فایل ورد کامل پژوهش آموزشی درباره کاهش اضطراب دانش‌آموزان پایه اول متوسطه در کلاس فیزیک؛ تحلیل روانشناسی و مطالعات تربیتی


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پژوهش آموزشی درباره کاهش اضطراب دانش‌آموزان پایه اول متوسطه در کلاس فیزیک؛ تحلیل روانشناسی و مطالعات تربیتی دارای ۳۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پژوهش آموزشی درباره کاهش اضطراب دانش‌آموزان پایه اول متوسطه در کلاس فیزیک؛ تحلیل روانشناسی و مطالعات تربیتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل پژوهش آموزشی درباره کاهش اضطراب دانش‌آموزان پایه اول متوسطه در کلاس فیزیک؛ تحلیل روانشناسی و مطالعات تربیتی۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل پژوهش آموزشی درباره کاهش اضطراب دانش‌آموزان پایه اول متوسطه در کلاس فیزیک؛ تحلیل روانشناسی و مطالعات تربیتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل پژوهش آموزشی درباره کاهش اضطراب دانش‌آموزان پایه اول متوسطه در کلاس فیزیک؛ تحلیل روانشناسی و مطالعات تربیتی :

فایل ورد کامل پژوهش آموزشی درباره کاهش اضطراب دانش‌آموزان پایه اول متوسطه در کلاس فیزیک؛ تحلیل روانشناسی و مطالعات تربیتی

فایل ورد کامل پژوهش آموزشی درباره کاهش اضطراب دانش‌آموزان پایه اول متوسطه در کلاس فیزیک؛ تحلیل روانشناسی و مطالعات تربیتی
فهرست مطالب

چکیده:. ۳

کلید واژه :. ۳

مقدمه:. ۴

توصیف وضیعت و بیان مساله: ۵

تعریف کلید واژه ها:. ۵

اضطراب چیست؟. ۵

نگرانی چیست؟. ۶

جمع آوری اطلاعات شواهد ۱ :. ۷

مشاهده ی رفتار دانش آموز در کلاس درس: ۷

مصاحبه با دوستان: ۷

مصاحبه با دیگر دبیران محمد: ۸

مصاحبه با والدین محمد: ۸

مصاحبه با خود محمد:. ۹

مطالعات تحقیقات گذشته :. ۱۰

اضطراب فیزیک چیست ؟. ۱۰

اضطراب فیزیک واکنش احساس آگاهانه به یک یا چند مورد زیر است : ۱۰

چگونه اضطراب فیزیک دانش آموزان افزایش می یابد ؟. ۱۱

تجزیه تحلیل و تفسیر داده ها :. ۱۲

الف) عوامل محیطی. ۱۲

۱- فشارهای والدین :. ۱۲

۲- شیوه آموزش دبیر :. ۱۲

۳- محتوی کتاب های فیزیک :. ۱۳

۴- تجارب منفی :. ۱۳

ب) شیوه های اشتباه آموزش فیزیک. ۱۳

۱) تأکید بر سرعت در پاسخ گویی :. ۱۳

پ) عوامل فردی. ۱۴

۱) کاهش اعتماد به نفس :. ۱۴

۲) احساس ضعف و کمبود :. ۱۴

یافته های علمی. ۱۵

نشانه های استرس. ۱۶

نظریه های روانکاوی: ۱۶

نظریه های رفتاری: ۱۶

نظریه وجودی: ۱۷

انتخاب راه جدید موقتی :. ۱۸

اجرای راه حل و نظارت بر آن :. ۲۰

گردآوری اطلاعات ( شواهد۲ ). ۲۱

ارزشیابی تأثیر اقدام جدید و تعیین اعتبار آن :. ۲۳

پیشنهادات. ۲۳

منابع :. ۲۵

چکیده:

پژوهش نشان داده است که عامل بسیاری از موارد اضطراب در دانش آموزان در جو عمومی مدرسه و کلاس درس است که با اصلاح روش تدریس ، در ارزیابی و ارزشیابی قابل تضعیف می باشد.

و اما پژوهش حاضر در مورد محمد دانش آموز پایه اول متوسطه است که دچار اضطراب در کلاس و به خصوص در درس فیزیک است که پس ازبرخورد با این مسئله به جمع آوری اطلاعات از منابع گوناگون و استفاده از تجربیات افراد متخصص پرداخته و بعد آن ها را مورد تجزیه و تحلیل قرار داده و سپس با ارائه راه حل هایی به بهبود و کاهش اضطراب او پرداختم.

کلید واژه :

اضطراب – نگرانی – دانش آموز – پایه اول متوسطه

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.