فایل پی دی اف کامل پرسشنامه انطباق و هنجاریابی سیاهه رفتاری کودک آخنباخ همراه با پرسشنامه خودسنجی و فرم گزارش معلم؛ ابزار علمی روانشناسی رشد و آموزشی PDF
توجه : این فایل به صورت فایل PDF (پی دی اف) ارائه میگردد
فایل پی دی اف کامل پرسشنامه انطباق و هنجاریابی سیاهه رفتاری کودک آخنباخ همراه با پرسشنامه خودسنجی و فرم گزارش معلم؛ ابزار علمی روانشناسی رشد و آموزشی PDF دارای ۳۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در PDF می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل پی دی اف فایل پی دی اف کامل پرسشنامه انطباق و هنجاریابی سیاهه رفتاری کودک آخنباخ همراه با پرسشنامه خودسنجی و فرم گزارش معلم؛ ابزار علمی روانشناسی رشد و آموزشی PDF کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل پی دی اف کامل پرسشنامه انطباق و هنجاریابی سیاهه رفتاری کودک آخنباخ همراه با پرسشنامه خودسنجی و فرم گزارش معلم؛ ابزار علمی روانشناسی رشد و آموزشی PDF2 ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل پی دی اف کامل پرسشنامه انطباق و هنجاریابی سیاهه رفتاری کودک آخنباخ همراه با پرسشنامه خودسنجی و فرم گزارش معلم؛ ابزار علمی روانشناسی رشد و آموزشی PDF،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل پی دی اف کامل پرسشنامه انطباق و هنجاریابی سیاهه رفتاری کودک آخنباخ همراه با پرسشنامه خودسنجی و فرم گزارش معلم؛ ابزار علمی روانشناسی رشد و آموزشی PDF :
فایل پی دی اف کامل پرسشنامه انطباق و هنجاریابی سیاهه رفتاری کودک آخنباخ همراه با پرسشنامه خودسنجی و فرم گزارش معلم؛ ابزار علمی روانشناسی رشد و آموزشی PDF
مشخصات « پرسشنامه cbcl آخنباخ »
روایی و پایایی: دارد
خرده مقیاس ها: دارد
نحوه نمره گذاری: دارد
منابع: دارد
تعداد سوال: ۱۱۳ سوالی
نوع فایل: pdf
پرسشنامه ،(CBCL) هدف: پژوهش حاضر با هدف انطباق و هنجاریابی سیاهه رفتاری کودک برای دانش آمو زان دختر و پسر دور ه های ابتدایی، (TRF) و فرم گزارش معلم (YSR) خودسنجی راهنمایی و متوسطه تهران اجرا شد .
روش: نمونه مورد مطالعه در این پژوهش تعداد ۱۴۳۷ دانش آموز ۷۴۸ پسر و ۶۸۹ دختر ) تهران بود که با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی طبق ه ای چندمرحل ه ای، ) انتخاب و فرمهای مذکور در مورد آنها تکمیل شد. برای تحلیل س ؤالات و برآورد ویژگیهای روا ن سنجی مقیاسهای مربوط به هر یک از فرمهای مذکور ، از مدل کلاسیک آزمون استفاده ش د.همسانی درونی مقیاسها با استفاده از فرمول آلفای کرونباخ برآور د شده است .
یافته ها: دامنه ضرایب همسانی درونی ۰است.ثبات زمانی مقیاسها نیز با استفاده از روش آزمون- بازآزمون با یک فاصله /۹۵ – ۰/ مقیاسها از ۶۳ ۰ ب ه دست آمد . توافق بین / ۰ تا ۶۷ / ۸ هفته بر رسی شد و دامنه ضرایب ثبات زمانی از ۳۲ – زمانی ۵ ۰ نوسان داش ت . در / ۰ تا ۶۷ / پاس خدهندگان نیز مورد بررسی قرار گرفت . دامنه این ضرایب از ۰۹ خصوص روایی نیز تحلیلهای مختلفی صورت گرفت .
از جمله این تحلیلها می توان به همبستگی درونی مقیاسهای هر فرم، همبستگی سوا ل -نمره کل، تمایزگذاری گروهی ، قدرت تمایزگذاری و تحلیل عاملی اشاره کرد . نتیجه گیری: به طور کلی یافته های حاصل از این پژوهش نشان می دهد که هر سه فرم، از اعتبار و روایی مطلوب و بالایی برخوردارند و با اطمینان م یتوان از آنها برای سنجش اختلالات عاطف ی ۱۸ ساله استفاده کرد.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 