فایل ورد کامل مبانی نظری انگیزش؛ بررسی علمی دیدگاه‌ها، مدل‌ها و مطالعات روانشناسی و مدیریت رفتار


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل مبانی نظری انگیزش؛ بررسی علمی دیدگاه‌ها، مدل‌ها و مطالعات روانشناسی و مدیریت رفتار دارای ۲۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل مبانی نظری انگیزش؛ بررسی علمی دیدگاه‌ها، مدل‌ها و مطالعات روانشناسی و مدیریت رفتار  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل مبانی نظری انگیزش؛ بررسی علمی دیدگاه‌ها، مدل‌ها و مطالعات روانشناسی و مدیریت رفتار۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل مبانی نظری انگیزش؛ بررسی علمی دیدگاه‌ها، مدل‌ها و مطالعات روانشناسی و مدیریت رفتار،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل مبانی نظری انگیزش؛ بررسی علمی دیدگاه‌ها، مدل‌ها و مطالعات روانشناسی و مدیریت رفتار :

فایل ورد کامل مبانی نظری انگیزش؛ بررسی علمی دیدگاه‌ها، مدل‌ها و مطالعات روانشناسی و مدیریت رفتار

توضیحات: فصل دوم پژوهش کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)

همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه

توضیحات نظری کامل در مورد متغیر

پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه

رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب

منبع : فقط درون متنی

نوع فایل: WORD و قابل ویرایش با فرمت docx

قسمتهایی از متن مبانی نظری و پیشینه

مفهوم انگیزش، همواره مورد توجه جوامع بشری به ویژه پژوهشگران و متخصصان آموزش و پرورش بوده است. خصوصاً در دهههای اخیر، بسیاری از نظریه پردازان و محققین روانشناسی تربیتی، اعتبار و جایگاه ویژهای برای الگوهای انگیزشی و روانشناختی رفتار تحصیلی قائل شدهاند. انگیزه تحصیلی، انگیزه روانشناختی فراگیری است که با اثرگذاری بر انواع مختلف فعالیتهای تحصیلی به تمایل فرد برای رسیدن به هدفهای تحصیلی اشاره دارد. این سازه با حصول آگاهی از چگونگی تأثیر فرایندهای شناختی- انگیزشی شخص روی فعالیتهایی که برای پیشرفت تحصیلی وی اهمیت دارند، برآورد میشود. انگیزشتحصیلی با هدفهای ویژه، نگرشها و باورهای خاص، روشهای نائل شدن به آنها و تش و کوشش فرد در ارتباط است. تحقیقات انگیزش تحصیلی در دوران معاصر، بر متمایز بودن جهتگیری انگیزشی دانشآموزان در موقعیتهای مختلف تأکید دارند (شهنیییق، بنابی مبارکی و شکرکن، ۱۳۸۴).

چرا برخی از دانشآموزان مشتاقانه به تکالیف آموزشگاهی روی میآورند و در انجام تکالیف آموزشگاهی از خود تش و جدیت بیشائبهای نشان میدهند و حال آنکه بعضی دیگر از تکالیف آموزشگاهی اجتناب میکنند و یا از روی بیعقگی به انجام آنها، مبادرت میورزند؟ چرا بعضی از دانشآموزان از یادگیری در مدرسه و خارج از مدرسه لذت میبرند و از پیشرفتشان خشنود میشوند در حالی که بعضی دیگر نسبت به یادگیری آموزشگاهی چنین احساسی را ندارند؟ اینها سؤات مربوط به انگیزش هستند و برای یادگیری دانشآموزان تلویحات مهمی را دربردارند. بررسیها نشان میدهند که انگیزش یکی از عوامل اصلی رفتار است و در تمام رفتارها از جمله یادگیری، عملکرد ادراک، دقت، یادآوری، فراموشی، تفکر، خقیت، و هیجان اثر دارد (خدیوی و وکیلی مفاخری، ۱۳۹۰).

به طورکلی انگیزش را به موتور و فرمان اتومبیل تشبیه کرده‌اند و در این مقایسه نیرو وجهت، مفاهیم عمده انگیزشی هستند. انگیزه محرک اساسی برای تمام اعمال ما است. انگیزه اشاره به پویایی رفتار ما دارد که شامل نیازهای ما، تمایت و جاهطلبیهای ما در زندگی میباشد. انگیزه پیشرفت اساس ما در رسیدن به موفقیت و رسیدن به تمام آرزوهای ما در زندگی است. انگیزه پیشرفت میتواند برنحوه‌ای که یک فرد وظیفهای را انجام میدهد و یا تمایل به نشان دادن شایستگی را دارد، تأثیرگذار باشد (هاراکییویچ، بارون، کارتر، لتو و الیوت، ۱۹۹۷).


پHarackiewicz, J.M., and Barron, K.E., and Carter, S.M., and Lehto, A.T., and Elliot, A.J.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.