فایل کامل پژوهش علمی درباره مدیریت اطلاعات بازاریابی؛ تحلیل سیستمهای جمعآوری داده و کاربردهای فصل چهارم کتاب اصول بازاریابی کاتلر و آرمسترانگ
توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
فایل کامل پژوهش علمی درباره مدیریت اطلاعات بازاریابی؛ تحلیل سیستمهای جمعآوری داده و کاربردهای فصل چهارم کتاب اصول بازاریابی کاتلر و آرمسترانگ دارای ۲۵ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل پاور پوینت فایل کامل پژوهش علمی درباره مدیریت اطلاعات بازاریابی؛ تحلیل سیستمهای جمعآوری داده و کاربردهای فصل چهارم کتاب اصول بازاریابی کاتلر و آرمسترانگ کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل کامل پژوهش علمی درباره مدیریت اطلاعات بازاریابی؛ تحلیل سیستمهای جمعآوری داده و کاربردهای فصل چهارم کتاب اصول بازاریابی کاتلر و آرمسترانگ۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل کامل پژوهش علمی درباره مدیریت اطلاعات بازاریابی؛ تحلیل سیستمهای جمعآوری داده و کاربردهای فصل چهارم کتاب اصول بازاریابی کاتلر و آرمسترانگ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل کامل پژوهش علمی درباره مدیریت اطلاعات بازاریابی؛ تحلیل سیستمهای جمعآوری داده و کاربردهای فصل چهارم کتاب اصول بازاریابی کاتلر و آرمسترانگ :
عنوان: دانلود پاورپوینت مدیریت اطلاعات بازاریابی ( فصل چهارم کتاب اصول بازاریابی کاتلر و آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده)
دسته: مدیریت (مدیریت بازاریابی)
فرمت: پاورپوینت
تعداد سالاید: ۲۵ اسلاید
کتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ کاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح کارشناسی و کارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت کامل و جامع فصل چهارم این کتاب با عنوان “مدیریت اطلاعات بازاریابی” در ۲۵ اسلاید می باشد که می تواند به عنوان سمینار در کلاس و ارائه کلاسی مورد استفاده قرار گیرد. این فایل شامل بخشهای عمده زیر است:
تعریف سیستم اطلاعات بازاریابی
فرایند سیستم اطلاعات بازاریابی
تشخیص نیازها به اطلاعات بازاریابی
ایجاد اطلاعات بازاریابی
داده های داخلی
هوشمندی بازاریابی
تحقیقات بازاریابی
فرایند تحقیقات بازاریابی
تعریف مسئله و اهداف تحقیق
تهیه برنامه تحقیق
اجرای برنامه تحقیق
تفسیر کردن و گزارش یافته ها
تحلیل اطلاعات بازاریابی
مدیریت ارتباط با مشتری
توزیع و استفاده از اطلاعات بازاریابی
تحقیقات بازاریابی در شرکتهای کوچک و سازمانهای غیر انتفاعی
تحقیقات بازاریابی بین المللی
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 