فایل ورد کامل اقدام‌پژوهی درباره یادگیری در کلاس‌های چندپایه مقطع ابتدایی؛ بررسی علمی روش‌های آموزشی و مطالعات تربیتی


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
2 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل اقدام‌پژوهی درباره یادگیری در کلاس‌های چندپایه مقطع ابتدایی؛ بررسی علمی روش‌های آموزشی و مطالعات تربیتی دارای ۴۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل اقدام‌پژوهی درباره یادگیری در کلاس‌های چندپایه مقطع ابتدایی؛ بررسی علمی روش‌های آموزشی و مطالعات تربیتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل اقدام‌پژوهی درباره یادگیری در کلاس‌های چندپایه مقطع ابتدایی؛ بررسی علمی روش‌های آموزشی و مطالعات تربیتی۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل اقدام‌پژوهی درباره یادگیری در کلاس‌های چندپایه مقطع ابتدایی؛ بررسی علمی روش‌های آموزشی و مطالعات تربیتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل اقدام‌پژوهی درباره یادگیری در کلاس‌های چندپایه مقطع ابتدایی؛ بررسی علمی روش‌های آموزشی و مطالعات تربیتی :

اقدام پژوهی چگونگی تقسیم فرصت یادگیری در کلاسهای چند پایه مقطع ابتدایی

فایل ورد کامل اقدام‌پژوهی درباره یادگیری در کلاس‌های چندپایه مقطع ابتدایی؛ بررسی علمی روش‌های آموزشی و مطالعات تربیتی
فهرست مطالب

چکیده. ۱

واژگان کلیدی :. ۱

مقدمه. ۲

توصیف اولیه و بیان مساله. ۲

گردآوری شواهد ۱ :. ۳

تعاریف و مفاهیم:. ۳

فرصت:فُرصه. نوبت . (اقرب الموارد). موقع. مجال (لغت نامه دهخدا) ۳

تعریف یادگیری. ۴

عوامل مؤثر بر یادگیری. ۶

نقش معلم درایجاد تحول درکلاس :. ۹

ضرورت تحول درروشهای تدریس. ۱۰

اهداف تحول درروشهای تدریس. ۱۱

رروش وچگونگی تحول درروشهای تدریس. ۱۱

مدلها وروشهای تحول درروشهای تدریس. ۱۲

ابزارهای اطلاعاتی:. ۱۳

بیشینه تحقیق. ۱۳

تجزیه و تحلیل: ۱۹

ارائه راه حل های موقت: ۲۰

گردآوری شواهد ۲. ۲۷

پیشنهادات. ۲۹

منابع ومأخذ.۳۰

یکی از شرایط ویژه که در آن معلمان به مقتضای شرایط می بایست کار یاددهی – یادگیری را به پیش ببرند ، وجود مدارس کوچک با کلاسهای چند پایه است . در این مدارس تعداد دانش آموزان کم بوده و این مدارس در نقاط دور افتاده تشکیل می شوند . تنوع پایه های تحصیلی ، کوچک بودن محیط کلاس ، نبود مواد آموزشی و تجهیزات آموزشی و پرورشی از جمله مشکلات و شرایطی است که در این گونه محیط های آموزشی حکم فرماست و با وجود این شرایط انتظار می رود که پیشرفت تحصیلی دانش آموزان و عملکرد آموزشی معلم و فرایند یادگیری در این مدارس همانند سایر مدارس به پیش برود .

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.