فایل ورد کامل آزمون روانشناسی آندره ری؛ ابزار علمی برای ارزیابی حافظه دیداری و تواناییهای شناختی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل آزمون روانشناسی آندره ری؛ ابزار علمی برای ارزیابی حافظه دیداری و تواناییهای شناختی دارای ۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل آزمون روانشناسی آندره ری؛ ابزار علمی برای ارزیابی حافظه دیداری و تواناییهای شناختی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل آزمون روانشناسی آندره ری؛ ابزار علمی برای ارزیابی حافظه دیداری و تواناییهای شناختی۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل آزمون روانشناسی آندره ری؛ ابزار علمی برای ارزیابی حافظه دیداری و تواناییهای شناختی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل آزمون روانشناسی آندره ری؛ ابزار علمی برای ارزیابی حافظه دیداری و تواناییهای شناختی :
فایل ورد کامل آزمون روانشناسی آندره ری؛ ابزار علمی برای ارزیابی حافظه دیداری و تواناییهای شناختی
آزمون «تصاویر هندسی درهم» (حافظه دیداری) را پروفسور آندره ری در سال ۱۹۴۲ به منظور سنجش نوع فعالیت ادراکی حافظه دیداری مراجعه کنندگان به کلینیک های روانشناسی و روانپزشکی ابداع کرد. این آزمون متشکل از دو کارت B و A است که هر کارت به طور مجزا و متناسب با موقعیت انتخاب شده و اجرا می گردد. کارت A متشکل از ۱۸ جزء ادراکی است و در مورد افراد ۴ سال به بالا کاربرد دارد. کارایی مؤثر این کارت برای افراد، از ۷ سال به بعد است و برای نوجوانان و بزرگسالان عملاً کاربرد بیشتری دارد. کارت B از ۱۱ جزء هندسی تشکیل شده، مکمل کارت A است و برای کودکان زیر ۸ سال ساخته شده است. پربودن و دشواری کارت A برای بسیاری از کودکان مسئله آفرین است و به همین دلیل، توصیه می شود که کارت B برای آن ها به کار گرفته شود. همچنین، از این کارت برای بزرگسالانی که عقب ماندگی ذهنی شدید دارند نیز استفاده می شود. اجرای آزمون بعد از انتخاب هر کارت در دو نوبت انجام می شود؛ در نوبت اول، کارت (A یا B) در جهت مناسب جلوی آزمودنی گذاشته می شود و به او پیشنهاد می گردد که مشابه آن را روی یک کاغذ سفید بی خط رسم کند. در نوبت دوم و در حالی که کارت از جلوی آزمودنی برداشته شده و سه دقیقه نیز گذشته است، از او خواسته می شود این بار به طور حفظی تصویر مشاهده شده ی قبلی را با دقت ترسیم کند (بهرامی، ۱۳۷۷).
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 