فایل کامل پژوهش علمی درباره مدیریت اطلاعات بازاریابی؛ تحلیل سیستم‌های جمع‌آوری داده و کاربردهای فصل چهارم کتاب اصول بازاریابی کاتلر و آرمسترانگ


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل فشرده
20870
2 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 فایل کامل پژوهش علمی درباره مدیریت اطلاعات بازاریابی؛ تحلیل سیستم‌های جمع‌آوری داده و کاربردهای فصل چهارم کتاب اصول بازاریابی کاتلر و آرمسترانگ دارای ۲۵ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت فایل کامل پژوهش علمی درباره مدیریت اطلاعات بازاریابی؛ تحلیل سیستم‌های جمع‌آوری داده و کاربردهای فصل چهارم کتاب اصول بازاریابی کاتلر و آرمسترانگ  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل کامل پژوهش علمی درباره مدیریت اطلاعات بازاریابی؛ تحلیل سیستم‌های جمع‌آوری داده و کاربردهای فصل چهارم کتاب اصول بازاریابی کاتلر و آرمسترانگ۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل کامل پژوهش علمی درباره مدیریت اطلاعات بازاریابی؛ تحلیل سیستم‌های جمع‌آوری داده و کاربردهای فصل چهارم کتاب اصول بازاریابی کاتلر و آرمسترانگ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل کامل پژوهش علمی درباره مدیریت اطلاعات بازاریابی؛ تحلیل سیستم‌های جمع‌آوری داده و کاربردهای فصل چهارم کتاب اصول بازاریابی کاتلر و آرمسترانگ :

عنوان: دانلود پاورپوینت مدیریت اطلاعات بازاریابی ( فصل چهارم کتاب اصول بازاریابی کاتلر و آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده)

دسته: مدیریت (مدیریت بازاریابی)

فرمت: پاورپوینت

تعداد سالاید: ۲۵ اسلاید

کتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ کاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح کارشناسی و کارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت کامل و جامع فصل چهارم این کتاب با عنوان “مدیریت اطلاعات بازاریابی” در ۲۵ اسلاید می باشد که می تواند به عنوان سمینار در کلاس و ارائه کلاسی مورد استفاده قرار گیرد. این فایل شامل بخشهای عمده زیر است:

تعریف سیستم اطلاعات بازاریابی

فرایند سیستم اطلاعات بازاریابی

تشخیص نیازها به اطلاعات بازاریابی

ایجاد اطلاعات بازاریابی

داده های داخلی

هوشمندی بازاریابی

تحقیقات بازاریابی

فرایند تحقیقات بازاریابی

تعریف مسئله و اهداف تحقیق

تهیه برنامه تحقیق

اجرای برنامه تحقیق

تفسیر کردن و گزارش یافته ها

تحلیل اطلاعات بازاریابی

مدیریت ارتباط با مشتری

توزیع و استفاده از اطلاعات بازاریابی

تحقیقات بازاریابی در شرکتهای کوچک و سازمانهای غیر انتفاعی

تحقیقات بازاریابی بین المللی

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.