فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره محتوای کتابهای هنر از دیدگاه معلمان؛ تحلیل آموزشی، فرهنگی و تأثیر بر یادگیری دانشآموزان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره محتوای کتابهای هنر از دیدگاه معلمان؛ تحلیل آموزشی، فرهنگی و تأثیر بر یادگیری دانشآموزان دارای ۳۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره محتوای کتابهای هنر از دیدگاه معلمان؛ تحلیل آموزشی، فرهنگی و تأثیر بر یادگیری دانشآموزان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره محتوای کتابهای هنر از دیدگاه معلمان؛ تحلیل آموزشی، فرهنگی و تأثیر بر یادگیری دانشآموزان۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره محتوای کتابهای هنر از دیدگاه معلمان؛ تحلیل آموزشی، فرهنگی و تأثیر بر یادگیری دانشآموزان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره محتوای کتابهای هنر از دیدگاه معلمان؛ تحلیل آموزشی، فرهنگی و تأثیر بر یادگیری دانشآموزان :
*بررسی محتوای کتابهای هنر از دیدگاه معلمین هنر*
فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره محتوای کتابهای هنر از دیدگاه معلمان؛ تحلیل آموزشی، فرهنگی و تأثیر بر یادگیری دانشآموزان
فهرست جداول
شماره جدول عنوان جدول صفحه
۱ – مشخصات دبیران هنر …………………………………………………………………. ۳۲
۲ – میزان فعالیت های خارج از مدرسه دبیران هنر………………………………..۳۳
۳ – اهمیت ضرورت داشتن کتاب هنر برای دانش آموزان …………………….۳۳
۴ – میزان اختصاص ساعت تدریس هنر در مدارس ………………………………۳۴
۵ – آموزش بخشهای مختلف کتاب هنر توسط معلمین هنر ………………….۳۵
۶ – روشهای تدریس کتاب هنر ……………………………………………………………۳۶
۷ – میزان علاقمندی دانش آموزان به فعالیت های هنری ……………………..۳۷
۸ – میزان تأثیر کتاب روش تدریس دربهبودجریانتدریس هنر ……………۳۸
۹ – میزان دسترسی دانش آموزان به ابزار و وسایل مورد نظر …………..۳۸
۱۰ – موجودی کتابهای هنری درکتابخانه ها ………………………………………….۳۹
۱۱ – مشکلات موجود درامر تدریس درس هنر ……………………………………..۴۰
۱۲ – تقدّم آموزش خط نستعلیق با قلم ریز قبل از آموزش با قلم …………..۴۱
۱۳ – تألیف کتب هنر بر اساس جنسیت ………………………………………………….۴۱
۱۴ – گنجانیدن مسائل اقلیمی و هنرهای بومی درتألیف کتب هنر ……………۴۳
۱۵ – ضرورت تشکیل کلاسهای ضمن خدمت …………………………………………۴۴
۱۶ – نظرات و پیشنهادات راجع به کتب هنر …………………………………………..۴۵
فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره محتوای کتابهای هنر از دیدگاه معلمان؛ تحلیل آموزشی، فرهنگی و تأثیر بر یادگیری دانشآموزان
فهرست مطالب
عنوان صفحه
فصل اول ـ کلیات
مقدمه…………………………………………………………………………………………………………. ۱
بیان مسئله ………………………………………………………………………………………………….۴
اهداف تحقیق ………………………………………………………………………………………………۶
اهمیت و ضرورت تحقیق …………………………………………………………………………….۷
سوالات تحقیق …………………………………………………………………………………………۱۰
متغیرها و تعریف عملیاتی آنها ………………………………………………………………….۱۱
فصل دوم ـ مبانی نظری تحقیق
ادبیات تحقیق …………………………………………………………………………………………..۱۶
پیشینه تحقیق …………………………………………………………………………………………۲۵
فصل سوم – روش تحقیق
نوع تحقیق ……………………………………………………………………………………………….۲۹
جامعه آماری . حجم نمونه و روش نمونه گیری ……………………………………….۲۹
ابزار تحقیق ………………………………………………………………………………………………۲۹
روش تجزیه و تحلیل داده ها …………………………………………………………………..۳۰
فصل چهارم ـ تجزیه و تحلیل داده ها
تجزیه و تحلیل داده ها …………………………………………………………………………….۳۲
فصل پنجم ـ بررسی یافته های تحقیق
نتیجه گیری ……………………………………………………………………………………………..۴۸
محدودیت ها …………………………………………………………………………………………….۵۰
پیشنهادات ………………………………………………………………………………………………..۵۱
فصل ششم ـ خلاصه تحقیق
خلاصه تحقیق …………………………………………………………………………………………۵۳
منابع و مآخذ
فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره محتوای کتابهای هنر از دیدگاه معلمان؛ تحلیل آموزشی، فرهنگی و تأثیر بر یادگیری دانشآموزان
فهرست منابع ……………………………………………………………………………………………۵۷
ضمائم
پرسشنامه ………………………………………………………………………………………………..۵۹
چکیده
این تحقیق در سال ۱۳۸۱ با عنوان « بررسی محتوای کتابهای هنر از دیدگاه معلمین هنر » انجام شده است در این تحقیق سوالات زیر مد نظر بوده است .
۱ـ آیا اکثریت معلمین هنر قادر به تدریس محتوای کتب درسی هنر
می باشند .
۲ـ آیا بی اهمیت بودن درس هنر در مدارس سبب بی تأثیر شدن این درس در روند رشد خلاقیت های هنری و علمی دانش آموزان شده است . جامعه آماری این تحقیق را معلمین هنر مدارس راهنمایی آموزش و پرورش ناحیه ۱ و ۳ کرج تشکیل می دهند که تعداد آنها ۱۲۰ نفر می باشد و تعداد ۸۰ نفر به عنوان حجم نمونه انتخاب شده اند .
اطلاعات مورد نیاز در این تحقیق بوسیله پرسشنامه جمع آوری گردیده و با استفاده از روش آمار توصیفی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است .
نتایج بدست آمده از این تحقیق بیانگر آن است که در تألیف کتب هنر باید به بهره گیری از نظریات روانشناسان مسائل تربیتی کودکان و نوجوانان، استادان و نخبگان هنری ، معلمان با تجربه درامر آموزش هنر و خود دانش آموزان همت گماشت .
در رفع کمبود معلم متخصص و مجرب کوشید و مباحث کتاب به صورت مستقیم به دانش آموزان دیکته نشود تا قوه خلاقیت دانش آموزان پرورش یابد و از شیوه های نوین طراحی فراتر از مداد استفاده شود ، به نقاشی آزاد بیشتر توجه شود .
بر اساس نتایج حاصله پیشنهاد می شود :
۱ـ آموزش کافی به معلمین هنر
۲ـ افزایش ساعات تدریس درس هنر
۳ـ فراهم آوردن مکانهای مناسب برای آموزش کارهای هنری و وسایل و ابزار مورد نیاز
#در صورت هر مشکل ما پشتیبان شما هستیم…
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 