فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه روشهای سنجش رضایت مشتری؛ بررسی علمی ابزارها، مدلهای ارزیابی و پیامدهای تجاری
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه روشهای سنجش رضایت مشتری؛ بررسی علمی ابزارها، مدلهای ارزیابی و پیامدهای تجاری دارای ۳۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه روشهای سنجش رضایت مشتری؛ بررسی علمی ابزارها، مدلهای ارزیابی و پیامدهای تجاری کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه روشهای سنجش رضایت مشتری؛ بررسی علمی ابزارها، مدلهای ارزیابی و پیامدهای تجاری۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه روشهای سنجش رضایت مشتری؛ بررسی علمی ابزارها، مدلهای ارزیابی و پیامدهای تجاری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه روشهای سنجش رضایت مشتری؛ بررسی علمی ابزارها، مدلهای ارزیابی و پیامدهای تجاری :
توضیحات:
مبانی نظری و پیشینه تحقیق روش های سنجش رضایت مشتری، در قالب فایل Word و در حجم ۳۲ صفحه.
بخشی از متن:
به منظور سنجش رضایت مشتری میتوان از مدل های مختلفی استفاده نمود بر اساس نوعی تقسیم بندی که مورد توافق سباستین پافرات و همکارانش، توپر و هامبورگ رودولف (۱۹۹۵) است مدلهای سنجش به دو نوع عینی و ذهنی تقسیم بندی میشوند.
مدلهای عینی بر اساس این ایده میباشند که رضایت مشتری از طریق شاخص هایی که به شدت با رضایت مشتری همبستگی دارند، قابل سنجش است و این شاخص ها عقاید شخصی مشتریان نیستند. رضایت مشتری منجر به وفاداری مشتری می شود و نارضایتی مشتری منجر به از دست دادن مشتری می گردد. با توجه به این توجیه مدل های عینی شاخص هایی از قبیل سهم بازار، تعداد شکایات، سود سالانه و …. را مد نظر قرار می دهند.اعتبار این مدل ها تردید برانگیز است. برای مثال مقدار فروش یک محصول شرکت نمی تواند به عنوان رضایتمندی مشتری تفسیر شود اما این عامل به عنوان یکی از شاخص های عینی در نظر گرفته می شوند.
بهترین شاخص های دارای اعتبار مدل های عینی، ممکن است نرخ نوسانات مشتری یا نرخ خرید مجدد مشتریان باشند. اما حتی این شاخص ها به وسیله محرک های دیگری مثل فعالیت رقبا تحت تأثیر قرار می گیرند (ویلالبس ، ۲۰۰۰).
در نمودار شماره (۲-۸) تقسیم بندی مدل های سنجش رضایت مشتری دیده می شوند.
فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه روشهای سنجش رضایت مشتری؛ بررسی علمی ابزارها، مدلهای ارزیابی و پیامدهای تجاری
فهرست مطالب:
روشهای سنجش رضایت مشتری
۲-۱۳-۱ روشهای غیر قابل کامپیوتری شدن (روشهای حادثه مدار)
۲-۱۳-۱-۱ ” نقشه کلی ” و شناسایی تماسهای مشتری
۲-۱۳-۱-۲ مشاهده
۲-۱۳-۱-۳ روش حوادث ترتیبی
۲-۱۳-۱-۴ فن حادثه مهم
۲-۱۳-۱-۵ تجزیه و تحلیل شکایات
۲-۱۳-۱-۶ تجزیه و تحلیل ارتباط بین فراوانی مشکلات و مسائل تجزیه و تحلیل شده با فراوانی شکایات
۲-۱۳-۲ روشهای قابل کامپیوتری شدن (روش¬های ویژگی مدار)
سنجش ضمنی یا تلویحی
سنجش صریح یا روشن
۲-۱۳-۲-۱ SERVQUAL
قابلیت اعتبار
پاسخگویی
شایستگی
دسترسی
ارتباطات
اعتماد
امنیت
درک و شناخت مشتریان
شواهد فیزیکی و ملموس
۲-۱۳-۲-۲ SERVPERF
۲-۱۳-۲-۳ SERVIMPERF
۲-۱۳-۲-۴ شاخص رضایت مشتری
فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه روشهای سنجش رضایت مشتری؛ بررسی علمی ابزارها، مدلهای ارزیابی و پیامدهای تجاری
فهرست منابع و مؤاخذ (فارسی و لاتین)
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 