فایل پی دی اف کامل پژوهش مدیریت پورتفوی مشتری برای ارتقای روابط سازمانی؛ بررسی علمی راهبردهای وفاداری و ارزشآفرینی PDF
توجه : این فایل به صورت فایل PDF (پی دی اف) ارائه میگردد
فایل پی دی اف کامل پژوهش مدیریت پورتفوی مشتری برای ارتقای روابط سازمانی؛ بررسی علمی راهبردهای وفاداری و ارزشآفرینی PDF دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در PDF می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل پی دی اف فایل پی دی اف کامل پژوهش مدیریت پورتفوی مشتری برای ارتقای روابط سازمانی؛ بررسی علمی راهبردهای وفاداری و ارزشآفرینی PDF کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل پی دی اف کامل پژوهش مدیریت پورتفوی مشتری برای ارتقای روابط سازمانی؛ بررسی علمی راهبردهای وفاداری و ارزشآفرینی PDF2 ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل پی دی اف کامل پژوهش مدیریت پورتفوی مشتری برای ارتقای روابط سازمانی؛ بررسی علمی راهبردهای وفاداری و ارزشآفرینی PDF،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل پی دی اف کامل پژوهش مدیریت پورتفوی مشتری برای ارتقای روابط سازمانی؛ بررسی علمی راهبردهای وفاداری و ارزشآفرینی PDF :
توضیحات:
مقاله ترجمه شده فایل پی دی اف کامل پژوهش مدیریت پورتفوی مشتری برای ارتقای روابط سازمانی؛ بررسی علمی راهبردهای وفاداری و ارزشآفرینی PDF: آیا شما مشتری، پلاتینی، طلایی، نقرهای یا برنزی هستید؟، در قالب فایل pdf و در حجم ۱۸ صفحه، همراه با فایل مقاله انگلیسی زبان اصلی مربوط به سال ۲۰۱۶.
عنوان اصلی مقاله:
Customer portfolio management (CPM) for improved customer relationship management (CRM): Are your customers platinum, gold, silver, or bronze
سال چاپ: ۲۰۱۶
منبع:
Journal of Business Research
بخشی از متن ترجمه:
این مقاله برای بررسی اینکه یک شرکت چگونه میتواند ارزش مشتران را تعریف کند از مدیریت پورتفولیو مشتری استفاده می کند و این مشتریان را به پروتفولیوها بخش بندی می کند. با بخش بندی مشتریان بع پورتفولیوها، یک سازمان می تواند، اهمیت هر مشتری در منفعت کلی شرکت را بهتر درک کند. این شناخت به شرکتها کمک می کند …
فایل پی دی اف کامل پژوهش مدیریت پورتفوی مشتری برای ارتقای روابط سازمانی؛ بررسی علمی راهبردهای وفاداری و ارزشآفرینی PDF
فهرست مطالب:
چکیده
مقدمه
زمینه توسعه مفهوم مدیریت پورتفولیو مشتری
توسعه پارامترهای پورتفولیو
لینک کردن (پیوند دادن)هزینه و ارزش به پورتفولیو: راهکارها
لینک کردن (ارتباط دادن)محیط خارجی به فرآیند CPM استراتژیک
بحث
مفاهیم تحقیق
مفاهیم نظری
مفاهیم مدیریتی
جهت گیری برای تحقیق آینده
نتیجه گیری
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 