فایل ورد کامل پژوهش آموزشی درباره راهکارهای علمی رفع لکنت زبان دانش‌آموزان؛ تحلیل گفتاردرمانی و مطالعات تربیتی


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پژوهش آموزشی درباره راهکارهای علمی رفع لکنت زبان دانش‌آموزان؛ تحلیل گفتاردرمانی و مطالعات تربیتی دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پژوهش آموزشی درباره راهکارهای علمی رفع لکنت زبان دانش‌آموزان؛ تحلیل گفتاردرمانی و مطالعات تربیتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل پژوهش آموزشی درباره راهکارهای علمی رفع لکنت زبان دانش‌آموزان؛ تحلیل گفتاردرمانی و مطالعات تربیتی۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل پژوهش آموزشی درباره راهکارهای علمی رفع لکنت زبان دانش‌آموزان؛ تحلیل گفتاردرمانی و مطالعات تربیتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل پژوهش آموزشی درباره راهکارهای علمی رفع لکنت زبان دانش‌آموزان؛ تحلیل گفتاردرمانی و مطالعات تربیتی :

فایل ورد کامل پژوهش آموزشی درباره راهکارهای علمی رفع لکنت زبان دانش‌آموزان؛ تحلیل گفتاردرمانی و مطالعات تربیتی

فایل ورد کامل پژوهش آموزشی درباره راهکارهای علمی رفع لکنت زبان دانش‌آموزان؛ تحلیل گفتاردرمانی و مطالعات تربیتی
فهرست مطالب

چکیده طرح: ۴

هدف: ۴

آزمودنی: ۴

روش تحقیق: ۴

یافته­ها: ۴

نتایج: ۴

کلید واژه: ۵

مقدمه: ۵

توصیف وضعیت موجود: ۶

گردآوری اطلاعات و شواهد۱: ۷

تجزیه و تحلیل داده­ها: ۱۱

اجرای راه حل: ۱۲

انتخاب راه حل: ۱۳

روش زبانی یا بیانی یا تلفظی: ۱۳

روش روانی- درمانی: ۱۳

تنش­زدایی و آرامش روانی: ۱۳

گردآوری شواهد۲: ۱۳

نتیجه­گیری و تصمیم نهایی: ۱۴

منابع :. ۱۵

چکیده طرح:

هدف:

هدف از این پژوهش این بودکه چگونه می توانم لکنت زبان دانش­آموزم را بر طرف نمایم.

آزمودنی:

در این پژوهش بر روی یکی از دانش­آموزان دختر که لکنت زبان شدیدی داشت ودر پایه پنجم دبستان شهبازی سال تحصیلی ۹۰-۹۱ تحصیل می­کرد پژوهش کردم.

روش تحقیق:

از طریق مباحثه و مشاوره و روان درمانی با مشکل بهتر آشنا شدم ودر جهت رفع آن کوشش کردم.

یافته­ها:

با شناسایی دانش­آموزم مشکل او را بیشتر استرس و اضطراب مأیوس بودن از این که هیچ وقت نمی­توانم درست صحبت کنم دیدم.

نتایج:

با صحبت و آشنا شدن با روحیه این دانش­آموز بیشتر خودم را به او نزدیک کردم که لااقل در مورد من کمتر دچار استرس شود و موفق هم شدم که نظر او را به خودم جلب کنم و طبق گفته­های خود او اولین معلمی بودم که شانس نزدیک شدن به او را داشتم و باعث شده بودم که احساس خوبی در او پیدا شود.«همان جلب توجه»

کلید واژه:

اضطراب و استرس- ناامیدی- توجه و بها دادن – امیدواری

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.