فایل ورد کامل روش‌های علمی طراحی سوالات جذاب و کاربردی برای ارتقای سطح یادگیری دانش‌آموزان؛ تحلیل آموزشی و مطالعات تربیتی


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل روش‌های علمی طراحی سوالات جذاب و کاربردی برای ارتقای سطح یادگیری دانش‌آموزان؛ تحلیل آموزشی و مطالعات تربیتی دارای ۲۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل روش‌های علمی طراحی سوالات جذاب و کاربردی برای ارتقای سطح یادگیری دانش‌آموزان؛ تحلیل آموزشی و مطالعات تربیتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل روش‌های علمی طراحی سوالات جذاب و کاربردی برای ارتقای سطح یادگیری دانش‌آموزان؛ تحلیل آموزشی و مطالعات تربیتی۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل روش‌های علمی طراحی سوالات جذاب و کاربردی برای ارتقای سطح یادگیری دانش‌آموزان؛ تحلیل آموزشی و مطالعات تربیتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل روش‌های علمی طراحی سوالات جذاب و کاربردی برای ارتقای سطح یادگیری دانش‌آموزان؛ تحلیل آموزشی و مطالعات تربیتی :

فایل ورد کامل روش‌های علمی طراحی سوالات جذاب و کاربردی برای ارتقای سطح یادگیری دانش‌آموزان؛ تحلیل آموزشی و مطالعات تربیتی

فایل ورد کامل روش‌های علمی طراحی سوالات جذاب و کاربردی برای ارتقای سطح یادگیری دانش‌آموزان؛ تحلیل آموزشی و مطالعات تربیتی
فهرست مطالب

چکیده. ۴

مقدمه. ۶

توصیف وضعیت موجود. ۶

تعریف برخی از واژه ها و مفاهیم. ۷

پیشینه تحقیق. ۸

تاثیر استفاده از کاریکاتور و طنز در سوالات امتحانی(سالاری، محسن-۱۳۸۲). ۸

یافته های علمی. ۸

اصول ارزشیابی. ۹

گرد آوری اطلاعات شواهد(۱). ۱۳

مصاحبه:. ۱۳

آزمون. ۱۴

تجزیه و تحلیل اطلاعات. ۱۴

طرح ریزی امتحان. ۱۵

ارائه راه حل. ۱۶

اجرای راه حل. ۱۶

گرد آوری اطلاعات شواهد(۲). ۱۸

مزایای طرح. ۱۹

پیشنهادات :. ۲۰

فایل ورد کامل روش‌های علمی طراحی سوالات جذاب و کاربردی برای ارتقای سطح یادگیری دانش‌آموزان؛ تحلیل آموزشی و مطالعات تربیتی
فهرست منابع. ۲۱

چکیده

رضایت خاطری که از انجام یک کار نیک به انسان دست می دهد، به خصوص وقتی که آن کار برای خدا و رضای او صورت می گیرد، بالاترین اجر و پاداش معنوی است. معلم نیز آنگاه به پاداش خود می رسد که نتیجه کار خود را مطلوب و مناسب یابد و این مهم میسر نمی شود مگر آنکه روی یافته های خود با اطمینان کافی در باره شاگردانش قضاوت کند.

در گذشته این تصور وجود داشت که هرگاه فردی در یک موضوع دانش وتخصص لازم را دارا باشد می تواند آموزش آن را موضوع را نیز بر عهده بگیرد.

امروزه داشتن دانش وتخصص در یک موضوع برای اشتغال در شغل خطیر معلمی در آن زمینه اگرچه شرط لازم به شمار می رود اما کافی نیست. کسی که به کار آموزش و پرورش اشتغال می ورزد علاوه بر دانش و تخصص در موضوع مورد تدریس می باید به دانش و مهارت عملی در اصول و روش های تعلیم و تربیت نیز مجهز باشد.

از جمله فنون تعلیم و تربیت که هیچ معلمی از آن بی نیاز نیست، آشنایی با شیوه های نوین ارزشیابی است. ارزشیابی از یک طرف به عنوان عامل کنترل کننده تمامی عناصر تعلیم و تربیت مانند هدف، برنامه، روش و وسایل آموزشی و از طرف دیگر به عنوان روشی برای شناخت و هدایت فعالیت های تحصیلی دانش آموزان به شمار می رود. سنجش و ارزشیابی به عنوان یکی از ارکان اصلی و جدایی ناپذیر آموزش و پرورش است. بنابراین یکی از صلاحیت های فردی برای احراز شغل معلمی داشتن دانش نظری ومهارت عملی در زمینه ارزشیابی است.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.