجه گیری
۳-۱- نتیجه گیری
۳-۲- پیشنهادات
منابع

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.