فایل کامل پژوهش مقایسه استراتژیهای بازاریابی شرکتهای مرسدس بنز و بیامو؛ تحلیل علمی رویکردهای رقابتی و جایگاه جهانی
توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
فایل کامل پژوهش مقایسه استراتژیهای بازاریابی شرکتهای مرسدس بنز و بیامو؛ تحلیل علمی رویکردهای رقابتی و جایگاه جهانی دارای ۳۴ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل پاور پوینت فایل کامل پژوهش مقایسه استراتژیهای بازاریابی شرکتهای مرسدس بنز و بیامو؛ تحلیل علمی رویکردهای رقابتی و جایگاه جهانی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل کامل پژوهش مقایسه استراتژیهای بازاریابی شرکتهای مرسدس بنز و بیامو؛ تحلیل علمی رویکردهای رقابتی و جایگاه جهانی۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل کامل پژوهش مقایسه استراتژیهای بازاریابی شرکتهای مرسدس بنز و بیامو؛ تحلیل علمی رویکردهای رقابتی و جایگاه جهانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل کامل پژوهش مقایسه استراتژیهای بازاریابی شرکتهای مرسدس بنز و بیامو؛ تحلیل علمی رویکردهای رقابتی و جایگاه جهانی :
توضیحات:
پاورپوینت فایل کامل پژوهش مقایسه استراتژیهای بازاریابی شرکتهای مرسدس بنز و بیامو؛ تحلیل علمی رویکردهای رقابتی و جایگاه جهانی بر اساس ۴P بازاریابی، در حجم ۳۴ اسلاید، همراه با تصاویر و توضیحات کامل.
برای اینکه استراتژی بازاریابی دو شرکت را با هم مقایسه کنیم:
ابتدا تاریخچه کوتاهی از دو شرکت و نیز شرکت های مادر را ارائه کردیم،
سپس اهداف، تمرکز و فرهنگ شرکت BMW را آوردیم،
بعد از آن، ماتریس SWOT این شرکت را رسم کردیم،
سپس استراتژی بازاریابی ۲ شرکت را بر اساس ۴P بازاریابی با یکدیگر مقایسه کردیم
در قسمت Place، بازار هایی که شرکت در آنجا فعالیت دارد را مشخص کردیم
در قسمت Price حدود قیمتی محصولات و دلیل قیمت گذاری به این نحو را بیان نمودیم(مثلا اینکه چرا یک محصول بسیار گران و با حاشیه سود بالا هست)
در قسمت Promotion نحوه تبلیغات ، کانال های ارتباطی و حوزه هایی که شرکت اسپانسر آنجا میشود را بیان نمودیم (برای مثلا بنز اسپانسر fashion میشود)
در قسمت محصول product ویژگی های محصول و استراتژی شرکت ها در قبال محصولات آینده شرکت را مشخص نمودیم
بخشی از متن:
مرسدس بنز، در سال ۱۹۰۱ به وسیله Daimler Motoren Gesellschaft. به بازار عرضه شد. بنز یکی از شناخته شده ترین برند ها در سطح جهان است، همان طور که یکی از قدیمی ترین برند های اتوموبیل در سطح جهان است …
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 