فایل ورد کامل روش‌های علمی بالفعل‌سازی استعدادهای بالقوه دانش‌آموزان در زمینه انشا نویسی و تقویت مهارت‌های نوشتاری


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل روش‌های علمی بالفعل‌سازی استعدادهای بالقوه دانش‌آموزان در زمینه انشا نویسی و تقویت مهارت‌های نوشتاری دارای ۴۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل روش‌های علمی بالفعل‌سازی استعدادهای بالقوه دانش‌آموزان در زمینه انشا نویسی و تقویت مهارت‌های نوشتاری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل روش‌های علمی بالفعل‌سازی استعدادهای بالقوه دانش‌آموزان در زمینه انشا نویسی و تقویت مهارت‌های نوشتاری۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل روش‌های علمی بالفعل‌سازی استعدادهای بالقوه دانش‌آموزان در زمینه انشا نویسی و تقویت مهارت‌های نوشتاری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل روش‌های علمی بالفعل‌سازی استعدادهای بالقوه دانش‌آموزان در زمینه انشا نویسی و تقویت مهارت‌های نوشتاری :

فایل ورد کامل روش‌های علمی بالفعل‌سازی استعدادهای بالقوه دانش‌آموزان در زمینه انشا نویسی و تقویت مهارت‌های نوشتاری

فایل ورد کامل روش‌های علمی بالفعل‌سازی استعدادهای بالقوه دانش‌آموزان در زمینه انشا نویسی و تقویت مهارت‌های نوشتاری
فهرست مطالب

چکیده. ۵

مقدمه: ۶

معرفی خود: ۷

تعریف واژگان و مفاهیم: ۹

انشا از نظر لغوی: ۹

انشاء چیست؟. ۹

تعریف مهارت تفکر خلاق: ۱۰

تعریف دانش آموز. ۱۲

پیشینه علمی. ۱۳

هفت گام اساسی تا انشا نویسی. ۱۵

فعالیتی برای افزیش درک مطلب دانش آموزان دوم ابتدایی. ۱۵

۲ ) مشکل اسا سی و مهم انشا. ۱۹

کتابخوانی. ۱۹

گام چهارم :انشا کوتاه. ۲۱

گام پنجم:تقویت حس بینایی. ۲۱

تقویت حس شنوایی. ۲۲

نوشتن انشای بلند. ۲۲

گام ششم:انشای گروهی یاانشای مشارکتی. ۲۲

سکوی پرتاب به دنیای نوشتن. ۲۲

خلاصه ی یافته های اولیه. ۲۳

«چند نکته درباره ی نگارش». 24

«اصول ومبانی انشا». 24

«انواع انشا». 25

«معیارهای ارزشیابی». 25

گردآوری اطلاعات ( شواهد ۱). ۲۶

ملاک های ارزشیابی. ۲۷

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن. ۲۸

آموزش آیین نگارش به دانش آموزان. ۲۹

تبدیل کلاس به کارگاه نوشتن. ۲۹

گردآوری اطلاعات ( شواهد ۲ ). ۳۰

۳- ارزش یابی تاثیر اقدام جدید و تعیین اعتبار. ۳۰

نتیجه گیری: ۳۲

پیشنهادات. ۳۳

منابع: ۳۴

چکیده

نوشتن و انشا نعمت عظیمی است که با هیچ نعمت دیگری قابل مقایسه نیست. خداوند تبارک و تعالی دو نعمت اساسی خواندن و نوشتن را در سوره مبارکه علق، بیان فرموده است. از این نکته می توان استفاده کرد که برای خوب نوشتن باید بتوان خوب خواند و خوانده ها را خوب فهمید تا بتوان نوشت.

در پایان این پژوهش نتایج زیر بدست آمد :

  • دانش اموزان به درس انشا علاقه مند شدند.
  • اکثر فراگیران در درس انشا فعال شدند.
  • کلاس ها برای معلمان دیگر خسته کننده و ملال آورنبود.
  • در میان دانش اموزان و معلمان بیشتر شد.
  • این شکل کار زمینه های رشد اجتماعی فراگیران را نیز فراهم می سازد
  • انسان های متفکر و خلاق و نقاد را به بار می آورد.
  • عادت به مطالعه و بررسی و تحقیق را را نیز فراهم می سازد.
  • گنجینه لغات فراگیران افزایش می یابد.
  • افزون بر نگارش ، مهارت سخن گفتن بسیاری از آنها بهبود خواهد یافت.
  • خلاقیت فراگیران را افزایش یافت.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.