فایل ورد کامل اقدامپژوهی درباره اصلاح ناسازگاریهای رفتاری دانشآموز علی با بهرهگیری از روشهای تربیتی و آموزشی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل اقدامپژوهی درباره اصلاح ناسازگاریهای رفتاری دانشآموز علی با بهرهگیری از روشهای تربیتی و آموزشی دارای ۳۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل اقدامپژوهی درباره اصلاح ناسازگاریهای رفتاری دانشآموز علی با بهرهگیری از روشهای تربیتی و آموزشی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل اقدامپژوهی درباره اصلاح ناسازگاریهای رفتاری دانشآموز علی با بهرهگیری از روشهای تربیتی و آموزشی۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل اقدامپژوهی درباره اصلاح ناسازگاریهای رفتاری دانشآموز علی با بهرهگیری از روشهای تربیتی و آموزشی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل اقدامپژوهی درباره اصلاح ناسازگاریهای رفتاری دانشآموز علی با بهرهگیری از روشهای تربیتی و آموزشی :
فایل ورد کامل اقدامپژوهی درباره اصلاح ناسازگاریهای رفتاری دانشآموز علی با بهرهگیری از روشهای تربیتی و آموزشی
فهرست مطالب
چکیده :. ۳
کلید واژگان:. ۴
مقدمه :. ۵
توصیف وضعیت موجودوبیان مسا له:. ۶
اهداف پژوهش. ۷
اهداف جزئی:. ۷
گردآوری اطلاعات شواهد(۱). ۷
جدول حل تناقضات:. ۱۰
تجزیه و تحلیل وتفسیرها:. ۱۱
انتخاب راه جدید به صورت موقّت. ۱۴
آ موزش درمانی. ۱۵
روشهای درمان حسادت :. ۱۵
تکنیک هایی لازم برای کنترل پرخاشگری در محیط خانواده ومدرسه. ۱۶
درمان پرخاشگری:. ۱۷
قوانین یادگیری:. ۱۸
قانون اثر ونتیجه :. ۱۸
تشویق و تنبیه :. ۱۸
گرد آوری اطلاعات(شواهد ۲). ۱۹
مدل جدول تناقضات:. ۲۱
ارزیابی تاثیر اقدام جدید وتعیین اعتبار:. ۲۲
ارائه راهکا رها:. ۲۳
منابع :. ۲۴
چکیده :
این پژوهش با هدف حل مشکل اخلاقی ورفتاری دانش اموز س.م انجام گردیده است که دانش آموز دارای اختلالات رفتاری از قبیل شلوغی درکلاس درس وحیاط مدرسه و…. ، مسخره کردن دیگران، اذیت کردن دیگر دانش آموزان ،حسادت ، بی حوصلگی ، فحش دادن به دیگران ، لجبازی ، تنبلی ، سردرد مزمن بود. با توجه به اطلاعات بد ست آمده سوالات زیر برای رفع مشکل دانش آموز در ذهن من ایجاد گردید:۱ – آیا بیماری سردرد ، موجب اختلال رفتاری او شده است ؟۲-آ یا بیماری سردرد ، ناشی از فشارهای روانی است ؟۳- آیا تربیت غلط ، موجب اختلال رفتاری ایشان شده است ؟۴- آیا به خاطر روابط غلط با ایشان دچار خود پنداری منفی از خود شده است؟۵- آیا دچار کمبود محبت شده است؟۶- آیا با رفتارهای خویش می خواهد د یگران را به خود متوجه سازد؟۷- چه راه حل هایی برای مشکل وجود دارد؟روش استفاده در این پژوهش اقدام پژوهی مدل جدول تناقضات می باشد. برای گرد آوری اطلاعات روشهای متعددی وجود دارد ؛ با توجه به موضوع پژوهش ، به نظر می رسد که ما مجبور باشیم از چند روش به صورت ترکیبی برای جمع آوری اطلاعات استفاده نمایم . در این پژوهش روشهای مشاهده ، مشاهده مشارکتی و مصاحبه را انتخاب نمودم. برای کاهش حسادت ، شرکت دادن فرد در گروه و احساس مسئولیت فرد نسبت به گروه ایجاد می گردد و از والدین فرد خواسته می شود که بین فرزندان تبعیض قائل نشوند و رفتارشان نسبت به فرد ملایم گردد.برای کاهش پرخاشگری و لج بازی ؛ از والدین (س.م) خواسته می شود که بین فرزندان تبعیض قائل نشود و با فرزندان خود با ملایمت ومهربانی رفتار کنند و ویژگی های مثبت فرزند خود را با تشویق تقویت نمایند. تا فرزند دچار کمبود محبت نگردد . به نظر می رسد یکی از علتهای اساسی پرخاشگری و لج بازی تبعیض و کمبود محبت است . و به فرزند خود بر چسب های مثبت بزنند تا کودک باور کند که واقعاً دارای ویژگی های مثبت است .برای کاهش ضعف تحصیلی ، از بین بردن مشکلات عاطفی توسط والدین ومعلم مربوطه ، ایجاد انگیزه ، تقویت ویژگی های مثبت ، شکوفایی اعتمادبه نفس کودک ، توجه لازم به کودک ، تغییر نگرش کودک نسبت به خود از جمله عواملی هستندکه می توانند ضعف تحصیلی دانش آموزرا کاهش دهند.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 