فایل ورد کامل اقدامپژوهی درباره ترغیب دانشآموزان به یادگیری درس حرفه و فن با استفاده از روشهای نوین آموزشی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل اقدامپژوهی درباره ترغیب دانشآموزان به یادگیری درس حرفه و فن با استفاده از روشهای نوین آموزشی دارای ۵۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل اقدامپژوهی درباره ترغیب دانشآموزان به یادگیری درس حرفه و فن با استفاده از روشهای نوین آموزشی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل اقدامپژوهی درباره ترغیب دانشآموزان به یادگیری درس حرفه و فن با استفاده از روشهای نوین آموزشی۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل اقدامپژوهی درباره ترغیب دانشآموزان به یادگیری درس حرفه و فن با استفاده از روشهای نوین آموزشی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل اقدامپژوهی درباره ترغیب دانشآموزان به یادگیری درس حرفه و فن با استفاده از روشهای نوین آموزشی :
فایل ورد کامل اقدامپژوهی درباره ترغیب دانشآموزان به یادگیری درس حرفه و فن با استفاده از روشهای نوین آموزشی
فهرست مطالب
چکیده. ۵
مقدمه. ۷
توصیف وضعیت موجود. ۷
بیوگرافی. ۷
چگونگی انتخاب مسئله. ۷
اهمیت وضرورت مسئله. ۹
پرسش های پژوهش. ۹
تعاریف مفاهیم کلیدی. ۱۰
تعریف یادگیری. ۱۰
درس. ۱۲
کلاس درس. ۱۲
معنی لغوی حرفه و فن. ۱۲
انگیزه ی تحصیلی: ۱۶
نقش انگیزش در یادگیری. ۲۰
مفهوم یادگیری. ۲۱
تعریف یادگیری. ۲۲
انواع یادگیری. ۲۲
عوامل مؤثر بر یادگیری. ۲۴
انواع بازدههای یادگیری. ۲۶
روش وچگونگی تحول درروشهای تدریس. ۳۰
مدلها وروشهای تحول درروشهای تدریس. ۳۰
تفاوتهای فردی دانش آموزان. ۳۱
عوامل یادگیری دانش آموزان. ۳۲
راهنمایی. ۳۳
خصوصیات عاطفی دانش آموزان دوره راهنمایی تحصیلی. ۳۵
ضرورت و اهمیت آموزش حرفه و فن در مدارس. ۳۶
شواهد یک. ۴۳
مصاحبه با خود دانش آموز. ۴۴
نظر همکاران. ۴۴
تجزیه وتحلیل اطلاعات شواهد یک. ۴۵
چگونگی اجرای راه حل. ۴۵
گرداوری شواهد ۲. ۴۶
منابع. ۴۷
چکیده
یکی ازعناصر اصلی دربرنامه درسی و طراحی آموزشی موضوع روش های یاد دهی- یاد گیری است. اگر روش های تدریس و فعا لیت های مکمل مورد استفاده، به خوبی انتخاب و اجرا شوند، بدون شک خلاقیت دانش آموزان نیز مجال پرورش پیدا میکند. اما انتخاب روش های تدریس اغلب تحت الشعاع خواست و تواناییهای معلمین قرار میگیرد. بسیاری از معلمین متأسفانه آموزش را تکثیر دانش می دانند و به خلاقیت اهمیت نمی دهند و به دانش آموزی که محفوظاتش خوب باشد، توجه بیشتری میکنند و خود را تنها فرمانده کلاس میدانند اما در این میان معلمین آگاهی نیز هستند که فرا گیرندگان را افرادی صاحب فکر میدانند و برای بروز خلاقیت آموزش میدهند و از کلیه امکانات وابزارها برای آسانترکردن یاد گیری کمک میگیرند۰
انگیزه یکی دیگر از عناصراصلی در فرایند یادگیری به شمارمی رود. معلم به عنوان رکن آموزش میتواند برای ایجاد انگیزه از راهکارها و برنامه های متنوعی بهره ببرد و فراگیران خودرا بسوی هدف های مطلوب آموزش رهنمون سازد.
امروزه به روشهای فعال تدریس که دستاوردهای مفیدی در یادگیری می باشند تاکید بیشتری میشود و کسی که در موقعیت تعلیم وآموزش قرار می گیرد باید به این نکته مهم توجه کند. بیش از این که گفتارهای اودر مخاطب تاثیرداشته باشد، رفتارومنش او موثر است. درسیره پیامبر(ص) به چه عاملی مردم جذب می شدند؟در قرآن آمده است:
اگر تو تندخوبودی مردم از اطراف تو پراکنده می شدند معلم بایدجذاب باشدکه یکی از عوامل جذابیت نرم خویی است یکی ازنکاتی که معلمان باید توجه کنند ویژگی های شخصیتی است.انضباط ونظم عمومی باعث علاقه دانش اموزان به درس می شود. توجه به ویژگی های شخصیتی دانش اموزخیلی مهم است که باید به ان پی برد.ارتباط دادن مسایل آموزشی به زندگی دانش اموز ازنکات قابل توجه درمسیر معلمی است این اموزش باید طوری صورت گیرد که اومتوجه شوداین تعالیم درزندگی اوبه کار می اید این باعث علاقه او به درس خواهد شد.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 