فایل ورد کامل پژوهش مدلسازی تغییرپذیری مکانی و زمانی آلودگی هوا ناشی از ترافیک؛ تحلیل علمی داده‌های زیست‌محیطی و شهری


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پژوهش مدلسازی تغییرپذیری مکانی و زمانی آلودگی هوا ناشی از ترافیک؛ تحلیل علمی داده‌های زیست‌محیطی و شهری دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پژوهش مدلسازی تغییرپذیری مکانی و زمانی آلودگی هوا ناشی از ترافیک؛ تحلیل علمی داده‌های زیست‌محیطی و شهری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل پژوهش مدلسازی تغییرپذیری مکانی و زمانی آلودگی هوا ناشی از ترافیک؛ تحلیل علمی داده‌های زیست‌محیطی و شهری۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل پژوهش مدلسازی تغییرپذیری مکانی و زمانی آلودگی هوا ناشی از ترافیک؛ تحلیل علمی داده‌های زیست‌محیطی و شهری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل پژوهش مدلسازی تغییرپذیری مکانی و زمانی آلودگی هوا ناشی از ترافیک؛ تحلیل علمی داده‌های زیست‌محیطی و شهری :

توضیحات:

مقاله ترجمه شده مدلسازی تغییرپذیری مکانی و زمانی از آلودگی هوا مربوط به ترافیک: مدلهای رگرسیون ساعتی مورد استفاده از کربن سیاه، در قالب فایل word و در حجم ۲۲ صفحه، بهمراه pdf اصل مقاله به زبان انگلیسی.

عنوان انگلیسی مقاله:

Modeling temporal and spatial variability of traffic-related air pollution: Hourly land use regression models for black carbon

سال چاپ: ۲۰۱۳

محل انتشار:

Atmospheric Environment 74 (2013) 237e246

نمونه ترجمه:

مدلسازی رگرسیون بهره وری از زمین (LUR)، یک روش آماری مورد استفاده برای تعیین قرار گرفتن در معرض آلاینده های هوا در مطالعات اپیدمیولوژیک است. فعالیت زمانی روزانه را میتوان با مدل LUR ترکیب نمود و آن قادر به برآورد دقیق و محدود کردن اشکال در طبقه بندی در تاخیر زمانی بلندتر و کوتاهتر است.

در این مطالعه، ترافیک مربوط به آلاینده هوا با کربن سیاه با M-aethalometers بر روی یک پایه زمان ۵- دقیقه در ۶۳ مکان در فلاندری غربی، بلژیک اندازه گیری شد. اندازه گیری نشان می دهد که غلظت ساعتی بین مکان های مختلف و همچنین طول روز متفاوت میباشد. علاوه بر این الگوی روزانه برای خیابان و مکان زیرزمینی، فرق میکند. این نشان می دهد که مدل LUR سالانه برای دستیابی به تمام تغییرات کافی نیست.

ساخت مدل های جدید مستقل ساعتی، با متغیرهای کمکی استاتیک و یا پویا، به عنوان بهترین راه حل برای حل این مسائل ارائه شده است …

فایل ورد کامل پژوهش مدلسازی تغییرپذیری مکانی و زمانی آلودگی هوا ناشی از ترافیک؛ تحلیل علمی داده‌های زیست‌محیطی و شهری
فهرست مطالب:

چکیده

مقدمه

مواد و روشها

داده های اندازه گیری BC

متغیرهای کمکی GIS

الگوریتم توسعه مدل

نتایج

نمونه برداری محیطی

مدل LUR سالانه برای BC

مدل ساختگی(موهوم)

HM1 – مدل ساعتی ۱

HM2- مدل ساعتی ۲

HM3 – مدل ساعتی ۳

بحث

سپاسگزاری

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.