فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره راهکارهای رفع اختلال خواندن در دانشآموزان؛ تحلیل آموزشی و مطالعات روانشناسی تربیتی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره راهکارهای رفع اختلال خواندن در دانشآموزان؛ تحلیل آموزشی و مطالعات روانشناسی تربیتی دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره راهکارهای رفع اختلال خواندن در دانشآموزان؛ تحلیل آموزشی و مطالعات روانشناسی تربیتی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره راهکارهای رفع اختلال خواندن در دانشآموزان؛ تحلیل آموزشی و مطالعات روانشناسی تربیتی۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره راهکارهای رفع اختلال خواندن در دانشآموزان؛ تحلیل آموزشی و مطالعات روانشناسی تربیتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره راهکارهای رفع اختلال خواندن در دانشآموزان؛ تحلیل آموزشی و مطالعات روانشناسی تربیتی :
فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره راهکارهای رفع اختلال خواندن در دانشآموزان؛ تحلیل آموزشی و مطالعات روانشناسی تربیتی
فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره راهکارهای رفع اختلال خواندن در دانشآموزان؛ تحلیل آموزشی و مطالعات روانشناسی تربیتی
فهرست مطالب
چکیده: ۱۱
اقدام پژوهی ۱۱
مقدمه: ۱۲
بیان مسأله: ۱۳
توصیف وضعیت موجود: ۱۴
گردآوری اطلاعات (شواهد۱ ): ۱۶
مشاهده رفتار رضا: ۱۷
تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها: ۲۱
ارائه راه و حل ها: ۲۱
اجرای راه حل موقت و نظارت بر آن: ۲۳
گردآوری اطلاعات شواهد (۲): ۲۴
ارزیابی نتایج بدست آمده و تعیین اعتبار: ۲۵
نتیجه گیری: ۲۶
منابع: ۲۷
چکیده:
در سال تحصیلی ۹۰/۹۱ در آموزشگاه شهید رجائی بعنوان آموزگار مشغول به خدمت شدم. با دانش آموزی به نام رضا مواجه شدم که دچار اختلال در خواندن شده بود. رفتاری از قبیل شلوغی، بی حوصلگی از خود نشان می داد و نمی توانست به خوبی بخواند. در هجی کردن کلمات مشکل داشت و در تخیل و تجسم کلمات، ذخیره سازی و بازیابی اسامی حروف اشکالات زیادی داشت همچنین نمی توانست حروف را به خوبی ترکیب کند و رضا همچنین خط ناخوانا داشت و در استفاده کردن از حروف پریشان بود، حروف همخوان مثل (ب) و (پ) را جایگزین هم می کرد.
برای گردآوری اطلاعات روش هایی وجود دارد؛ با توجه به موضوع پژوهش به نظر می رسید که ما مجبور باشیم از چند روش ترکیبی برای جمع آوری اطلاعات استفاده نماییم. در این پژوهش روشهای مشاهده، مشاهده مشارکتی و مصاحبه را انتخاب نمودم.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 