فایل پی دی اف کامل پژوهش مقاله ترجمهشده درباره استفاده از هدایای نامطلوب از دیدگاه رفتار مصرفکننده؛ بررسی علمی پیامدهای روانشناختی و بازاریابی PDF
توجه : این فایل به صورت فایل PDF (پی دی اف) ارائه میگردد
فایل پی دی اف کامل پژوهش مقاله ترجمهشده درباره استفاده از هدایای نامطلوب از دیدگاه رفتار مصرفکننده؛ بررسی علمی پیامدهای روانشناختی و بازاریابی PDF دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در PDF می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل پی دی اف فایل پی دی اف کامل پژوهش مقاله ترجمهشده درباره استفاده از هدایای نامطلوب از دیدگاه رفتار مصرفکننده؛ بررسی علمی پیامدهای روانشناختی و بازاریابی PDF کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل پی دی اف کامل پژوهش مقاله ترجمهشده درباره استفاده از هدایای نامطلوب از دیدگاه رفتار مصرفکننده؛ بررسی علمی پیامدهای روانشناختی و بازاریابی PDF2 ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل پی دی اف کامل پژوهش مقاله ترجمهشده درباره استفاده از هدایای نامطلوب از دیدگاه رفتار مصرفکننده؛ بررسی علمی پیامدهای روانشناختی و بازاریابی PDF،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل پی دی اف کامل پژوهش مقاله ترجمهشده درباره استفاده از هدایای نامطلوب از دیدگاه رفتار مصرفکننده؛ بررسی علمی پیامدهای روانشناختی و بازاریابی PDF :
توضیحات:
فایل پی دی اف کامل پژوهش مقاله ترجمهشده درباره استفاده از هدایای نامطلوب از دیدگاه رفتار مصرفکننده؛ بررسی علمی پیامدهای روانشناختی و بازاریابی PDF، در قالب فایل pdf، همراه با مقاله انگلیسی زبان اصلی مربوط به سال ۲۰۱۵.
برای دانلود رایگان مقاله انگلیسی، اینجا کلیک کنید
عنوان اصلی مقاله:
The use of disliked gifts from a consumer behavior perspective
سال چاپ: ۲۰۱۵
منبع:
Journal of Business Research
بخشی از متن ترجمه:
استفاده یا عدم استفاده از هدایای ناپسندیده برای هدیه گیرندگان یک مشکل محسوب می شود. انتخاب آنها بر روابط شان با هدیه دهنده و نیز بازاریابی و کسب و کار موثر است. با این حال، مطالعات درمورد این موضوع در رشته رفتار مشتری محدود است. این مطالعه با انجام پیمایشی درمورد ۱۲۶۹ فرد بزرگسال در اکوادور، کشوری در امریکای لاتین، متغیرها را براساس هدیه گیرنده، هدیه دهنده، رابطه آنها و هدیه شناسایی می کند. این متغیرها راه حلی برای این مشکل ارائه می کنند و براساس این یافته ها پیامدهایی از حیث نظری و عملی به دنبال دارد.
فایل پی دی اف کامل پژوهش مقاله ترجمهشده درباره استفاده از هدایای نامطلوب از دیدگاه رفتار مصرفکننده؛ بررسی علمی پیامدهای روانشناختی و بازاریابی PDF
فهرست مطالب:
چکیده
واژگان کلیدی
مقدمه
۱. مروری بر منابع علمی و فرضیات
فرضیات مرتبط با هدیه گیرنده
فرضیات مرتبط با هدیه دهنده
فرضیات مرتبط با رابطه هدیه دهنده و هدیه گیرنده
فرضیات مرتبط با هدیه
۲. روش
۳. یافته ها
۴. تشریح مطالب و پیامدها
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 