فایل ورد کامل اقدامپژوهی درباره یادگیری در کلاسهای چندپایه مقطع ابتدایی؛ بررسی علمی روشهای آموزشی و مطالعات تربیتی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل اقدامپژوهی درباره یادگیری در کلاسهای چندپایه مقطع ابتدایی؛ بررسی علمی روشهای آموزشی و مطالعات تربیتی دارای ۴۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل اقدامپژوهی درباره یادگیری در کلاسهای چندپایه مقطع ابتدایی؛ بررسی علمی روشهای آموزشی و مطالعات تربیتی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل اقدامپژوهی درباره یادگیری در کلاسهای چندپایه مقطع ابتدایی؛ بررسی علمی روشهای آموزشی و مطالعات تربیتی۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل اقدامپژوهی درباره یادگیری در کلاسهای چندپایه مقطع ابتدایی؛ بررسی علمی روشهای آموزشی و مطالعات تربیتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل اقدامپژوهی درباره یادگیری در کلاسهای چندپایه مقطع ابتدایی؛ بررسی علمی روشهای آموزشی و مطالعات تربیتی :
اقدام پژوهی چگونگی تقسیم فرصت یادگیری در کلاسهای چند پایه مقطع ابتدایی
فایل ورد کامل اقدامپژوهی درباره یادگیری در کلاسهای چندپایه مقطع ابتدایی؛ بررسی علمی روشهای آموزشی و مطالعات تربیتی
فهرست مطالب
چکیده. ۱
واژگان کلیدی :. ۱
مقدمه. ۲
توصیف اولیه و بیان مساله. ۲
گردآوری شواهد ۱ :. ۳
تعاریف و مفاهیم:. ۳
فرصت:فُرصه. نوبت . (اقرب الموارد). موقع. مجال (لغت نامه دهخدا) ۳
تعریف یادگیری. ۴
عوامل مؤثر بر یادگیری. ۶
نقش معلم درایجاد تحول درکلاس :. ۹
ضرورت تحول درروشهای تدریس. ۱۰
اهداف تحول درروشهای تدریس. ۱۱
رروش وچگونگی تحول درروشهای تدریس. ۱۱
مدلها وروشهای تحول درروشهای تدریس. ۱۲
ابزارهای اطلاعاتی:. ۱۳
بیشینه تحقیق. ۱۳
تجزیه و تحلیل: ۱۹
ارائه راه حل های موقت: ۲۰
گردآوری شواهد ۲. ۲۷
پیشنهادات. ۲۹
منابع ومأخذ.۳۰
یکی از شرایط ویژه که در آن معلمان به مقتضای شرایط می بایست کار یاددهی – یادگیری را به پیش ببرند ، وجود مدارس کوچک با کلاسهای چند پایه است . در این مدارس تعداد دانش آموزان کم بوده و این مدارس در نقاط دور افتاده تشکیل می شوند . تنوع پایه های تحصیلی ، کوچک بودن محیط کلاس ، نبود مواد آموزشی و تجهیزات آموزشی و پرورشی از جمله مشکلات و شرایطی است که در این گونه محیط های آموزشی حکم فرماست و با وجود این شرایط انتظار می رود که پیشرفت تحصیلی دانش آموزان و عملکرد آموزشی معلم و فرایند یادگیری در این مدارس همانند سایر مدارس به پیش برود .
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 