فایل ورد کامل اقدام‌پژوهی درباره افزایش علاقه‌مندی شاگردان به درس ریاضی؛ بررسی روش‌های آموزشی و انگیزشی


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل اقدام‌پژوهی درباره افزایش علاقه‌مندی شاگردان به درس ریاضی؛ بررسی روش‌های آموزشی و انگیزشی دارای ۳۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل اقدام‌پژوهی درباره افزایش علاقه‌مندی شاگردان به درس ریاضی؛ بررسی روش‌های آموزشی و انگیزشی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل اقدام‌پژوهی درباره افزایش علاقه‌مندی شاگردان به درس ریاضی؛ بررسی روش‌های آموزشی و انگیزشی۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل اقدام‌پژوهی درباره افزایش علاقه‌مندی شاگردان به درس ریاضی؛ بررسی روش‌های آموزشی و انگیزشی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل اقدام‌پژوهی درباره افزایش علاقه‌مندی شاگردان به درس ریاضی؛ بررسی روش‌های آموزشی و انگیزشی :

فایل ورد کامل اقدام‌پژوهی درباره افزایش علاقه‌مندی شاگردان به درس ریاضی؛ بررسی روش‌های آموزشی و انگیزشی
فهرست مطالب

چکیده. ۵

مقدمه:. ۷

بیان مساله و توصیف وضع موجود:. ۸

گردآوری شواهد ۱:. ۱۲

تعریف عملیاتی مفاهیم و واژگان کلیدی:. ۱۲

ب. مشاهده :. ۱۳

ج. پرسش نامه:. ۱۴

پیشینه تحقیق: ۱۴

اهداف تحقیق: ۱۵

۲. نصب فعالیت دانشآموزان روی دیوار جهت تزئین کلاس توسط آنان: ۱۶

۳. کاربرد شعر مرتبط با بعضی از فعالیتها :. ۱۶

۴. ایجاد انگیزه در دانشآموزان برای انجام فعالیتهای درس ریاضی: ۱۶

۵. استفاده از روش ایفای نقش توسط دانشآموزان:. ۱۷

۶. اطلاع رسانی به اولیا جهت آمادگی از پیشرفت درس ریاضی دانشآموزان: ۱۷

۷. انجام ارزشیابی تشخیصی از مفاهیم پیش نیاز جهت تعیین نقطهی آغاز تدریس:. ۱۷

تجزیه وتحلیل وتفسیر داده های اولیه:. ۱۹

انتخاب واجرای راه حل:. ۱۹

توصیف وضع مطلوب(شواهد ۲):. ۲۵

نتیجه گیری:. ۲۷

موانع ومشکلات احتمالی :. ۲۷

پیشنهادات:. ۲۸

منابع ومآخذ:. ۲۹

چکیده

از اوایل سال تحصیلی ، همواره رفتار دانش‌آموزان در زنگ ریاضی، توجه من را به موضوعی از این قرار به خود جلب می­کرد. بدان معنا که در این زنگ، شاهد چهره­های درهم رفته و بی حوصله­ی آنان بودم. بعضی از دانش آموزان در این زنگ با یکدیگر صحبت می­کردند، برخی از آن ها بی مورد اجازه­ی بیرون رفتن از کلاس را می­گرفتند، چند تا ازدانش­آموزان سرشان را روی میز خود گذاشته چرت می زدند. در واقع آن چه بیش از هر چیز من را متعجّب می‌کند، کم­تحرکی و بی­توجهی آنان نسبت به درس ریاضی بود.

اما در پایان این پژوهش :

– دانش­آموزان در انجام تکالیف ریاضی دقت لازم را دارند.

– به درس ریاضی و فعالیت­های آن علاقه­ی وافری نشان می­دهند.

– از نتایج آزمون مداد ـ کاغذی که حاکی از پیشرفت آنهاست، راضی هستند.

– فعالیت­های عملکردی را به دقت انجام می­دهند.

– بیش­تر دانش‌آموزان،تکالیف ریاضی را بدون کمک گرفتن از اولیا انجام می­دهند.

– دفتر ریاضی خود را، تمیز و مرتب نگه داشته­اند.

– به ساخت وسایل کمک آموزشی مربوط به درس ریاضی علاقه زیادی نشان می­دهند.

– با روحیه­ی شاد، فعالیتهای کلاسی حاضر را انجام می دادند.

– اولیای دانش­آموزان از پیشرفت درس ریاضی آنان ابراز خرسندی می­کنند.

– با کاربرد ریاضی در زندگی تا حدودی زیادی آشنا هستند.

– هنگام انجام فعالیت­های ریاضی به یکدیگر کمک می­کنند.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.