فایل کامل پژوهش علمی درباره شرکتها و استراتژیهای بازاریابی با تمرکز بر همکاری در ایجاد روابط پایدار با مشتری؛ بررسی فصل دوم کتاب اصول بازاریابی کاتلر و آرمسترانگ
توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
فایل کامل پژوهش علمی درباره شرکتها و استراتژیهای بازاریابی با تمرکز بر همکاری در ایجاد روابط پایدار با مشتری؛ بررسی فصل دوم کتاب اصول بازاریابی کاتلر و آرمسترانگ دارای ۳۱ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل پاور پوینت فایل کامل پژوهش علمی درباره شرکتها و استراتژیهای بازاریابی با تمرکز بر همکاری در ایجاد روابط پایدار با مشتری؛ بررسی فصل دوم کتاب اصول بازاریابی کاتلر و آرمسترانگ کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل کامل پژوهش علمی درباره شرکتها و استراتژیهای بازاریابی با تمرکز بر همکاری در ایجاد روابط پایدار با مشتری؛ بررسی فصل دوم کتاب اصول بازاریابی کاتلر و آرمسترانگ۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل کامل پژوهش علمی درباره شرکتها و استراتژیهای بازاریابی با تمرکز بر همکاری در ایجاد روابط پایدار با مشتری؛ بررسی فصل دوم کتاب اصول بازاریابی کاتلر و آرمسترانگ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل کامل پژوهش علمی درباره شرکتها و استراتژیهای بازاریابی با تمرکز بر همکاری در ایجاد روابط پایدار با مشتری؛ بررسی فصل دوم کتاب اصول بازاریابی کاتلر و آرمسترانگ :
عنوان: دانلود پاورپوینت شرکت و استراتژی بازاریابی،همکاری برای ایجاد رابطه با مشتری ) فصل دوم کتاب اصول بازاریابی کاتلر و آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده(
دسته: مدیریت (مدیریت بازاریابی)
فرمت: پاورپوینت
تعداد سالاید: ۳۱ اسلاید
کتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ کاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح کارشناسی و کارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت کامل و جامع فصل دوم این کتاب با عنوان “شرکت و استراتژی بازاریابی،همکاری برای ایجاد رابطه با مشتری” در ۳۱ اسلاید می باشد که می تواند به عنوان سمینار در کلاس و ارائه کلاسی مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:
مقدمه
برنامه ریزی استراتژیک در سطح شرکت: تعریف کردن نقشهای بازاریابی
تعریف مأموریت بازار گرا
مشخص کردن اهداف و مقصودهای شرکت
طراحی پرتفولیو کسب و کار
تجزیه و تحلیل پرتفولیو فعلی کسب و کار
ماتریس رشد -سهم گروه مشاورین بوستون
ایجاد استراتژی برای رشد و کوچک کردن
شبکه توسعه محصول/بازار
برنامه ریزی بازاریابی: همکاری برای ایجاد رابطه با مشتری
همکاری با دیگر بخشهای شرکت
مدیریت استراتژی بازاریابی و آمیخته بازاریابی
تقسیم بازار
هدف گیری بازار
تثبیت موقعیت در بازار
چهار پی آمیخته بازاریابی
تحلیل ، برنامه ریزی، اجرا وکنترل بازاریابی
تحلیل بازاریابی
برنامه ریزی بازاریابی
محتوای یک برنامه بازاریابی
پیاده سازی بازاریابی
کنترل بازاریابی
بازگشت سرمایه گذاری بازاریابی
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 