فایل ورد کامل پژوهش جامع مبانی نظری و پیشینه مدیریت کیفیت فراگیر؛ تحلیل علمی رویکردها، مدل‌ها و کاربردهای سازمانی


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پژوهش جامع مبانی نظری و پیشینه مدیریت کیفیت فراگیر؛ تحلیل علمی رویکردها، مدل‌ها و کاربردهای سازمانی دارای ۵۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پژوهش جامع مبانی نظری و پیشینه مدیریت کیفیت فراگیر؛ تحلیل علمی رویکردها، مدل‌ها و کاربردهای سازمانی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل پژوهش جامع مبانی نظری و پیشینه مدیریت کیفیت فراگیر؛ تحلیل علمی رویکردها، مدل‌ها و کاربردهای سازمانی۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل پژوهش جامع مبانی نظری و پیشینه مدیریت کیفیت فراگیر؛ تحلیل علمی رویکردها، مدل‌ها و کاربردهای سازمانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل پژوهش جامع مبانی نظری و پیشینه مدیریت کیفیت فراگیر؛ تحلیل علمی رویکردها، مدل‌ها و کاربردهای سازمانی :

توضیحات:
فایل ورد کامل پژوهش جامع مبانی نظری و پیشینه مدیریت کیفیت فراگیر؛ تحلیل علمی رویکردها، مدل‌ها و کاربردهای سازمانی، در قالب فایل Word و درحجم ۴۷ صفحه.

بخشی از متن:

واژه TQM از سه کلمه Total (فراگیر)، Quality (کیفیت) وManegment (مدیریت) تشکیل شده است. بررسی و تحلیل این سه جزء به درک و فهم عمیق تر آن کمک می کند. کلمه “Total” به این معناست که TQM همه افراد و همه امور سازمان را در بر می-گیرد. واژه “ًQuality” یعنی ارائه آنچه مورد نیاز و انتظار مشتریان است و واژه “Manegement” یعنی کیفیت در سازمان مدیریت می شود (آقایی، ۱۳۷۹).

بودان (۱۹۹۷) اشاره می کند که به مساله تعریف مدیریت کیفیت جامع زیاد توجه نشده است و هر نویسنده تعریفی که مطابق با نظر اوست را می پذیرد. ویچر (۱۹۹۰) اصطلاح مدیریت کیفیت فراگیر را به سه قسمت تقسیم می کند که به موجب آن جامع به هر فرد درگیر در این فرآیند (شامل مشتریان و تامین کنندگان) کیفیت، به نیازهای مشخص مشتری و مدیریت؛ به مدیران ارشد متعهد اشاره دارد. در واقع مدیریت کیفیت جامع یک فرایند مشتری محور است که به دنبال بهبود مستمر و برآوردن نیازهای مشتری می باشد (شانی، بانت و کارونز ، ۲۰۰۴).

هیلستن و کلیفسجو مدیریت کیفیت جامع را به عنوان یک سیستم مدیریتی دائماً در حال تحول شامل ارزش ها، شیوه ها و ابزار، با هدف افزایش رضایت مشتری داخلی و خارجی با مقدار کم منابع تعریف کرده اند (هلیستن و کلیفسجو، ۲۰۰۲). مدیریت کیفیت جامع هنر مدیریت تمام مجموعه برای به¬دست آوردن بهترین هاست. روح کلام در توضیح مدیریت کیفیت جامع عبارت طلایی زیر است: چنان با دیگران رفتار کن که انتظار دارای با تو رفتار کنند.

مدیریت کیفیت جامع، نگرشی است که بر مبنای آن، مدیریت سازمان با مشارکت تمامی کارکنان، مشتریان و تامین کنندگان به بهبود مستمر کیفیت که به جلب رضایت مشتری منجر می شود می پردازد (ریاحی، ۱۳۸۱).

فایل ورد کامل پژوهش جامع مبانی نظری و پیشینه مدیریت کیفیت فراگیر؛ تحلیل علمی رویکردها، مدل‌ها و کاربردهای سازمانی
فهرست مطالب:

مدیریت کیفیت فراگیر

۲-۱-۲- پیشینه مدیریت کیفیت فراگیر

تکامل مدیریت کیفیت

۱- مرحله بازرسی کیفیت

۲- مرحله کنترل کیفیت

۳- مرحله اطمینان کیفیت

۴- مرحله مدیریت کیفیت فراگیر

۲-۱-۳- فلسفه مدیریت کیفیت فراگیر

۲-۱-۴- پیشگامان کیفیت

۲-۱-۴-۱- دمینگ

۲-۱-۴-۲- جوزف جوران

۲-۱-۴-۳- آرماند فیگنبام

۲-۱-۴-۴- فیلیپ کرازبی

۲-۱-۴-۵- بیل کانوی

۲-۱-۵- مشخصات کیفیت از دیدگاه مشتری

۲-۱-۶- نظریات مختلف در زمینه ابعاد مدیریت کیفیت جامع

۲-۱-۷- ابعاد مدیریت کیفیت جامع

۲-۱-۷-۱- توانمندسازی

۲-۱-۷-۲- پاسخگویی

۲-۱-۷-۳- سرعت

۲-۱-۷-۴- صحت

۲-۱-۷-۵- زیبایی فضای ارائه خدمات

۲-۱-۷-۶- اعتماد محوری

۲-۱-۷-۷- شفافیت و اطلاع رسانی

۲-۱-۷-۸- انعطاف پذیری

۲-۱-۷-۹- رعایت ملاحظات ارزشی و اعتقادی

۲-۱-۸- مشتری

۲-۲- پیشینه پژوهش

۲-۲-۱- تحقیقات داخلی

۲-۲-۲- تحقیقات خارجی

منابع فارسی

منابع لاتین

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.