فایل ورد کامل روش‌های علمی برای علاقه‌مند کردن دانش‌آموزان متوسطه و هنرستان به درس ادبیات فارسی با هدف جلوگیری از افت تحصیلی؛ تحلیل آموزشی و مطالعات تربیتی


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
2 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل روش‌های علمی برای علاقه‌مند کردن دانش‌آموزان متوسطه و هنرستان به درس ادبیات فارسی با هدف جلوگیری از افت تحصیلی؛ تحلیل آموزشی و مطالعات تربیتی دارای ۳۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل روش‌های علمی برای علاقه‌مند کردن دانش‌آموزان متوسطه و هنرستان به درس ادبیات فارسی با هدف جلوگیری از افت تحصیلی؛ تحلیل آموزشی و مطالعات تربیتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل روش‌های علمی برای علاقه‌مند کردن دانش‌آموزان متوسطه و هنرستان به درس ادبیات فارسی با هدف جلوگیری از افت تحصیلی؛ تحلیل آموزشی و مطالعات تربیتی۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل روش‌های علمی برای علاقه‌مند کردن دانش‌آموزان متوسطه و هنرستان به درس ادبیات فارسی با هدف جلوگیری از افت تحصیلی؛ تحلیل آموزشی و مطالعات تربیتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل روش‌های علمی برای علاقه‌مند کردن دانش‌آموزان متوسطه و هنرستان به درس ادبیات فارسی با هدف جلوگیری از افت تحصیلی؛ تحلیل آموزشی و مطالعات تربیتی :

نحوه ی علاقه مند کردن دانش آموزان متوسطه وهنرستان به درس ادبیات فارسی جهت جلوگیری از افت تحصیلی

فایل ورد کامل روش‌های علمی برای علاقه‌مند کردن دانش‌آموزان متوسطه و هنرستان به درس ادبیات فارسی با هدف جلوگیری از افت تحصیلی؛ تحلیل آموزشی و مطالعات تربیتی
فهرست مطالب

چکیده. ۵

مقدمه :. ۶

اهداف کتب رشته ی زبان و ادبیات فارسی متوسطه. ۸

بیان مسئله. ۱۲

توصیف وضعیت موجود. ۱۲

افت تحصیلی و راهکارهای مقابله با آن. ۱۳

منظور از افت تحصیلی چیست؟. ۱۳

خسارت‌های ناشی از افت‌ تحصیلی:. ۱۵

عوامل موثر بر افت تحصیلی:. ۱۶

توصیف وضع موجود ( شواهد ۱ ). ۱۹

الف- شاخص های کیفی وضع موجود :. ۱۹

با بررسی نتایج حاصل از آزمون ادبیّات فارسی دی ماه دریافتم : ۱۹

ب – شاخص های کمی وضع موجود :. ۲۰

جدول شماره ۱: جدول درصد فراوانی نتایج آزمون ادبیّات فارسی آذر ماه در سال تحصیلی ۹۲-۹۱. ۲۰

تجزیه و تحلیل اطّلاعات. ۲۱

انتخاب راه حل های جدید موقتی و اجرای آن ها. ۲۱

۱- پرسش و پاسخ گروهی. ۲۱

۲- استفاده از رایانه. ۲۲

۳- استفاده از تصاویر. ۲۲

۴- خواندن مطالبی جذاب برای افزایش آگاهی. ۲۲

۵- روش نمایشی. ۲۳

۶- دست سازه های دانش آموزان. ۲۳

توصیف وضع مطلوب (شواهد ۲ ). ۲۴

الف – شاخص های کیفی وضع مطلوب. ۲۴

ب- شاخص های کمی وضع مطلوب. ۲۴

گزارش نهایی و نتیجه گیری. ۲۶

پیشنهادات. ۲۶

منابع و مآخذ. ۲۸

چکیده

اینجانب …….. با میزان تحصیلات ……. در رشته ی …….. و ……… سابقه ی خدمت، در سال تحصیلی ……… با سمت دبیر ادبیّات فارسی در هنرستان حاج قاسم عاشوری واقع در شهرستان علی آبادکتول مشغول به خدمت بودم.

من در این تحقیق روش هایی را برای علاقه مند سازی دانش آموزان مقطع متوسطه و هنرستان به این درس شیرین و پر محتوا را جهت جلوگیری از افت تحصیلی دانش آموزان بررسی می کنم و راهبرد آن ها را مورد بحث قرار می دهم.

از آنجایی که می دانید در رویکردهای جدید تعلیم و تربیت عرضه ی اطّلاعات کافی نیست. بلکه روش تدریس دوسویه از اهمّیّت ویژه برخوردار است. نقش اصلی بر عهده ی دانش آموزان گذاشته می­شود که با مشارکت مستقیم خود به فرآیند یادگیری شکل می­دهند و شیوه های تفکّر کردن را تمرین می­کنند. که این عمل به صورت های مختلفی که در این پژوهش شرح داده شده است میسر می گردد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.