فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه آمیخته بازاریابی؛ تحلیل علمی عناصر بازاریابی و نقش آن در موفقیت تجاری


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه آمیخته بازاریابی؛ تحلیل علمی عناصر بازاریابی و نقش آن در موفقیت تجاری دارای ۷۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه آمیخته بازاریابی؛ تحلیل علمی عناصر بازاریابی و نقش آن در موفقیت تجاری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه آمیخته بازاریابی؛ تحلیل علمی عناصر بازاریابی و نقش آن در موفقیت تجاری۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه آمیخته بازاریابی؛ تحلیل علمی عناصر بازاریابی و نقش آن در موفقیت تجاری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه آمیخته بازاریابی؛ تحلیل علمی عناصر بازاریابی و نقش آن در موفقیت تجاری :

توضیحات:
مبانی نظری و پیشینه تحقیق آمیخته بازاریابی، در قالب فایل Word و درحجم ۶۷ صفحه.

بخشی از متن:

در دنیای رقابتی امروز، سازمان‌ها به منظور بقای خود نیاز به استفاده از فنون بازاریابی و نیز تحقیقات تخصصی بازاریابی دارند. بررسی‌ها نشان داده است که ناموفق بودن شرکت‌ها از ناتوانی آن‌ها در بهره گیری از فنون بازاریابی نشأت می‌گیرد. این شرکت‌ها تحولات بازار و تغییرات الگوی مصرف مشتریان را نادیده می‌گرفتند و به جای روی آوردن به بازاریابی پیشرفته، به فروش می‌پرداختند و کسب سود بیشتر را بر رضایت مشتریان ترجیح می‌دادند.

بازاریابی، در عین حال یک جنگ است منتهی نه جنگ با اسلحه و یا تفنگ بلکه چنانکه آلبرت امری در این رابطه می‌گوید: “بازاریابی یک جنگ متمدنانه است که در اغلب این نبردها، شرکت‌ها و سازمان‌هایی موفق می‌شوند که از کلمات، ایده‌ها و نظم فکری مطلوب‌تری استفاده می‌نمایند، به عبارت دیگر دارای مدیریت بازاریابی به روز و منسجمی باشند تا بتوانند در مبارزه با صحنه های رقابت گام بردارند.

در این رابطه کاتلر اعتقاد دارد که اکثر شرکت‌ها توجه زیادی به کاهش هزینه می‌کنند در حالی که عدم صرف هزینه های بازاریابی، هزینه های بیشتری را ایجاد می‌کند (کاتلر، ۱۳۷۹).

مدیریت بازاریابی یکی از بخش‌های مدیریت کلان سازمان است که با نگرش سیستمی به اجزای سازمان، روابط بین آن‌ها، نحوه تأثیر گذاری بر یکدیگر و ارتباط داخلی آن‌ها به صورت یک نظام یکپارچه و جامع، عوامل مؤثر را مورد بررسی قرار داده و مورد تحلیل قرار می‌دهد. به عبارت ساده تر در این فرآیند با انجام ” تحقیقات بازاریابی” مطالعه و بررسی دقیق بر روی عوامل درونی و بیرونی سازمان و محصول مورد مطالعه قرار می‌گیرد. همچنین با بررسی و تحلیل عوامل درون سازمانی و مرتبط با محصول، از جنبه های گوناگون مدیریتی، مالی، کیفی محصول و بازاریابی که تأثیر گذار و تعیین کننده می‌باشند، تلاش می‌گردد تا مقایسه ای مناسب بین این عوامل صورت گرفته و بالطبع مناسب‌ترین استراتژی‌ها و راهکارهای عملی مورد بررسی قرار گرفته و در راستای پیشبرد اهداف سازمان پیشنهاد گردد.

فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه آمیخته بازاریابی؛ تحلیل علمی عناصر بازاریابی و نقش آن در موفقیت تجاری
فهرست مطالب:

آمیخته بازاریابی

۲-۱-۳- فعالیت‌های ترفیعی و تبلیغی

بهترین معیارها برای تحلیل عملکرد نام تجاری

نرخ بازگشت نام تجاری

نرخ بازگشت فروش

بازگشت سرمایه تبلیغات

۲-۱-۴-۱- اهمیت هدف‌گذاری

. ارتباطات:

تصمیم‌گیری:

اندازه‌گیری و ارزیابی نتایج:

۲-۱-۴-۲- تحول استراتژی‌های ترفیع

۲-۱-۴-۳- استراتژی ترفیع و ارتباطات منسجم

۲-۱-۴-۴-تحقیقات بازار و استراتژی ترفیع

۲-۱-۴-۵- فرایندهای هدف‌گذاری ترفیع

الف) روش هدف‌گذاری برای افزایش فروش (اهداف تبلیغاتی افزایش فروش):

شکل ۱ گام‌های مختلف در مدل تأثیر ارتباطات ترفیع

۲-۱-۵- هرم آمیخته ترفیع

شکل ۲: هرم اثرات ارتباطات

۲-۱-۶-۱- تعریف روابط عمومی

۲-۱-۶-۲- تاریخچه روابط عمومی

۲-۱-۶-۳- فرد در روابط عمومی

۲-۱-۶-۴- وظایف روابط عمومی

۲-۱-۶-۵- اصول روابط عمومی

تاکتیک بصری یا دیداری

۲-۱-۶-۶- ارتباط کاربردی روابط عمومی با وسایل ارتباط جمعی

۲-۱-۷- پیشبرد فروش

تشویق مصرف کنندگان

ترفیع تجاری

توزیع تجاری :

تشویق فروشندگان

۲-۱-۷-۱- تصمیمات اصلی در امور پیشبرد فروش

۲-۱-۸- فروش شخصی

۲-۱-۹- تبلیغات و آگهی‌ها

بخش دوم: مروری بر مطالعات انجام شده

۲-۲-۱- تحقیقات داخلی

۲-۲-۲- تحقیقات خارجی:

فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه آمیخته بازاریابی؛ تحلیل علمی عناصر بازاریابی و نقش آن در موفقیت تجاری
فهرست منابع فارسی

فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه آمیخته بازاریابی؛ تحلیل علمی عناصر بازاریابی و نقش آن در موفقیت تجاری
فهرست منابع غیر فارسی

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.