فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره محتوای کتاب‌های هنر از دیدگاه معلمان؛ تحلیل آموزشی، فرهنگی و تأثیر بر یادگیری دانش‌آموزان


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره محتوای کتاب‌های هنر از دیدگاه معلمان؛ تحلیل آموزشی، فرهنگی و تأثیر بر یادگیری دانش‌آموزان دارای ۳۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره محتوای کتاب‌های هنر از دیدگاه معلمان؛ تحلیل آموزشی، فرهنگی و تأثیر بر یادگیری دانش‌آموزان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره محتوای کتاب‌های هنر از دیدگاه معلمان؛ تحلیل آموزشی، فرهنگی و تأثیر بر یادگیری دانش‌آموزان۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره محتوای کتاب‌های هنر از دیدگاه معلمان؛ تحلیل آموزشی، فرهنگی و تأثیر بر یادگیری دانش‌آموزان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره محتوای کتاب‌های هنر از دیدگاه معلمان؛ تحلیل آموزشی، فرهنگی و تأثیر بر یادگیری دانش‌آموزان :

*بررسی محتوای کتابهای هنر از دیدگاه معلمین هنر*

فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره محتوای کتاب‌های هنر از دیدگاه معلمان؛ تحلیل آموزشی، فرهنگی و تأثیر بر یادگیری دانش‌آموزان
فهرست جداول

شماره جدول عنوان جدول صفحه

۱ – مشخصات دبیران هنر …………………………………………………………………. ۳۲

۲ – میزان فعالیت های خارج از مدرسه دبیران هنر………………………………..۳۳

۳ – اهمیت ضرورت داشتن کتاب هنر برای دانش آموزان …………………….۳۳

۴ – میزان اختصاص ساعت تدریس هنر در مدارس ………………………………۳۴

۵ – آموزش بخشهای مختلف کتاب هنر توسط معلمین هنر ………………….۳۵

۶ – روشهای تدریس کتاب هنر ……………………………………………………………۳۶

۷ – میزان علاقمندی دانش آموزان به فعالیت های هنری ……………………..۳۷

۸ – میزان تأثیر کتاب روش تدریس دربهبودجریان‌تدریس هنر ……………۳۸

۹ – میزان دسترسی دانش آموزان به ابزار و وسایل مورد نظر …………..۳۸

۱۰ – موجودی کتابهای هنری درکتابخانه ها ………………………………………….۳۹

۱۱ – مشکلات موجود درامر تدریس درس هنر ……………………………………..۴۰

۱۲ – تقدّم آموزش خط نستعلیق با قلم ریز قبل از آموزش با قلم …………..۴۱

۱۳ – تألیف کتب هنر بر اساس جنسیت ………………………………………………….۴۱

۱۴ – گنجانیدن مسائل اقلیمی و هنرهای بومی درتألیف کتب هنر ……………۴۳

۱۵ – ضرورت تشکیل کلاسهای ضمن خدمت …………………………………………۴۴

۱۶ – نظرات و پیشنهادات راجع به کتب هنر …………………………………………..۴۵

فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره محتوای کتاب‌های هنر از دیدگاه معلمان؛ تحلیل آموزشی، فرهنگی و تأثیر بر یادگیری دانش‌آموزان
فهرست مطالب

عنوان صفحه

فصل اول ـ کلیات

مقدمه…………………………………………………………………………………………………………. ۱

بیان مسئله ………………………………………………………………………………………………….۴

اهداف تحقیق ………………………………………………………………………………………………۶

اهمیت و ضرورت تحقیق …………………………………………………………………………….۷

سوالات تحقیق …………………………………………………………………………………………۱۰

متغیرها و تعریف عملیاتی آنها ………………………………………………………………….۱۱

فصل دوم ـ مبانی نظری تحقیق

ادبیات تحقیق …………………………………………………………………………………………..۱۶

پیشینه تحقیق …………………………………………………………………………………………۲۵

فصل سوم – روش تحقیق

نوع تحقیق ……………………………………………………………………………………………….۲۹

جامعه آماری . حجم نمونه و روش نمونه گیری ……………………………………….۲۹

ابزار تحقیق ………………………………………………………………………………………………۲۹

روش تجزیه و تحلیل داده ها …………………………………………………………………..۳۰

فصل چهارم ـ تجزیه و تحلیل داده ها

تجزیه و تحلیل داده ها …………………………………………………………………………….۳۲

فصل پنجم ـ بررسی یافته های تحقیق

نتیجه گیری ……………………………………………………………………………………………..۴۸

محدودیت ها …………………………………………………………………………………………….۵۰

پیشنهادات ………………………………………………………………………………………………..۵۱

فصل ششم ـ خلاصه تحقیق

خلاصه تحقیق …………………………………………………………………………………………۵۳

منابع و مآخذ

فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره محتوای کتاب‌های هنر از دیدگاه معلمان؛ تحلیل آموزشی، فرهنگی و تأثیر بر یادگیری دانش‌آموزان
فهرست منابع ……………………………………………………………………………………………۵۷

ضمائم

پرسشنامه ………………………………………………………………………………………………..۵۹

چکیده

این تحقیق در سال ۱۳۸۱ با عنوان « بررسی محتوای کتابهای هنر از دیدگاه معلمین هنر » انجام شده است در این تحقیق سوالات زیر مد نظر بوده است .

۱ـ آیا اکثریت معلمین هنر قادر به تدریس محتوای کتب درسی هنر
می باشند .

۲ـ آیا بی اهمیت بودن درس هنر در مدارس سبب بی تأثیر شدن این درس در روند رشد خلاقیت های هنری و علمی دانش آموزان شده است . جامعه آماری این تحقیق را معلمین هنر مدارس راهنمایی آموزش و پرورش ناحیه ۱ و ۳ کرج تشکیل می دهند که تعداد آنها ۱۲۰ نفر می باشد و تعداد ۸۰ نفر به عنوان حجم نمونه انتخاب شده اند .

اطلاعات مورد نیاز در این تحقیق بوسیله پرسشنامه جمع آوری گردیده و با استفاده از روش آمار توصیفی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است .

نتایج بدست آمده از این تحقیق بیانگر آن است که در تألیف کتب هنر باید به بهره گیری از نظریات روانشناسان مسائل تربیتی کودکان و نوجوانان، استادان و نخبگان هنری ، معلمان با تجربه درامر آموزش هنر و خود دانش آموزان همت گماشت .

در رفع کمبود معلم متخصص و مجرب کوشید و مباحث کتاب به صورت مستقیم به دانش آموزان دیکته نشود تا قوه خلاقیت دانش آموزان پرورش یابد و از شیوه های نوین طراحی فراتر از مداد استفاده شود ، به نقاشی آزاد بیشتر توجه شود .

بر اساس نتایج حاصله پیشنهاد می شود :

۱ـ آموزش کافی به معلمین هنر

۲ـ افزایش ساعات تدریس درس هنر

۳ـ فراهم آوردن مکانهای مناسب برای آموزش کارهای هنری و وسایل و ابزار مورد نیاز

#در صورت هر مشکل ما پشتیبان شما هستیم…

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.