فایل ورد کامل اقدامپژوهی درباره ارتقای تفکر خلاق در فراگیران با بهرهگیری از درس انشا؛ بررسی روشهای آموزشی نوین
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل اقدامپژوهی درباره ارتقای تفکر خلاق در فراگیران با بهرهگیری از درس انشا؛ بررسی روشهای آموزشی نوین دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل اقدامپژوهی درباره ارتقای تفکر خلاق در فراگیران با بهرهگیری از درس انشا؛ بررسی روشهای آموزشی نوین کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل اقدامپژوهی درباره ارتقای تفکر خلاق در فراگیران با بهرهگیری از درس انشا؛ بررسی روشهای آموزشی نوین۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل اقدامپژوهی درباره ارتقای تفکر خلاق در فراگیران با بهرهگیری از درس انشا؛ بررسی روشهای آموزشی نوین،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل اقدامپژوهی درباره ارتقای تفکر خلاق در فراگیران با بهرهگیری از درس انشا؛ بررسی روشهای آموزشی نوین :
فایل ورد کامل اقدامپژوهی درباره ارتقای تفکر خلاق در فراگیران با بهرهگیری از درس انشا؛ بررسی روشهای آموزشی نوین
فهرست مطالب
مقدمه: ۳
بیان مسئله. ۴
کلاس انشا را از حالت خشک و سرد بیرون بیاورم؟. ۴
تعریف واژگان و مفاهیم:. ۵
انشا از نظر لغوی:. ۶
انشاء چیست؟. ۶
تعریف مهارت تفکر خلاق:. ۶
انواع تفکر:. ۶
مراحل تفکر خلا ق:. ۷
ویژگی های افراد دارای تفکر خلا ق:. ۸
تعریف دانش آموز. ۸
پیشینه علمی:. ۹
گردآوری اطلاعات ( شواهد ۱). ۱۱
اجرای طرح جدید و نظارت بر آن. ۱۳
با توجه به مطالبی که ذکر شد:. ۱۵
گردآوری اطلاعات ( شواهد ۲ ). ۱۵
-ارزش یابی تاثیر اقدام جدید و تعیین اعتبار. ۱۶
-تجدید نظر و دادن گزارش نهایی یا اطلاع رسانی. ۱۷
نتیجه گیری: ۱۸
منابع: ۱۹
مقدمه:
انسان تنها آفریده ای است که می تواند منظور خود را با زبان و به وسیله نمادهای کلامی و گفتاری، به دیگران انتقال دهد. او یاد گرفت که از تصاویر نیز به عنوان نمادهای ارتباطی استفاده کند و دوباره آموخت که بنویسد. واقعاً قابل تحسین است که انسان گفتن را به نوشتن تبدیل کرد و این یعنی ثبت و ماندگاری کلام و گفته¬ها. شاید اگر کلام خداوند هم در ادیان مختلف، نوشته نمی¬شد، به شکل امروزی در اختیار جامعه قرار نمی¬گرفت
نوشتن و انشا نعمت عظیمی است که با هیچ نعمت دیگری قابل مقایسه نیست. خداوند تبارک و تعالی دو نعمت اساسی خواندن و نوشتن را در سوره مبارکه علق، بیان فرموده است. از این نکته می¬توان استفاده کرد که برای خوب نوشتن باید بتوان خوب خواند و خوانده¬ها را خوب فهمید تا بتوان نوشت. این منطقی است که هر کسی خوانده¬اش را خوب بفهمد، می¬تواند آن را به زبان خودش، خیلی خوب بنویسد. .
اگر معلمان جامعه به تفکر خلاق و منطقی و انتقادگر معتقد و متصف بوده و در پی اعمال این تفکر باشند، بالطبع باعث انتقال به افراد تحت آموزش خود شده، آنان نیز به صورت نسبی به این گونه اندیشیدن مسلح می شوند .
مقطع ابتدایی زیر بنای مقاطع دیگر تحصیلی می باشد و در مقطع ابتدایی نیز پایه اول اساس پایه های دیگر می باشد و هر چقدر دانش آموزان در این پایه بهتر آموزش ببینند در پایه های دیگر راحت تر هستند و بالعکس ؛ در پایه اول دو درس ریاضی و فارسی ( قرائت فارسی و املای فارسی ) کلیدی هستند و بیشترین ساعات به این دو درس اختصاص می یابد و از بین دو درس ذکر شده درس فارسی از اهمیت دو چندانی برخوردار می باشد. طوری که بدون یادگیری درس فارسی , یادگیری دروس دیگر تقریباً غیر ممکن می باشد. از آنجا که یکی از اهداف درس فارسی در دوره ی دبستان تقویت مهارت تفکر خلاق در فراکیران است و یکی از اهداف مهم در دوره ی ابتدایی می باشد ما خود را موظف به انجام این کار می دانیم لذا تصمیم گرفتیم با کمک انشا تفکر خلاق را در فراگیرانم بهبود بخشیم . امید است در سایه ی رحمت حق تعالی از عهده این کار بر بیاییم.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 