فایل کامل پژوهش علمی درباره بازارهای تجاری و رفتار خریداران سازمانی؛ بررسی الگوهای تصمیمگیری در فصل ششم کتاب اصول بازاریابی کاتلر
توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
فایل کامل پژوهش علمی درباره بازارهای تجاری و رفتار خریداران سازمانی؛ بررسی الگوهای تصمیمگیری در فصل ششم کتاب اصول بازاریابی کاتلر دارای ۲۱ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل پاور پوینت فایل کامل پژوهش علمی درباره بازارهای تجاری و رفتار خریداران سازمانی؛ بررسی الگوهای تصمیمگیری در فصل ششم کتاب اصول بازاریابی کاتلر کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل کامل پژوهش علمی درباره بازارهای تجاری و رفتار خریداران سازمانی؛ بررسی الگوهای تصمیمگیری در فصل ششم کتاب اصول بازاریابی کاتلر۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل کامل پژوهش علمی درباره بازارهای تجاری و رفتار خریداران سازمانی؛ بررسی الگوهای تصمیمگیری در فصل ششم کتاب اصول بازاریابی کاتلر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل کامل پژوهش علمی درباره بازارهای تجاری و رفتار خریداران سازمانی؛ بررسی الگوهای تصمیمگیری در فصل ششم کتاب اصول بازاریابی کاتلر :
عنوان: دانلود فایل کامل پژوهش علمی درباره بازارهای تجاری و رفتار خریداران سازمانی؛ بررسی الگوهای تصمیمگیری در فصل ششم کتاب اصول بازاریابی کاتلر
دسته: مدیریت (مدیریت بازاریابی)
فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)
تعداد اسلاید: ۲۱ اسلاید
کتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ کاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح کارشناسی و کارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت کامل و جامع فصل ششم این کتاب با عنوان ” بازار تجاری و رفتار خریدار تجاری ” در ۲۱ اسلاید می باشد که می تواند به عنوان سمینار در کلاس و ارائه کلاسی مورد استفاده قرار گیرد. این فایل شامل بخشهای عمده زیر است:
تعریف رفتار خریدار تجاری
خصوصیات بازارهای تجاری
مدل رفتار خرید تجاری
گونه های اصلی موقعیت خرید
خرید مجدد مستقیم (Straight Rebuy)
خرید مجدد اصلاح شده (Modified Rebuy)
وظیفه جدید (New Task)
شرکت کنندگان در فرایند خرید تجاری
عوامل مؤثر بر رفتار خریدار تجاری
فرایند خرید تجاری
شناخت مشکل
تشریح نیاز عمومی
مشخصات محصول
جستجوی تأمین کنندگان
درخواست پیشنهاد
انتخاب تأمین کننده
مشخصات روند خرید
ارزیابی کارایی
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 