فایل ورد کامل اقدام‌پژوهی درباره بالفعل‌سازی استعدادهای بالقوه دانش‌آموزان در زمینه انشانویسی از طریق تمرین‌های نوآورانه


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل اقدام‌پژوهی درباره بالفعل‌سازی استعدادهای بالقوه دانش‌آموزان در زمینه انشانویسی از طریق تمرین‌های نوآورانه دارای ۴۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل اقدام‌پژوهی درباره بالفعل‌سازی استعدادهای بالقوه دانش‌آموزان در زمینه انشانویسی از طریق تمرین‌های نوآورانه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل اقدام‌پژوهی درباره بالفعل‌سازی استعدادهای بالقوه دانش‌آموزان در زمینه انشانویسی از طریق تمرین‌های نوآورانه۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل اقدام‌پژوهی درباره بالفعل‌سازی استعدادهای بالقوه دانش‌آموزان در زمینه انشانویسی از طریق تمرین‌های نوآورانه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل اقدام‌پژوهی درباره بالفعل‌سازی استعدادهای بالقوه دانش‌آموزان در زمینه انشانویسی از طریق تمرین‌های نوآورانه :

فایل ورد کامل اقدام‌پژوهی درباره بالفعل‌سازی استعدادهای بالقوه دانش‌آموزان در زمینه انشانویسی از طریق تمرین‌های نوآورانه
فهرست مطالب

چکیده. ۵

مقدمه: ۶

معرفی خود: ۷

تعریف واژگان و مفاهیم: ۹

انشا از نظر لغوی: ۹

انشاء چیست؟. ۹

تعریف مهارت تفکر خلاق: ۱۰

تعریف دانش آموز. ۱۲

پیشینه علمی. ۱۳

هفت گام اساسی تا انشا نویسی. ۱۵

فعالیتی برای افزیش درک مطلب دانش آموزان دوم ابتدایی. ۱۵

۲ ) مشکل اسا سی و مهم انشا. ۱۹

کتابخوانی. ۱۹

گام چهارم :انشا کوتاه. ۲۱

گام پنجم:تقویت حس بینایی. ۲۱

تقویت حس شنوایی. ۲۲

نوشتن انشای بلند. ۲۲

گام ششم:انشای گروهی یاانشای مشارکتی. ۲۲

سکوی پرتاب به دنیای نوشتن. ۲۲

خلاصه ی یافته های اولیه. ۲۳

«چند نکته درباره ی نگارش». 24

«اصول ومبانی انشا». 24

«انواع انشا». 25

«معیارهای ارزشیابی». 25

گردآوری اطلاعات ( شواهد ۱). ۲۶

ملاک های ارزشیابی. ۲۷

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن. ۲۸

آموزش آیین نگارش به دانش آموزان. ۲۹

تبدیل کلاس به کارگاه نوشتن. ۲۹

گردآوری اطلاعات ( شواهد ۲ ). ۳۰

۳- ارزش یابی تاثیر اقدام جدید و تعیین اعتبار. ۳۰

نتیجه گیری: ۳۲

پیشنهادات. ۳۳

منابع: ۳۴

چکیده

نوشتن و انشا نعمت عظیمی است که با هیچ نعمت دیگری قابل مقایسه نیست. خداوند تبارک و تعالی دو نعمت اساسی خواندن و نوشتن را در سوره مبارکه علق، بیان فرموده است. از این نکته می توان استفاده کرد که برای خوب نوشتن باید بتوان خوب خواند و خوانده ها را خوب فهمید تا بتوان نوشت.

در پایان این پژوهش نتایج زیر بدست آمد :

  • دانش اموزان به درس انشا علاقه مند شدند.
  • اکثر فراگیران در درس انشا فعال شدند.
  • کلاس ها برای معلمان دیگر خسته کننده و ملال آورنبود.
  • در میان دانش اموزان و معلمان بیشتر شد.
  • این شکل کار زمینه های رشد اجتماعی فراگیران را نیز فراهم می سازد
  • انسان های متفکر و خلاق و نقاد را به بار می آورد.
  • عادت به مطالعه و بررسی و تحقیق را را نیز فراهم می سازد.
  • گنجینه لغات فراگیران افزایش می یابد.
  • افزون بر نگارش ، مهارت سخن گفتن بسیاری از آنها بهبود خواهد یافت.
  • خلاقیت فراگیران را افزایش یافت.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.