فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره علاقه‌مند کردن دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی به کار گروهی و همیاری در کلاس


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره علاقه‌مند کردن دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی به کار گروهی و همیاری در کلاس دارای ۴۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره علاقه‌مند کردن دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی به کار گروهی و همیاری در کلاس  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره علاقه‌مند کردن دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی به کار گروهی و همیاری در کلاس۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره علاقه‌مند کردن دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی به کار گروهی و همیاری در کلاس،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره علاقه‌مند کردن دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی به کار گروهی و همیاری در کلاس :

اقدام پژوهی چگونه دانش آموزان کلاس ششم ابتدایی رابه کارگروهی یاهمیاری درکلاس علاقه مند کنم ؟

فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره علاقه‌مند کردن دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی به کار گروهی و همیاری در کلاس
فهرست مطالب

چکیده :. ۲

مقدمه. ۳

بیان مساله :. ۴

شواهد۱:. ۵

یافته های علمی: ۶

انواع یادگیری. ۶

عوامل مؤثر بر یادگیری. ۸

انواع بازده‌های یادگیری. ۹

ضرورت تحول درروشهای تدریس. ۱۲

پیشینه تحقیق: ۲۴

تجزیه و تحلیل: ۲۵

اثرات یادگیری فعال وهمیاری (شواهد۲ ). ۲۵

پیشنهادات: ۲۷

منابع: ۲۸

چکیده :

دانش آموزانی که از طریق یادگیری فعال به یادگیری می بردازند نه تنها بهتر یاد می گیرند بلکه از تجربه یادگیری الذت بیشتری نیز می برند .حتی اگر معلم بهترین سخنران باشد ودر تمام مدت جلسه درسی به سخنرانی بپردازد ممکن است یادگیری صورت گیرد اما این یادگیری به اندازه یادگیری که در موقعیت فعات به وجود می آید کامل جامع وپایدار نیست . به نظر بین وویتاکر یکی ازمهمترین راهبرد های فعال کردن دانش آموزان در فرآیند یادگیری ازگروهها مطالعه در کلاس و فراهم کردن فرصت بحث تبادل نظر وبرسش و باسخ است (بین وویتاکر ۲۰۰۰)

اثرات یادگیری از طریق کار گروهی و همیاری را می توان در این ۵ بند خلاصه کرد :

۱.افراد از یکدیگر می آموزند
۲.انگیزه جهت یادگیری راافزایش می دهد
۳.احساسات مثبت نسبت به یکدیگر را افزایش می دهد واز جدایی و تنهایی می کاهد وروابط دوستانه ایجاد می کنند
۴.باعث تقویت مهارتهای اجتماعی می گردد.
۵. منجربه تقویت عزت نفس می شود.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.