فایل کامل پژوهش ممیزی بازاریابی و راهکارهای اجرایی آن؛ تحلیل علمی فرآیندهای ارزیابی و بهبود راهبردهای تجاری
توجه : این پروژه فقط به صورت فایل (با پسوند) ppsx ارائه میگردد
توضیحات:
فایل کامل پژوهش ممیزی بازاریابی و راهکارهای اجرایی آن؛ تحلیل علمی فرآیندهای ارزیابی و بهبود راهبردهای تجاری، در حجم ۲۵ اسلاید.
بخشی از متن:
ارزیابی و ممیزی بازاریابی معمولا زمانی معنا پیدا می کند که رقابتی وجود داشته باشد. درسال گذشته تحقیقی در مورد اینکه چرا برخی شرکت ها در طول فعالیت خود در مقایسه با رقبا با کاهش فروش مواجه می شوند، انجام شد …
نتایج این تحقیقات نشان داد که عدم وجود برنامه بازاریابی مشخص و همچنین بازاریابی علمی در این شرکت ها بوده است. بازاریابی علمی نه تنها اتخاذ روش های مناسب فروش و توزیع، بلکه یکپارچه نمودن کلیه منابع مالی، اداری، انسانی و فنی را در جهت هدف اول شرکت که کسب سود است، برعهده دارد.
در عصر حاضر تنوع در بازار محصولات بسیار زیاد است و مشتریان امکان انتخاب های زیادی دارند. از طرف دیگر با توجه به برند سازی هایی که در صنایع صورت گرفته است رقابت کمی دشوارتر شده است.
فایل کامل پژوهش ممیزی بازاریابی و راهکارهای اجرایی آن؛ تحلیل علمی فرآیندهای ارزیابی و بهبود راهبردهای تجاری
فهرست مطالب:
مقدمه
بازاریابی
تعریف ممیزی بازاریابی
ممیزی بازاریابی به کمک ابزار
ابزارهای ممیزی
نتیجه گیری
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 