فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه بازاریابی داخلی و بینالمللی؛ تحلیل علمی راهبردها، مدلها و پیامدهای تجاری
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه بازاریابی داخلی و بینالمللی؛ تحلیل علمی راهبردها، مدلها و پیامدهای تجاری دارای ۲۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه بازاریابی داخلی و بینالمللی؛ تحلیل علمی راهبردها، مدلها و پیامدهای تجاری کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه بازاریابی داخلی و بینالمللی؛ تحلیل علمی راهبردها، مدلها و پیامدهای تجاری۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه بازاریابی داخلی و بینالمللی؛ تحلیل علمی راهبردها، مدلها و پیامدهای تجاری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه بازاریابی داخلی و بینالمللی؛ تحلیل علمی راهبردها، مدلها و پیامدهای تجاری :
توضیحات:
مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازاریابی داخلی و بازاریابی بین المللی، در قالب فایل Word و درحجم ۲۴ صفحه.
بخشی از متن:
از نظر کاتلر، برجسته ترین صاحب نظر علم بازاریابی، بازاریابی فرآیندی مدیریتی-اجتماعی است که بوسیله آن افراد و گروه ها از طریق تولید و مبادله کالا با یکدیگر، به امر تامین نیازها و خواسته های خود اقدام می کنند.
تعریف فوق در برگیرنده هفت اصطلاح مهم می باشد که عبارتند از : نیاز، خواسته، تقاضا، کالا، مبادله، معامله و بازار است. موارد فوق مفاهیم اساسی بازاریابی هستند که هر یک را بطور مختصر شرح می دهیم.
نیاز: بیان کننده حالت محرومیت احساس شده در فرد است. به عبارت دیگر احساس محرومیت، همان نیاز است.
خواسته: شکلی است که نیازهای انسان تحت تاثیر فرهنگ و شخصیت انفرادی به خود می گیرد، به عبارت دیگر خواسته انسانی شکلی از نیاز انسان است که بر طبق فرهنگ و شخصیت فردی، تغییر شکل می دهد.
تقاضا: چون افراد دارای خواسته هایی نامحدود و منابع محدودی هستند لذا کالاهایی را برای مصرف انتخاب می کنند که در ازای وجوه پرداختی، حداکثر رضایت را برای خودشان بدست آورند. خواسته ای که با قدرت خرید همراه باشد تبدیل به تقاضا می گردد.
کالا یا محصول: محصول عبارت است از چیزی که قادر به ارضای یک خواسته باشد به عبارت دیگر هر چیزی که بتوان برای جلب توجه، بدست آوردن، استفاده یا مصرف به بازار عرضه کرد بطوری که توانایی تامین یک خواسته یا نیاز را داشته باشد کالا تلقی می شود.
مبادله: مبادله عبارتست از دریافت چیزی مطلوب از کسی دیگر، در مقابل ما به ازایی به او. در حقیقت بازاریابی وقتی تحقق می بابد که مردم برای تامین نیازها و خواسته های خود تصمیم به مبادله بگیرند. مبادله هسته مرکزی بازاریابی است و برای تحقق آن، ۵ شرط زیر لازم است:
۱. حداقل دو طرف باید با یکدیگر مشارکت داشته باشند.
۲. هر طرف باید چیزی با ارزشی برای مبادله با دیگری در اختیار داشته باشد.
۳. هر طرف باید علاقمند به مبادله با طرف دیگر باشد.
۴. هر طرف باید در رد و قبول پیشنهاد طرف دیگر آزادی کامل داشته باشد.
۵. هر طرف باید دارای توانایی لازم برای مراوده و تحویل باشد.
فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه بازاریابی داخلی و بینالمللی؛ تحلیل علمی راهبردها، مدلها و پیامدهای تجاری
فهرست مطالب:
بازاریابی داخلی و بازاریابی بین المللی
تعریف بازاریابی
۲-۴-۲) فلسفه ها یا گرایش های مدیریت بازاریابی:
۲-۴-۳) بازاریابی بین المللی
۲-۴-۴) اهمیت بازاریابی بین المللی
۲-۴-۵)تجزیه و تحلیل بازارهای خارجی
۲-۴-۶) استراتژی های ورود به بازار
منابع وماخذ
فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه بازاریابی داخلی و بینالمللی؛ تحلیل علمی راهبردها، مدلها و پیامدهای تجاری
فهرست منابع فارسی
فایل ورد کامل پژوهش مبانی نظری و پیشینه بازاریابی داخلی و بینالمللی؛ تحلیل علمی راهبردها، مدلها و پیامدهای تجاری
فهرست منابع غیر فارسی
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 