فایل ورد کامل پروپوزال مطالعه مقایسه‌ای سطوح اضطراب، شیوه‌های ابراز و مهار خشم و میزان استفاده از اینترنت در میان دانش‌آموزان تیزهوش و عادی شهر قزوین؛ بررسی علمی روانشناسی آموزشی و اجتماعی


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پروپوزال مطالعه مقایسه‌ای سطوح اضطراب، شیوه‌های ابراز و مهار خشم و میزان استفاده از اینترنت در میان دانش‌آموزان تیزهوش و عادی شهر قزوین؛ بررسی علمی روانشناسی آموزشی و اجتماعی دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پروپوزال مطالعه مقایسه‌ای سطوح اضطراب، شیوه‌های ابراز و مهار خشم و میزان استفاده از اینترنت در میان دانش‌آموزان تیزهوش و عادی شهر قزوین؛ بررسی علمی روانشناسی آموزشی و اجتماعی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل پروپوزال مطالعه مقایسه‌ای سطوح اضطراب، شیوه‌های ابراز و مهار خشم و میزان استفاده از اینترنت در میان دانش‌آموزان تیزهوش و عادی شهر قزوین؛ بررسی علمی روانشناسی آموزشی و اجتماعی۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل پروپوزال مطالعه مقایسه‌ای سطوح اضطراب، شیوه‌های ابراز و مهار خشم و میزان استفاده از اینترنت در میان دانش‌آموزان تیزهوش و عادی شهر قزوین؛ بررسی علمی روانشناسی آموزشی و اجتماعی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل پروپوزال مطالعه مقایسه‌ای سطوح اضطراب، شیوه‌های ابراز و مهار خشم و میزان استفاده از اینترنت در میان دانش‌آموزان تیزهوش و عادی شهر قزوین؛ بررسی علمی روانشناسی آموزشی و اجتماعی :

مقایسه بین سطوح اضطراب و ابراز و مهار خشم و استفاده از اینترنت بین دانش آموزان تیزهوش و عادی شهر قزوین

شامل زیر میباشد

بیان مسأله (تشریح ابعاد، حدود مسأله ، معرفی دقیق مسأله، بیان جنبه های مجهول و مبهم و متغیر های مربوط به پرسش های تحقیق ، منظور تحقیق ) :

اهمیت و ضرورت:

سوابق مربوط ( بیان مختصر سابقه تحقیقات انجام شده درباره موضوع و نتایج به دست آمده در داخل و خارج از کشور نظرهای علمی موجود درباره موضوع تحقیق ) :

پژوهش های داخلی:

پژوهش های خارجی:

فرضیه ها ( هر فرضیه به صورت یک جمله خبری نوشته شده است .) :

تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها :

اهداف تحقیق ( شامل اهداف علمی۱ ، کاربردی ۲ و ضرورت های ۳ خاص انجا تحقیق ):

هدف کاربردی بیان نام بهره وران ( اعم از مؤسسات آموزشی و اجرایی و غیره ):

جنبه نوآوری و جدید بودن تحقیق :

نوع روش تحقیق:

انواع متغیرها (وابسته – مستقل و…):

جامعه، نمونه و روش نمونه گیری:

نوجوانی دوره انتقال از کودکی به بزرگسالی تعریف شده است که با تلاش جهت رسیدن به اهداف در ارتباط با انتظارات فرهنگی و جهش های رشد اجتماعی، عاطفی و جسمانی مشخص می شود (کنی[۱]، ۱۹۹۵). در سال های اخیر مشاهده شده است که شمار زیادی از نوجوانان از مشکلات عاطفی و روانی رنج می برند (هیون[۲]، ۱۹۹۶). آما کشور آمریکا نشان می دهد که ۱۲ تا ۲۲% از نوجوانانی که اختلال روانی دارند، سن پایین تر از ۱۸ سال دارند (بفلر[۳]، ۲۰۰۸). تحقیقات نشان داده اند که شروع بیماری روانی ۵۰% از بزرگسالان از دوران نوجوانی بوده است (سادوک[۴] و همکاران، ۲۰۰۹).

مدارس ویژه دانش آموزان سرآمد یا تیزهوش، دارای شرایط خاص پذیرش دانش آموز هستند و این دانش آموزان دارای محیط آموزشی متفاوت نسبت به دانش آموزان مدارس عادی می باشند و چنین عواملی احتمالاً می تواند موجب تفاوت بین ویژگی های روانی دو گروه دانش آموزان شود. جنا آبادی می نویسد: محیط های آموزشی مربوط به دانش آموزان تیزهوش و عادی می تواند در ایجاد ویژگی های روانی تفاوت ایجاد کند و این تفاوت مستقل از جنس می باشد (ریاسی و همکاران، ۱۳۹۱).

در بررسی منابع مختلف در زمینه بهداشت روانی دو دیدگاه کاملا متفاوت در مورد ویژگی های دانش آموزان تیزهوش و عادی ملاحظه می گردد. بکر[۵] (۱۹۹۵) اعتقاد دارد که تیزهوشان به دلیل توانایی های شناختی، فهم عمیق تری نسبت به خود و دیگران داشته و بهتر می توانند با فشارها و تعارضات روان شناختی سازگارشوند(حق شناس و همکاران، ۱۳۸۵). در مطالعه ای بر روی دانش آموزان دبیرستان های شهر ارومیه، میزان اضطراب و افسردگی در دانش آموزان مدارس عادی به طور معنی داری بیشتر از تیزهوشان گزارش شده است (آهنگر و همکاران، ۲۰۰۵).

از طرف دیگر برخی معتقدند که افراد تیزهوش در مقایسه با افراد عادی خصوصاً در سنین نوجوانی و بزرگسالی احتمالاً دارای مشکلات عاطفی و روان شناختی بیشتری می باشند، زیرا این افراد به دلیل توانایی های شناختی خود نسبت به تعارضات بین فردی حساس تر بوده و احساس از خود بیگانگی و فشار روانی بیشتری را تجربه می کنند (حق شناس و همکاران، ۱۳۸۵). در مطالعه ای افسردگی و اضطراب در افراد تیزهوش نسبت به افراد دارای هوش معمولی بیشتر گزارش شد (احمد زاده، ۱۳۸۰؛ به نقل از ریاسی و همکاران، ۱۳۹۱).

اضطراب[۶] به صورت یک اصطلاح کلی تعریف می شود که تنش و برانگیختگی فیزیولوژیکی، درک تهدید و اجتناب رفتاری را در بر می گیرد (ایساسیو و پترمن[۷]، ۲۰۰۱). اضطراب یکی از رایج ترین اختلالات هیجانی-عاطفی در قرن حاضر است، در نظریه های مختلف روان شناسی از اضطراب به عنوان ریشه مشکلات نام می برند که سرچشمه بسیاری از ترس ها، افسردگی ها و خشونت ها است. حتی در برخی از مطالعات، میزان شیوع اضطراب در دانش آموزان از ۱۰ تا ۳۰ درصد گزارش شده که این برآورد برای دانش آموزان از ۱۰ تا ۱۳ درصد گزارش شده که این برآورد برای دانش آموزان دبیرستانی در ایران، ۲/۱۷ گزارش شده است (دادپور و همکاران، ۱۳۹۱).


[۱] Kenny DT

[۲] Heaven PCL

[۳] Befler ML.

[۴] Sadock BJ,

[۵] Baker JA

[۶] aفایل ورد کامل پروپوزال مطالعه مقایسه‌ای سطوح اضطراب، شیوه‌های ابراز و مهار خشم و میزان استفاده از اینترنت در میان دانش‌آموزان تیزهوش و عادی شهر قزوین؛ بررسی علمی روانشناسی آموزشی و اجتماعیiety

[۷] Essau, F Petermann F

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.